abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213054614
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Bar weggehaald en de woonkamer lijkt veel voller. Door die malle opstelling van de meubels.
Maar dat kunnen ze zelf veranderen, als ze willen. :)
Bob lyrisch over de opstelling van de eettafel. Ik zou hem direct een kwartslag draaien :{
A mind with a heart of it's own
pi_213054625
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Bob lyrisch over de opstelling van de eettafel. Ik zou hem direct een kwartslag draaien :{
Het is wel ‘leuk’ bedacht. (Alleen niet ruim.)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213054651
Die kastjes onder de tv en die monsterlijk grote tv. ;(

Erg leuk dat ze er zo blij mee zijn. :)
  maandag 1 april 2024 @ 22:29:39 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213055147
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dan staat hij half in de keuken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 1 april 2024 @ 22:37:41 #155
327807 Mariposas
יה&#14
pi_213055228
Beige en banken met rondingen, ik kan me bijna geen lelijkere woontrends dan dit heugen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 1 april 2024 @ 22:41:07 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213055271
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 22:37 schreef Mariposas het volgende:
Beige en banken met rondingen, ik kan me bijna geen lelijkere woontrends dan dit heugen.
Bruin en oranje eind jaren 70, begin jaren 80, al dan niet met rieten (biezen) vloertegels.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213055446
Ik vind zo'n voordeur en ramen direct aan straat altijd erg vervelend. Zou voor mij echt een dealbreaker zijn, ik MOET echt een buffer hebben tussen m'n voordeur en de straat hoor..
pi_213055522
Die meid doet soms net alsof ze naar Groningen is verhuisd ofzo, het is nog geen half uur verderop :')
  maandag 1 april 2024 @ 23:24:01 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213055546
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2024 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Die meid doet soms net alsof ze naar Groningen is verhuisd ofzo, het is nog geen half uur verderop :')
Er zijn ook zat plekken een half uur verderop waar ik echt niet wil wonen.

10 minuten verderop ook wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 april 2024 @ 06:53:20 #160
367000 roos94
pi_213056228
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind zo'n voordeur en ramen direct aan straat altijd erg vervelend. Zou voor mij echt een dealbreaker zijn, ik MOET echt een buffer hebben tussen m'n voordeur en de straat hoor..
Username checks out
pi_213056850
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 23:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit, ja. :)
  dinsdag 2 april 2024 @ 09:22:09 #162
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_213057120
Ik ging ook eens ff op de kaart kijken hoe ver Tilburg nou is van Eindhoven en het was een stuk dichterbij dan ik dacht.
Het lijkt nu een big deal een andere stad maar als ze eenmaal kinderen hebben en niet meer elk weekend op de fiets naar het centrum gaan om met vrienden in de stad rond te hangen dan is die 25 minuten met de auto naar familie en vrienden heel goed te overzien.

Een huis zonder voortuin is ook niet mijn ding. Ik zei nog tegen mijn man gisteren, lekker iedereen op de stoep die vlak langs je raam loopt zou voor mij niet hoeven.
Maar het was een behoorlijk nieuw huis dus qua waar voor je geld lijkt het me een goede keuze.

Die lampen boven de eettafel maken het meteen een stuk minder handig om die eettafel anders neer te zetten helaas. Vond de opstelling van de oude bewoners een stuk ruimtelijker.
En een goede badkamer er uit slopen vond ik wel een beetje zonde. Ik denk dat straks met kinderen ze liever dat bad hadden dan die dubbele wastafel die tegenwoordig in elke badkamer gepropt moet worden.

En Bob die zeurt over het budget terwijl tegenwoordig of alleen die keuken of alleen die badkamer het overgrote deel van het budget wel op soupeert normaal gesproken.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 2 april 2024 @ 09:34:25 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213057220
Volgens mij wilden ze een zo donker mogelijke keuken en liet Roos ook een zwarte tegel en donkere kraan zien in het tussenstukje.
Daar was bij het eindresultaat niks meer van te zien?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 2 april 2024 @ 10:36:46 #164
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213057812
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2024 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze staat vanaf nu wel elke dag in de file van Tilburg naar Son en Breugel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 09:22 schreef laziness het volgende:
Ik ging ook eens ff op de kaart kijken hoe ver Tilburg nou is van Eindhoven en het was een stuk dichterbij dan ik dacht.
Het lijkt nu een big deal een andere stad maar als ze eenmaal kinderen hebben en niet meer elk weekend op de fiets naar het centrum gaan om met vrienden in de stad rond te hangen dan is die 25 minuten met de auto naar familie en vrienden heel goed te overzien.

Een huis zonder voortuin is ook niet mijn ding. Ik zei nog tegen mijn man gisteren, lekker iedereen op de stoep die vlak langs je raam loopt zou voor mij niet hoeven.
Maar het was een behoorlijk nieuw huis dus qua waar voor je geld lijkt het me een goede keuze.

Die lampen boven de eettafel maken het meteen een stuk minder handig om die eettafel anders neer te zetten helaas. Vond de opstelling van de oude bewoners een stuk ruimtelijker.
En een goede badkamer er uit slopen vond ik wel een beetje zonde. Ik denk dat straks met kinderen ze liever dat bad hadden dan die dubbele wastafel die tegenwoordig in elke badkamer gepropt moet worden.

En Bob die zeurt over het budget terwijl tegenwoordig of alleen die keuken of alleen die badkamer het overgrote deel van het budget wel op soupeert normaal gesproken.
Het lijkt een kort stukje, maar voor het knooppunt Batadorp wil het nog wel eens vast staan.

Ik vond het wel apart waar ze in woonden in Eindhoven, blijkbaar was dat een al gemeubilieerd appartement waar ze niks aan de muren mochten hangen. Klinkt meer als een expat appartement.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 2 april 2024 @ 10:38:42 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213057835
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 april 2024 09:34 schreef golfer het volgende:
Volgens mij wilden ze een zo donker mogelijke keuken en liet Roos ook een zwarte tegel en donkere kraan zien in het tussenstukje.
Daar was bij het eindresultaat niks meer van te zien?
De kastjes tegen de muur waren wel donker, evenals die wijnkast.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_213058016
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 23:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er zijn 2 minuten verderop zelfs plekken waar ik niet wil wonen, maar een uur verderop plekken waar ik wel wil wonen. Het was meer dat ik de indruk kreeg dat zij vond alsof Tilburg het einde van de wereld was en je er een halve dag voor nodig hebt om terug naar haar familie te reizen, terwijl het maar een minuut of 25 rijden is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 06:53 schreef roos94 het volgende:

[..]
Username checks out
Tja, zoals @laziness aangeeft lijkt het mij verschrikkelijk om mensen op een halve meter van je raam te hebben langslopen die zo'n beetje letterlijk kunnen meelezen met je telefoonscherm als je op de bank zit. Ik zou continu de gordijnen dicht hebben, terwijl ik dat echt verschrikkelijk vind en zo veel mogelijk daglicht wil in huis.
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2024 10:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
[..]
Het lijkt een kort stukje, maar voor het knooppunt Batadorp wil het nog wel eens vast staan.

Ik vond het wel apart waar ze in woonden in Eindhoven, blijkbaar was dat een al gemeubilieerd appartement waar ze niks aan de muren mochten hangen. Klinkt meer als een expat appartement.
Ah, verkeer ken ik daar niet goed. Maar kan me eerlijk gezegd niet zo goed voorstellen dat een reis die normaliter nog geen half uur duurt ineens 3 keer zo lang wordt. Daar had ik zelfs nooit last van in de jaren dat ik vanaf de westkant (Vlaardingen) van Rotterdam naar de oostkant (Capelle aan den IJssel) moest in de spits.

Overigens had ik het idee dat ze geen auto hadden, de puzzeltocht deden ze ook in die Renault van het programma.
  dinsdag 2 april 2024 @ 11:04:52 #167
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213058077
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 10:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Er zijn 2 minuten verderop zelfs plekken waar ik niet wil wonen, maar een uur verderop plekken waar ik wel wil wonen. Het was meer dat ik de indruk kreeg dat zij vond alsof Tilburg het einde van de wereld was en je er een halve dag voor nodig hebt om terug naar haar familie te reizen, terwijl het maar een minuut of 25 rijden is.

Onvolwassenheid, vermoed ik en bang om een grote stap in haar leven te zetten. Als ze Tilburg wat eerder had omarmd, hadden die twee allang een woning kunnen vinden. Het is trouwens niet zo dat je voor 4 ton geen huis meer kunt vinden in Eindhoven, maar het zal geen splinternieuw huis zijn.

quote:
Overigens had ik het idee dat ze geen auto hadden, de puzzeltocht deden ze ook in die Renault van het programma.
Er heeft iemand op zitten letten :o ik hoop het niet voor ze.
pi_213058730
quote:

[..]
[..]

Ik heb (nog) niet gekeken. Waar in Eindhoven woonden ze? En waar in Tilburg nu? Als ze werkt aan het begin van eindhoven is het nog wel te doen. Moet je heel eindhoven door dan is dat echt een ramp.
  dinsdag 2 april 2024 @ 11:52:10 #169
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_213058873
quote:

[..]
[..]

Ze woonden in het oude Philips Lighting kantoor. En dat is shortstay (6 tot 12mnd).

https://holland2stay.com/building/victoriaparklighting
  dinsdag 2 april 2024 @ 12:01:37 #170
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213059037
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 11:42 schreef F_r het volgende:

[..]
Ik heb (nog) niet gekeken. Waar in Eindhoven woonden ze? En waar in Tilburg nu? Als ze werkt aan het begin van eindhoven is het nog wel te doen. Moet je heel eindhoven door dan is dat echt een ramp.
Wat @bleiblei zegt dus. Wist alleen niet dat het zo short stay was. Alleen al het verbouwen van hun woning kostte 7 maanden.
pi_213059132
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 11:52 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ze woonden in het oude Philips Lighting kantoor. En dat is shortstay (6 tot 12mnd).

https://holland2stay.com/building/victoriaparklighting
Dat is wel echt centrum ja. Wist ook niet dat je daar maar zo kort mag wonen.
  dinsdag 2 april 2024 @ 12:45:29 #172
244125 laziness
pi_213059652
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 12:08 schreef F_r het volgende:

[..]
Dat is wel echt centrum ja. Wist ook niet dat je daar maar zo kort mag wonen.
Ze werkt in het jouw wel bekende Son en Breugel ;)

Dus ze hoeft sowieso niet tijdens de spits Eindhoven in.

Ik denk dat deze twee prima zelf iets hadden kunnen vinden als ze samen knopen hadden durven doorhakken. Doordat ze allebei zich niet wilden vastleggen op de voorkeur van de ander hebben ze kansen laten lopen gok ik. Nu heeft het programma de keuze voor ze gemaakt.
pi_213059701
Vraag me wel een beetje af waarom ze eigenlijk meededen aan het programma?
Het was een vrij standaard zoektocht met uiteindelijk vrij simpele "verbouwing".
Ze hadden zelf zo'n huis toch ook kunnen vinden lijkt mij?
  dinsdag 2 april 2024 @ 12:54:40 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213059762
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 12:45 schreef laziness het volgende:

Ik denk dat deze twee prima zelf iets hadden kunnen vinden als ze samen knopen hadden durven doorhakken. Doordat ze allebei zich niet wilden vastleggen op de voorkeur van de ander hebben ze kansen laten lopen gok ik. Nu heeft het programma de keuze voor ze gemaakt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 12:49 schreef Dutch_view het volgende:
Het was een vrij standaard zoektocht met uiteindelijk vrij simpele "verbouwing".
Dat dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_213060122
Ik snap het ergens wel, want allebei wilden ze wat anders. Nu kon een ander de keuze maken. :) En het allemaal regelen. (Misschien waren ze een beetje lui. Grappig wel want ik vond haar zo hyper. _O- )

En sommige mensen vinden de kick van meedoen met een tv programma gewoon erg leuk.
pi_213060767
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 12:45 schreef laziness het volgende:

[..]
Ze werkt in het jouw wel bekende Son en Breugel ;)

Dus ze hoeft sowieso niet tijdens de spits Eindhoven in.

Heel herkenbaar voor mij idd. Dan hoef je idd ehv niet door maar wel extra file
pi_213061194
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 12:49 schreef Dutch_view het volgende:
Als ze zelf het huis voor dienprijs hadden gekocht, hadden ze het nooit voor dat budget zo kunnen verbouwen. Wat dat betreft is meedoen aan het programma wel gunstig.
Wat hadden ze over? 26K? Nieuwe keuken, nieuwe badkamer, nieuwe vloer, complete inrichting, schilderwerk...
Knap als je dat zelf voor eljaar krijgt voor dat bedrag
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 2 april 2024 @ 15:02:40 #178
244125 laziness
pi_213061250
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 14:59 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Als ze zelf het huis voor dienprijs hadden gekocht, hadden ze het nooit voor dat budget zo kunnen verbouwen. Wat dat betreft is meedoen aan het programma wel gunstig.
Wat hadden ze over? 26K? Nieuwe keuken, nieuwe badkamer, nieuwe vloer, complete inrichting, schilderwerk...
Knap als je dat zelf voor eljaar krijgt voor dat bedrag
De inrichting benoemen ze nooit als kostenpost. Gaat dat ook nog mee in dat budget bedrag?
Ik vraag me altijd al af hoe dat gaat. Moet men niet nog een meubel budget los er bij hebben?
Vragen, vragen, vragen.
  dinsdag 2 april 2024 @ 15:24:57 #179
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_213061514
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 15:02 schreef laziness het volgende:

[..]
De inrichting benoemen ze nooit als kostenpost. Gaat dat ook nog mee in dat budget bedrag?
Ik vraag me altijd al af hoe dat gaat. Moet men niet nog een meubel budget los er bij hebben?
Vragen, vragen, vragen.
Of de vrachtwagen komt voorrijden na de opnames om alles weer op te halen (was vroeger bij des Bourvrie wel zo). Al zie je weer wel dat grote delen van dat interieur intact is bij de huizen die na een aantal jaar op funda komen.

Maar dat dit stel uit was op veel huis voor weinig geld was wel duidelijk toch? Met die ultiem afgestemde moodboards vooraf. En dat snap ik ook wel. Je krijgt bij intrek al een halve ton tot ton cadeau. Mits je budget niet te hoog is. Valt mij op dat ze bij lage budgetten alles uit de kast trekken, en ze bij hoge budgetten relatief weinig waar voor hun geld krijgen.
  dinsdag 2 april 2024 @ 15:26:16 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213061533
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 15:02 schreef laziness het volgende:

Vragen, vragen, vragen.
Dat gaat ook mee in het budget, maar dankzij de sponsoring van o.a. Eijerkamp, Sanisale, Keukensale, Carpetright, Belisol en Upstairs hoeven de deelnemers niet de volle prijs te betalen.
Ook de bedrijven van Bob Sikkes BV en Roos Reedijk Interior worden betaald.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 2 april 2024 @ 15:31:11 #181
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213061621
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 15:26 schreef golfer het volgende:

[..]
Dat gaat ook mee in het budget, maar dankzij de sponsoring van o.a. Eijerkamp, Sanisale, Keukensale, Carpetright, Belisol en Upstairs hoeven de deelnemers niet de volle prijs te betalen.
Ook de bedrijven van Bob Sikkes BV en Roos Reedijk Interior worden betaald.
Sanisale? Echt? Ik zou toch zweren dat ik geen product placement heb gezien :')

Vinden jullie trouwens ook dat Krabbe elk jaar cynischer gaat klinken in zijn voice-overs?

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 02-04-2024 15:38:04 ]
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 april 2024 @ 21:08:41 #182
367000 roos94
pi_213066201
Alisha en Noud zijn in Kopen zonder Kijken op zoek naar hun droomhuis. Ze willen hun gehuurde appartement inruilen voor een eengezinswoning, waar ze hopelijk ooit een gezin kunnen stichten. Aan makelaar Alex de opdracht om een huis te vinden voor het stel. Wanneer de camera meegluurt met zijn zoektocht, wordt een foto van Bob gefilmd op het bureau van zijn tv-collega.

Kijkers vragen zich vol ongeloof af of het Bob wel is. 'Heeft Alex nou een foto van Bob op zijn bureau staan?' is te lezen op X. Hoewel niet iedereen het gelooft, is het voor veel mensen overduidelijk. 'Is toch ge-we-ld-ig die foto van Bob naast Alex zijn computer?' schrijft een ander die zeker weet dat het om Bob gaat. Het lijkt wel echt om Bob te gaan, zie hieronder

Later in de aflevering kijken we weer mee met Alex en dan is de foto opeens verdwenen, zie hieronder. Het lijkt dan ook om een subtiele 1 aprilgrap te gaan.

pi_213072670
"Zie je die roze wolk boven m'n hoofd? Daar loop ik ook".

Daarna uitgezet. Doe toch godsamme normaal, man :D Echt weer zo'n grietje dat van haar drol nog een wereldwonder kan maken...
  donderdag 4 april 2024 @ 18:51:36 #184
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_213086991
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2024 15:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]

Vinden jullie trouwens ook dat Krabbe elk jaar cynischer gaat klinken in zijn voice-overs?
Dat ironische toontje heeft hij al jaren in die woonprogramma's, maar soms zet hij het wel een beetje dik aan ja.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 5 april 2024 @ 08:33:46 #185
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_213093533
Sympathiek stel?
Vermoeiend dat schat dit kus dat.
En dan janken over Eindhoven verlaten, naar tilburg is 30 minuten, als of ze van Limburg naar Friesland gingen, wat een gejank.

Oude indeling van de woonkamer was ruimer dan nu, en de keuken was wel erg simpel geworden zeg.
Kleur boven was wel mooi in de slaapkamer.

Erg mooi huis van de buitenkant, gave nieuwbouw, zal wel een scheiding geweest zijn
  maandag 8 april 2024 @ 11:24:44 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213135254
Vanavond:

Koen en Matthijs en hun hondje Toby wonen net over de grens in België, in Turnhout. Ze willen graag terug naar Nederland. Door de overspannen huizenmarkt kunnen ze geen koophuis vinden. Daarbij helpt het niet dat ze het als zelfverklaarde ‘twijfelkonten’ moeilijk vinden om knopen door te hakken. Vandaar dat ze alle beslissingen nu uit handen geven aan Kopen Zonder Kijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_213135615
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond:

Koen en Matthijs en hun hondje Toby wonen net over de grens in België, in Turnhout. Ze willen graag terug naar Nederland. Door de overspannen huizenmarkt kunnen ze geen koophuis vinden. Daarbij helpt het niet dat ze het als zelfverklaarde ‘twijfelkonten’ moeilijk vinden om knopen door te hakken. Vandaar dat ze alle beslissingen nu uit handen geven aan Kopen Zonder Kijken.
Ik zag gister het voorstukje.

"Jullie willen hééééél graag terug naar Nederland, hè?"
"Ja, we willen hééél graag terug."

Ik denk nog, het is vast ver. Is het België. Noorden van België ook nog.. _O-
  Miss 200.000.000! maandag 8 april 2024 @ 13:11:44 #188
367000 roos94
pi_213136442
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 11:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Turnhout xD
pi_213137334
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 11:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat wel hoor. België is zoveel bureaucratischer dan Nederland. En als buitenstaander die er woont ervaar je de zuidelijke gastvrijheid er volgens mij ook niet echt. Vlamingen zijn eerder vrij gesloten.
  maandag 8 april 2024 @ 20:30:59 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213140913
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond:

Ik lees iets over Rens en Christine die in Den Haag wonen :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 8 april 2024 @ 20:33:47 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213140959
Hmm, toch Koen en Matthijs..
Bedankt Ziggo :')
pi_213141430
In 2022 opgenomen? :?
  maandag 8 april 2024 @ 21:10:18 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213141478
Weer die witte envelop :')
  maandag 8 april 2024 @ 21:10:32 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213141480
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
In 2022 opgenomen? :?
Ja, 2022/2023.
pi_213141497
De werkgever waar de handtekeningen gezet zijn is jaar failliet gegaan.
  maandag 8 april 2024 @ 21:11:53 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213141503
Vind ze wel erg vlak overal op reageren tot nu toe.
pi_213141510
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja, 2022/2023.
Ah ja, vorige week was de oplevering ook pas een half jaar later.
  maandag 8 april 2024 @ 21:12:23 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213141514
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 21:11 schreef Ivo1985 het volgende:
De werkgever waar de handtekeningen gezet zijn is jaar failliet gegaan.
Welk bedrijf is dat dan?
pi_213141532
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Welk bedrijf is dat dan?
Vacansoleil.
Te herkennen aan het logo op de oldtimer in de hal toen ze naar buiten liepen na het tekenen en de bedrijfsbus die buiten het pand geparkeerd stond.
  maandag 8 april 2024 @ 21:14:03 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213141534
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 21:13 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Vacansoleil.
Dank!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties