Ik vond het ook niet mijn smaak maar wel allemaal érg mooi. Zó goed gematcht. Vooral bij haar. Zelfs ik vond haar slaapkamer 'mooi' (maar nog steeds niet mijn smaak).quote:Op maandag 25 maart 2024 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een heerlijke feel good aflevering met 3 blije mensen.
En wat een leuke donkerblauwe kamer voor dat jongetje bij de moeder.
Verder nergens mijn smaak maar dat hoeft ook niet om het leuk te vinden om te kijken.
Ja, ik moest zo hard lachen.quote:
Ze gaven wel aan toen er gezegd was dat ze nogal eensgezind leken, dat er vooraf wel altijd flinke gesprekken/onderhandelingen (heb hem vorige week al gekeken weet de exacte bewoording niet die ze gebruikte) aan vooraf gingen zodat ze in het programma eenduidig warenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:22 schreef golfer het volgende:
Ze waren nogal flexibel bij de keuze van toekomstige woonplaatsen.
Van Utrecht naar Amersfoort, Soest, Leusden, Baarn en omgeving en tenslotte zonder veel bezwaar naar Arnhem gaan.
Als daar niks was gevonden hadden ze natuurlijk ook geen bezwaar gehad tegen Noordoost Groningen.
Dit wel inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een heerlijke feel good aflevering met 3 blije mensen.
En wat een leuke donkerblauwe kamer voor dat jongetje bij de moeder.
Verder nergens mijn smaak maar dat hoeft ook niet om het leuk te vinden om te kijken.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuke aflevering wel! Alleen ik vond die Melle (volgens mij, iig die man zonder baard) echt heel erg vervelend. Maar volgens mij ben ik de enige persoon die ze niet alle 3 leuk vond
Huizen erg mooi geworden binnen hun smaak ook! Ik vond het persoonlijk niet zo mooi (en ik hou niet van zulke open keukens in je woonkamer) maar het sloot prima aan bij hun wensen. En ook leuk om eens wat kleinere huisjes te zien.
Vond ik ook, zeker omdat ze hetzelfde budget hadden.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:01 schreef franklop het volgende:
Ik vond het wel jammer dat zij er wat 'bekaaider' van af kwam dan de 2 mannen, met toch echt wel een stuk minder ruimte, zeer beperkte tuin etc.
Maar goed, zij was er blij mee en dat telt.
Het (verbouwings)budget van de jongens was met 79.000 euro aanmerkelijk hoger dan haar budget.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:43 schreef Burdie het volgende:
Vond ik ook, zeker omdat ze hetzelfde budget hadden.
Dat stuk heb ik gemist, en verklaart wel het eeaquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Het (verbouwings)budget van de jongens was met 79.000 euro aanmerkelijk hoger dan haar budget.
En ondertussen hadden die jongens hun budget met 34k verhoogd terwijl zij het met 10k verlaagd heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat stuk heb ik gemist, en verklaart wel het eea
Nou zeg, je eerste koopwoning.quote:
Krijgt ze niet precies het lievelingshuis?quote:Op maandag 1 april 2024 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tilburg dus. Dat gaat Alisha niet tof vinden
EDIT zeker niet nu ze denk dat die witte envelop daadwerkelijk oiets betekent![]()
Staat in Tilburg he? Dat gaat ze (toch) niet leuk vinden in eerste instantie. Denk ik dan.quote:Op maandag 1 april 2024 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgt ze niet precies het lievelingshuis?
Maar ze stond er voor de deur en zei toch dat ze het leuk vond? Toen wist ze dat het Tilburg was.quote:Op maandag 1 april 2024 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat in Tilburg he? Dat gaat ze (toch) niet leuk vinden in eerste instantie. Denk ik dan.
True. Maar ze wil in Eindhoven (of omgeving) wonen en denkt dat het het huis vd witte envelop is.quote:Op maandag 1 april 2024 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze stond er voor de deur en zei toch dat ze het leuk vond? Toen wist ze dat het Tilburg was.
Hij had volledig gelijk dat je claustrofobisch wordt in die badkamerquote:Op maandag 1 april 2024 21:31 schreef DrMarten het volgende:
Ze waren blij met het bad, dus trekken ze die eruit.
Ik snap Bob echt niet dit seizoen
Die zwarte tegels (of welke kleur dan ook in tegel) zou ik er ook als eerste uit gaan slopen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:33 schreef MissLeDuq het volgende:
Zonde van het geld die verbouwing zo. Was toch niks mis met die vloer? En ze waren zo blij met het bad...
Zal wel aan mij liggen maar ik snap er niks van.
Geen budget, die paar honderd euro moeten ze zelf nog uitgevenquote:Op maandag 1 april 2024 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze (Alisha) wilde toch juist grote groene planten?
Dus waarom doet Roos of dat niet "mocht"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |