Is niet verteld tenzij helemaal in het begin (heb het begin gemist).quote:Op maandag 18 maart 2024 21:18 schreef Mrmime het volgende:
Wat voor werk doen ze? Heb alleen gemeenteraad gehoord
Dat vond ik ook érg raar.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Ze willen 4 slaapkamers. Die zitten erin, dus ga je een slaapkamer opofferen voor een walk-in closet waar ze niet om gevraagd hebben.
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap er niks van.
Die snap ik ook niet, zeker omdat ze daar een ruime slaapkamer voor gaan opofferen.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Ze willen 4 slaapkamers. Die zitten erin, dus ga je een slaapkamer opofferen voor een walk-in closet waar ze niet om gevraagd hebben.
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap er niks van.
Handig met logees inderdaad..quote:Op maandag 18 maart 2024 21:37 schreef TaMieke het volgende:
En de badkamer ook nog eens alleen bereikbaar via de slaapkamer en walk-in-closet. Toch niet handig….
Die krijgen een aparte badkamer op de zolder.quote:
Wc alleen toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze dan weer die badkamer op de 2e verdieping.
Meer lijkt me. Al weet ik.niet precies hoe groot (klein) het is en in welke wijk het ligt.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:40 schreef Remco het volgende:
Wat zou zo'n flatje in Delft tegenwoordig opbrengen? 250.000 euro?
GMTAquote:Op maandag 18 maart 2024 22:00 schreef DrMarten het volgende:
Als er nog een kind komt zijn ze direct de logeerkamer kwijt.
Ik vind dit echt de meest achterlijke verbouwing in een hele lange tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |