Spotify streams worden niet in real time geupdate. Dat gaat per dag.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:34 schreef Greys het volgende:
Op hoeveel Spotify streams staat ie bij jullie? Want hij blijft hier al anderhalf uur op hetzelfde aantal hangen en ik geloof dat niet echt dus volgens mij blijft er bij míj iets hangen.
Spotify update maar 1x per dag, ergens in de avond.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:34 schreef Greys het volgende:
Op hoeveel Spotify streams staat ie bij jullie? Want hij blijft hier al anderhalf uur op hetzelfde aantal hangen en ik geloof dat niet echt dus volgens mij blijft er bij míj iets hangen.
Rond 12 uur volgens mij komt er wel een update van de top 50 van elk land, dan zie je wel al de streams in NL eventueel.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:39 schreef Greys het volgende:
Oh
Dat is me dus al die tijd niet opgevallen terwijl we voor de tweets de youtubeviews zaten te F5en en de Spotify streams hahaha. Wat stom. Doordat youtube wel per keer verandert dacht ik automatisch dat Spotify dat ook doet.
Morgen dan de 15 miljoen!
Is die Spaanse pas 55.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:39 schreef Momo het volgende:
Ook wel opvallend, dit jaar is gemiddeld best oud, zeker in vergelijken met de vorige paar jaar, Joost is een jonkie
Matig, zelfs voor Zwerdse begrippen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Marcus&Martinus, die gaan dit jaar voor Zweden.
Loreen stond volgens mij al ruim voor het ESF overal in de hitlijsten met Tattoo, dat liep ook best goed afquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:50 schreef Greys het volgende:
Bij Käärijä miepte helemaal niemand over te vroeg pieken terwijl dat ook best een hype was in ESF-land. En die won de Finse finale op 25 februari. Dus die piekte vroeger vóór het ESF dan Joost.
Nogal ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Loreen stond volgens mij al ruim voor het ESF overal in de hitlijsten met Tattoo, dat liep ook best goed af
eigelijk zouden we een pol moeten hebben op het forum:quote:
Een voorspelling jaaaaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:13 schreef Korenfok het volgende:
[..]
eigelijk zouden we een pol moeten hebben op het forum:
Europapa views op YT tot aan start eerste optreden:
<30 miljoen views
30-40 miljoew views
40-50 miljoen views
>50 miljoen views.
zelfde soort pol voor spotify.
POLLquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:13 schreef Korenfok het volgende:
[..]
eigelijk zouden we een pol moeten hebben op het forum:
Europapa views op YT tot aan start eerste optreden:
<30 miljoen views
30-40 miljoew views
40-50 miljoen views
>50 miljoen views.
zelfde soort pol voor spotify.
Precies. Buiten Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk valt het wel mee qua aandacht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 00:39 schreef Strani het volgende:
Toch om even realistisch te zijn, het mag dan nu wel pieken maar het overgrote deel van de kijkers zal het in mei alsnog gewoon voor de eerste keer horen.
Loreen had ook gewonnen als ze het geluid had opgenomen als ze liep te schijten, en daar een muziekje onder gezet had.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Loreen stond volgens mij al ruim voor het ESF overal in de hitlijsten met Tattoo, dat liep ook best goed af
quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Loreen had ook gewonnen als ze het geluid had opgenomen als ze liep te schijten, en daar een muziekje onder gezet had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |