Hij scheen een vriend te hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik begin nu net met de aflevering, ben ik de enige die dat met haar beste vriend nogal awkward vind?Dat hij er telkens bij is.
'En, wil je nog iets zeggen tegen Myra?'
- 'Nou, eigenlijk geil ik al jaren op je, en je korte rokje...'
Oh.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:44 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ff opletten jongens, Tim heeft een vriend.
Prachtig 1e shot van die juf in haar korte rokjequote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik begin nu net met de aflevering, ben ik de enige die dat met haar beste vriend nogal awkward vind?Dat hij er telkens bij is.
'En, wil je nog iets zeggen tegen Myra?'
- 'Nou, eigenlijk geil ik al jaren op je, en je korte rokje...'
Vond ik totaal niet. Eerder een krachtige vrouw die haar baan en financiele zaakjes goed op een rijtje had met een leuk zoontje. Haar vriend was overduidelijk een maatje en terecht dat hij meeging voor advies.quote:
Gelukkig gamet 'ie nog, kan hij in ieder geval nog een beetje kind zijn, i.p.v. enkel proberen interessant te doen met de volwassenen. Dat gaan ze natuurlijk niet in het programma laten zien, dus het zal ook een beetje het frame zijn waarin hij geduwd wordt. Maar goed, feit blijft dat wanneer een 10-jarige het heeft over "ja, het is echt prach-tig", dan gaan mijn nekharen overeind staan.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond het ook een vermoeiende vrouw, en ook een veel te serieus en volwassen kind voor een 10-jarige.
Vroegwijs kind met een alleenstaande slimme moeder.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:52 schreef DjVero het volgende:
[..]
Gelukkig gamet 'ie nog, kan hij in ieder geval nog een beetje kind zijn, i.p.v. enkel proberen interessant te doen met de volwassenen. Dat gaan ze natuurlijk niet in het programma laten zien, dus het zal ook een beetje het frame zijn waarin hij geduwd wordt. Maar goed, feit blijft dat wanneer een 10-jarige het heeft over "ja, het is echt prach-tig", dan gaan mijn nekharen overeind staan.
Het was wel fijn dat ze uitlegde dat je een kast kan gebruiken om spullen in te plaatsenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Wat een vermoeiende vrouw.
Houdt zij ooit op met praten
Die was in ieder geval wel stukken leuker dan die suffe droplul die ze nu hebben als notarisquote:
Leuk koppel inderdaad. Vooralsnog wel vrij veeleisend. Of i.i.g. eisen waar vrij lastig aan te voldoen is voor die prijs in het gebied Delft/Delfgauw/Den Haag. Van Almere weet ik het niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Alles geprint en op tafel als een presentatie.![]()
Leuk koppel wel.
Is niet verteld tenzij helemaal in het begin (heb het begin gemist).quote:Op maandag 18 maart 2024 21:18 schreef Mrmime het volgende:
Wat voor werk doen ze? Heb alleen gemeenteraad gehoord
Dat vond ik ook érg raar.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Ze willen 4 slaapkamers. Die zitten erin, dus ga je een slaapkamer opofferen voor een walk-in closet waar ze niet om gevraagd hebben.
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap er niks van.
Die snap ik ook niet, zeker omdat ze daar een ruime slaapkamer voor gaan opofferen.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Ze willen 4 slaapkamers. Die zitten erin, dus ga je een slaapkamer opofferen voor een walk-in closet waar ze niet om gevraagd hebben.
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap er niks van.
Handig met logees inderdaad..quote:Op maandag 18 maart 2024 21:37 schreef TaMieke het volgende:
En de badkamer ook nog eens alleen bereikbaar via de slaapkamer en walk-in-closet. Toch niet handig….
Die krijgen een aparte badkamer op de zolder.quote:
Wc alleen toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze dan weer die badkamer op de 2e verdieping.
Meer lijkt me. Al weet ik.niet precies hoe groot (klein) het is en in welke wijk het ligt.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:40 schreef Remco het volgende:
Wat zou zo'n flatje in Delft tegenwoordig opbrengen? 250.000 euro?
GMTAquote:Op maandag 18 maart 2024 22:00 schreef DrMarten het volgende:
Als er nog een kind komt zijn ze direct de logeerkamer kwijt.
Ik vind dit echt de meest achterlijke verbouwing in een hele lange tijd.
Jammer dat ze op zolder een tweede badkamer willen.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze moeten niet nog meer kindrten krijgen..
Of geen daarna geen logees meer ontvangen
Buitenkant lijkt op een gevangenisquote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Aflevering 2, heerlijk stel, aardige mensen die je alles zou gunnen.
Alleen jammer dat er zo duur tussenhuis is gekocht met 0 procent uitstraling aan de buitenkant.
Ziet er niet uit, zonder tuin aan de voorkant.
Verder wel erg mooi ingericht vind ik. Maar die 500.000 of zelfs nog meer is zonde van dit huis
Een blotebillen huis noem ik dat, strak opgetrokken gevel met kleine raampjes zonder voortuin. Welke architect dat heeft verzonnen is gek. Maar goed, je leeft binnen meer uren dan buiten tegen de gevel aan te kijken. Het stel vond de inrichting prachtig. Leuke aflevering weer.quote:
En even aanpassen is niet zo makkelijk. Dan moet de hele badkamer opnieuw.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:50 schreef franklop het volgende:
Mede door die inrichting wordt het huis ook zeer moeilijk goed te verkopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan staat dit pand ook nog eens in een gedeelte van de wijk waar de ME echt elk jaar met Oudejaar mag komen opdraven. Dit, plus het complete gebrek aan uitstraling van dit deel van de wijk (je hebt ook nog een deel van Tanthof waar best leuke huisjes staan, veel sfeervoller ook, maar alsnog afgelegen) maakt dat de prijzen daar significant lager liggen dan in de rest van Delft.
Ik vond die indeling overigens ook niks. Als er een kind bij komt, heb je ze nooit allebei op dezelfde verdieping. En je eigen slaapkamer afstaan aan je kind, betekent ook dat je je kast en badkamer kwijt bent. En met grotere kinderen is het toch niet fijn als die elke keer door je slaapkamer en kast komen als ze moeten douchen? (Even los van het feit dat ze nog een 2e badkamer kunnen realiseren)
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:03 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik vraag me bij dit programma ook altijd af of Alex ook wat research heeft gedaan m.b.t. de wijk waar ze gaan wonen. Natuurlijk heeft dit specifieke stel niet expliciet aangegeven dat sommige (delen van) wijken niet hun voorkeur hebben, maar oke, ze waren heel blij met het huis...want in Delft, en dat wilden ze sowieso graag. Dus kan me ook wel voorstellen dat Alex gewoon een huis zoekt in de gewenste stad, zonder dat hij rekening houdt met de omgeving en dergelijke.
Dit huis staat in Tanthof en dat is een wijk die compleet is afgezonderd van de rest van de stad door een hele drukke autoweg.Allemaal terecht wat je hier zegt. Maar het gaat om de man! Die verliest niet zijn inkomen als raadslid (hoop dat ie naast raadslid zijn nog iets anders kan) door toch in de gemeente Delft te blijven wonen. Als ie er bij toekomstige verkiezingen uit de raad wordt gemieterd kunnen ze alsnog naar Almere verhuizen en verliezen echt niet zoveel op dit huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan staat dit pand ook nog eens in een gedeelte van de wijk waar de ME echt elk jaar met Oudejaar mag komen opdraven. Dit, plus het complete gebrek aan uitstraling van dit deel van de wijk (je hebt ook nog een deel van Tanthof waar best leuke huisjes staan, veel sfeervoller ook, maar alsnog afgelegen) maakt dat de prijzen daar significant lager liggen dan in de rest van Delft.
Ik vond die indeling overigens ook niks. Als er een kind bij komt, heb je ze nooit allebei op dezelfde verdieping. En je eigen slaapkamer afstaan aan je kind, betekent ook dat je je kast en badkamer kwijt bent. En met grotere kinderen is het toch niet fijn als die elke keer door je slaapkamer en kast komen als ze moeten douchen? (Even los van het feit dat ze nog een 2e badkamer kunnen realiseren)
Zou me eigenlijk ook verbazen als ze er winst op zouden maken. Denk niet dat er veel animo is voor een huis van >5 ton in dat stukje stad.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Allemaal terecht wat je hier zegt. Maar het gaat om de man! Die verliest niet zijn inkomen als raadslid (hoop dat ie naast raadslid zijn nog iets anders kan) door toch in de gemeente Delft te blijven wonen. Als ie er bij toekomstige verkiezingen uit de raad wordt gemieterd kunnen ze alsnog naar Almere verhuizen en verliezen echt niet zoveel op dit huis.
Over 10 jaar, dat duurt toch nog best een flinke tijd?quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:36 schreef MorganLeFay het volgende:
Las op RTL dat ze nu al overwegen over niet al te lange tijd naar Almere te verhuizen. Ze hadden beter meteen daarheen kunnen gaan. Daar is ook een gemeenteraad
Laat staan twee huizen naast elkaar/in de buurt met een grote tuin…quote:Op maandag 25 maart 2024 20:39 schreef Mrmime het volgende:
Poeh samen in 1 huis zou ik wel ingewikkeld vinden
Ik ook, zou zelf de voorkeur hebben voor twee aparte huizen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:39 schreef Mrmime het volgende:
Poeh samen in 1 huis zou ik wel ingewikkeld vinden
2x 3,5.quote:
Ik wens ze veel succesquote:Op maandag 25 maart 2024 20:44 schreef MiszSpace het volgende:
En in Amersfoort? Pff ik ben heel benieuwd
Voor dat jongetje zou dat ook wel erg leuk zijn, twee huizen in dezelfde straat bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook, zou zelf de voorkeur hebben voor twee aparte huizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |