Heel herkenbaar voor mij idd. Dan hoef je idd ehv niet door maar wel extra filequote:Op dinsdag 2 april 2024 12:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Ze werkt in het jouw wel bekende Son en Breugel
Dus ze hoeft sowieso niet tijdens de spits Eindhoven in.
Ik denk dat deze twee prima zelf iets hadden kunnen vinden als ze samen knopen hadden durven doorhakken. Doordat ze allebei zich niet wilden vastleggen op de voorkeur van de ander hebben ze kansen laten lopen gok ik. Nu heeft het programma de keuze voor ze gemaakt.
Als ze zelf het huis voor dienprijs hadden gekocht, hadden ze het nooit voor dat budget zo kunnen verbouwen. Wat dat betreft is meedoen aan het programma wel gunstig.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:49 schreef Dutch_view het volgende:
Vraag me wel een beetje af waarom ze eigenlijk meededen aan het programma?
Het was een vrij standaard zoektocht met uiteindelijk vrij simpele "verbouwing".
Ze hadden zelf zo'n huis toch ook kunnen vinden lijkt mij?
De inrichting benoemen ze nooit als kostenpost. Gaat dat ook nog mee in dat budget bedrag?quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ze zelf het huis voor dienprijs hadden gekocht, hadden ze het nooit voor dat budget zo kunnen verbouwen. Wat dat betreft is meedoen aan het programma wel gunstig.
Wat hadden ze over? 26K? Nieuwe keuken, nieuwe badkamer, nieuwe vloer, complete inrichting, schilderwerk...
Knap als je dat zelf voor eljaar krijgt voor dat bedrag
Of de vrachtwagen komt voorrijden na de opnames om alles weer op te halen (was vroeger bij des Bourvrie wel zo). Al zie je weer wel dat grote delen van dat interieur intact is bij de huizen die na een aantal jaar op funda komen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:02 schreef laziness het volgende:
[..]
De inrichting benoemen ze nooit als kostenpost. Gaat dat ook nog mee in dat budget bedrag?
Ik vraag me altijd al af hoe dat gaat. Moet men niet nog een meubel budget los er bij hebben?
Vragen, vragen, vragen.
Dat gaat ook mee in het budget, maar dankzij de sponsoring van o.a. Eijerkamp, Sanisale, Keukensale, Carpetright, Belisol en Upstairs hoeven de deelnemers niet de volle prijs te betalen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:02 schreef laziness het volgende:
De inrichting benoemen ze nooit als kostenpost. Gaat dat ook nog mee in dat budget bedrag?
Ik vraag me altijd al af hoe dat gaat. Moet men niet nog een meubel budget los er bij hebben?
Vragen, vragen, vragen.
Sanisale? Echt? Ik zou toch zweren dat ik geen product placement heb gezienquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gaat ook mee in het budget, maar dankzij de sponsoring van o.a. Eijerkamp, Sanisale, Keukensale, Carpetright, Belisol en Upstairs hoeven de deelnemers niet de volle prijs te betalen.
Ook de bedrijven van Bob Sikkes BV en Roos Reedijk Interior worden betaald.
Dat ironische toontje heeft hij al jaren in die woonprogramma's, maar soms zet hij het wel een beetje dik aan ja.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vinden jullie trouwens ook dat Krabbe elk jaar cynischer gaat klinken in zijn voice-overs?
Ik zag gister het voorstukje.quote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Koen en Matthijs en hun hondje Toby wonen net over de grens in België, in Turnhout. Ze willen graag terug naar Nederland. Door de overspannen huizenmarkt kunnen ze geen koophuis vinden. Daarbij helpt het niet dat ze het als zelfverklaarde ‘twijfelkonten’ moeilijk vinden om knopen door te hakken. Vandaar dat ze alle beslissingen nu uit handen geven aan Kopen Zonder Kijken.
Turnhout xDquote:Op maandag 8 april 2024 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister het voorstukje.
"Jullie willen hééééél graag terug naar Nederland, hè?"
"Ja, we willen hééél graag terug."
Ik denk nog, het is vast ver. Is het België. Noorden van België ook nog..
Ik begrijp dat wel hoor. België is zoveel bureaucratischer dan Nederland. En als buitenstaander die er woont ervaar je de zuidelijke gastvrijheid er volgens mij ook niet echt. Vlamingen zijn eerder vrij gesloten.quote:Op maandag 8 april 2024 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister het voorstukje.
"Jullie willen hééééél graag terug naar Nederland, hè?"
"Ja, we willen hééél graag terug."
Ik denk nog, het is vast ver. Is het België. Noorden van België ook nog..
Ik lees iets over Rens en Christine die in Den Haag wonenquote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Koen en Matthijs en hun hondje Toby wonen net over de grens in België, in Turnhout. Ze willen graag terug naar Nederland. Door de overspannen huizenmarkt kunnen ze geen koophuis vinden. Daarbij helpt het niet dat ze het als zelfverklaarde ‘twijfelkonten’ moeilijk vinden om knopen door te hakken. Vandaar dat ze alle beslissingen nu uit handen geven aan Kopen Zonder Kijken.
Ah ja, vorige week was de oplevering ook pas een half jaar later.quote:
Welk bedrijf is dat dan?quote:Op maandag 8 april 2024 21:11 schreef Ivo1985 het volgende:
De werkgever waar de handtekeningen gezet zijn is jaar failliet gegaan.
Vacansoleil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |