Nogal ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Loreen stond volgens mij al ruim voor het ESF overal in de hitlijsten met Tattoo, dat liep ook best goed af
eigelijk zouden we een pol moeten hebben op het forum:quote:
Een voorspelling jaaaaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:13 schreef Korenfok het volgende:
[..]
eigelijk zouden we een pol moeten hebben op het forum:
Europapa views op YT tot aan start eerste optreden:
<30 miljoen views
30-40 miljoew views
40-50 miljoen views
>50 miljoen views.
zelfde soort pol voor spotify.
POLLquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:13 schreef Korenfok het volgende:
[..]
eigelijk zouden we een pol moeten hebben op het forum:
Europapa views op YT tot aan start eerste optreden:
<30 miljoen views
30-40 miljoew views
40-50 miljoen views
>50 miljoen views.
zelfde soort pol voor spotify.
Precies. Buiten Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk valt het wel mee qua aandacht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 00:39 schreef Strani het volgende:
Toch om even realistisch te zijn, het mag dan nu wel pieken maar het overgrote deel van de kijkers zal het in mei alsnog gewoon voor de eerste keer horen.
Loreen had ook gewonnen als ze het geluid had opgenomen als ze liep te schijten, en daar een muziekje onder gezet had.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Loreen stond volgens mij al ruim voor het ESF overal in de hitlijsten met Tattoo, dat liep ook best goed af
quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Loreen had ook gewonnen als ze het geluid had opgenomen als ze liep te schijten, en daar een muziekje onder gezet had.
Ik sluit Noorwegen ook niet uit als winnaar maar we hebben zeker een grote kans. Vooral als we de afsluiter zijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Nu we de hele line-up van de tweede halve finale weten durf ik wel te zeggen dat we die halve finale gaan winnen
Leuk! Twietje van gemaakt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:44 schreef Niels93 het volgende:
Op het carillon van de Universiteit Twente: https://www.instagram.com/reel/C4dSe3foI7U/
Ik neem hier afstand van.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:12 schreef Dave het volgende:
Een of ander bandje dat ik wel eens in een talentenjacht voorbij heb zien komen. De vertaling van Pene Corrida laat ik over aan @:Strani
Pene is toch iets van pasta?quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:12 schreef Dave het volgende:
Een of ander bandje dat ik wel eens in een talentenjacht voorbij heb zien komen. De vertaling van Pene Corrida laat ik over aan @:Strani
Nee, het is groente. Winterpenequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |