ben ik niet met je eensquote:
Nee ik ook niet. Je kan zien dat hij er echt mee zitquote:
Ze zijn de hele ochtend bezig geweest met zwart makenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind Ashley en Karen wel goed met hun peptalk tegen Jimmy. Ze praten Dilano niet zwart. Doen ze netjes
op stream 3?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn de hele ochtend bezig geweest met zwart maken
Ze kregen vandaag in de gameroom berichten (tweets?) van fans te zien en die moesten ze koppelen aan de juiste bewoner. Een daarvan was dat iemand wel kon uitdelen en niet kon incasseren en dit ging over Ashley.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:25 schreef zodeju het volgende:
Wanneer was het bericht dat Ashley wel kon uitdelen maar niet kon incasseren. en dat diegene fan was maar nu niet meer??????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik dacht tyron hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze kregen vandaag in de gameroom berichten (tweets?) van fans te zien en die moesten ze koppelen aan de juiste bewoner. Een daarvan was dat iemand wel kon uitdelen en niet kon incasseren en dit ging over Ashley.
Oh ik dacht allen die enkele woorden en daar een bewoner aan koppelen??quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze kregen vandaag in de gameroom berichten (tweets?) van fans te zien en die moesten ze koppelen aan de juiste bewoner. Een daarvan was dat iemand wel kon uitdelen en niet kon incasseren en dit ging over Ashley.
Ze vatten ze samen in die woordenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ik dacht allen die enkele woorden en daar een bewoner aan koppelen??
Oh ik begreep van sommige gesprekken Ashley maar het kan Tyron ook wel zijn geweest. Beetje op beide van toepassingquote:
Ashley zegt zelf dat het naar haar gericht was van die ene tweetquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:31 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Oh ik begreep van sommige gesprekken Ashley maar het kan Tyron ook wel zijn geweest. Beetje op beide van toepassing
Dit waren de vragen die de bewoners kregen bij het spel:quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weten jullie het ook van andere bewoners???
Ze zijn de slaafjes van Ashleyquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze willen op Danny en hopen op een PON, maar denken dat die niet meer komt
Hij heeft fans.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:38 schreef kiki2024 het volgende:
zijn er überhaupt positieve tweets over/voor Dilano?
1 ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:38 schreef kiki2024 het volgende:
zijn er überhaupt positieve tweets over/voor Dilano?
Wat een disrespect naar de fans dan zeg Randy, ik zou de fans maar meer respecteren dan dat je nu doet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Randy: als de fans mogen nomineren is dat disrespect![]()
Onzekerheid is een bitchquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
Is nu al 24 uur aan de gang dat geklets van jimmy over het telefoontje. Ben je 41 jaar en dan zo lang in zo iets blijven hangen.
Hij zit helemaal in een slachtoffer rol.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:45 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zegt dat het ook met zijn verleden te maken heeft. Dat dat hem al vaker is overkomen. Maar hij beseft wel dat dit gewoon een spel is
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zit helemaal in een slachtoffer rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zielig en hij spreekt zich zo tegen elke keer. En weer dat hij dit graag had gewonnen. Ja tv moment maken. Hij heeft al heel veel stream tijdquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zit helemaal in een slachtoffer rol.
De hele dag met zijn rose muts.....bij iedereen is hij langs geweest en gaat van de een naar de ander.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zielig en hij spreekt zich zo tegen elke keer. En weer dat hij dit graag had gewonnen. Ja tv moment maken. Hij heeft al heel veel stream tijd
Denk het niet, al het over de andere gaat dan denk ik wel maar niet over Jimmy.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:49 schreef danaqui het volgende:
Hoelang zal het duren dat Dil dit gaat doorvertellen aan Ty
Maar andersom wel. Hij vertelt alles door aan Tyronequote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:49 schreef danaqui het volgende:
Hoelang zal het duren dat Dil dit gaat doorvertellen aan Ty
Ratje Dil lult alles door wat Jim hem verteldquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet, al het over de andere gaat dan denk ik wel maar niet over Jimmy.....
Bij een paarquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:50 schreef spapaars het volgende:
Hoe dan ook, het BB gelukt grote argwaan binnen de groep te bewerkstelligen.
Dit..En de zieligheidskaart trekken..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:52 schreef Alocanda het volgende:
Ik vind Jimmy een leuke gast maar hij dringt zijn vriendschap zo op. Ik zou het zelf ook heel benauwend vinden als hij zegt jij bent mijn vriend en dat je dan gelijk met je rug tegen de muur staat in het bb spel.
En Dilano verteld alles meteen aan TY, wat is het verschil?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:53 schreef mangalie het volgende:
Rat Jimmy gaat het zo weer doorlullen aan Ashley...
Jimmy is zelf ook niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Tom een 100 x betrouwbare vriend is voor Jimmy dan Dilano, zelfs Ashley heeft het beter met Jimmy voor dan Dilano
Dat doet Jimmy ook. Ze zijn beide het zelfde.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ratje Dil lult alles door wat Jim hem verteld
Het is ook allemaal maar voor een groot deel invulling wat wij doen. Dat Dilano zich minder expliciet uitspreekt over Jimmy dan andersom betekent niet meteen dat hij 'm voor de bus gooit of hem niet als vriend ziet. Als we het baseren op daden dan heeft Dilano in het spel Jimmy nog steeds niet voor de bus gegooid.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:55 schreef kater1 het volgende:
Voor mijn gevoel hebben Jimmy en Dilano een sterkere band dan wij denken.
Klopt tochquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:56 schreef zodeju het volgende:
Wel even zeggen ga lekker met Ty doe je ding maar je weet wat er met de andere gebeurde. Hij is zo jaloers en weet zeker dat hij straks van Dilano verwacht dat hij Ty erop gaat zetten. Dilano is van hem....
Plus alle schijnwerpers wat er waren was voor de aandacht van Jimmy.....altijd neemt Jimmy het woord als duo.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook allemaal maar voor een groot deel invulling wat wij doen. Dat Dilano zich minder expliciet uitspreekt over Jimmy dan andersom betekent niet meteen dat hij 'm voor de bus gooit of hem niet als vriend ziet. Als we het baseren op daden dan heeft Dilano in het spel Jimmy nog steeds niet voor de bus gegooid.
Dilano heeft duidelijk een kant gekozen. Hij weet alleen niet dat als het aan komt op nomineren dat hij de eerste is uit zijn nieuwe groepje die voor de bus wordt gegooid.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:49 schreef greysbones het volgende:
Dilano speelt ook geen info meer door van ty aan Jimmy
Al een week niet meer
Ja maar dat komt doordat BB ze steeds verkeerd in beeld brengt.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt toch
Iedereen in clan ty wordt naar huis gespeeld
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt toch
Iedereen in clan ty wordt naar huis gespeeld
Dat is een ongelofelijke bs van hem. Ty heeft nooit zichzelf op de bank gezet. Alsof Ty er wat aan kan doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:56 schreef zodeju het volgende:
Wel even zeggen ga lekker met Ty doe je ding maar je weet wat er met de andere gebeurde. Hij is zo jaloers en weet zeker dat hij straks van Dilano verwacht dat hij Ty erop gaat zetten. Dilano is van hem....
Benauwend? Hoe dan? Of bedoel je dat trouw benauwend is? Want dat is wat Jimmy is..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:52 schreef Alocanda het volgende:
Ik vind Jimmy een leuke gast maar hij dringt zijn vriendschap zo op. Ik zou het zelf ook heel benauwend vinden als hij zegt jij bent mijn vriend en dat je dan gelijk met je rug tegen de muur staat in het bb spel.
Geluk gehad. Heeft alleen tegen lichtgewichten gestaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik weet niet wat de mensen in Ty zien die hem tot nu toe iedere keer hebben gered, of hij heeft tot nu toe nog gewoon geluk gehad
Ze schieten ook gewoon hun eigen clubje afquote:
Ohja ....waren de andere fans toevallig ziek of konden die hun vingers niet gebruiken.....dat is geluk hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik weet niet wat de mensen in Ty zien die hem tot nu toe iedere keer hebben gered, of hij heeft tot nu toe nog gewoon geluk gehad
Precies......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is een ongelofelijke bs van hem. Ty heeft nooit zichzelf op de bank gezet. Alsof Ty er wat aan kan doen.
Vanuit Jimmy zeker en gaat hij voor Dilano door het vuur maar ik heb grote twijfels bij Dilano of hij dat ook zou doen. Ik denk niet dat Dilano Jimmy zou saven zoals Jimmy dat voor hem wel heeft gedaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:55 schreef kater1 het volgende:
Voor mijn gevoel hebben Jimmy en Dilano een sterkere band dan wij denken.
Denk wel dat dat kan.....het is benauwend als je het steeds moet bevestigen dat je trouw bent....en steeds moet aanhoren hoe trouw je bent.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benauwend? Hoe dan? Of bedoel je dat trouw benauwend is? Want dat is wat Jimmy is..
heeft Dilano toch keertje gezegd, recentelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vanuit Jimmy zeker en gaat hij voor Dilano door het vuur maar ik heb grote twijfels bij Dilano of hij dat ook zou doen. Ik denk niet dat Dilano Jimmy zou saven zoals Jimmy dat voor hem wel heeft gedaan.
Dat zegt hij minstens 10x per dagquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:05 schreef kiki2024 het volgende:
Ik snap echt niet waarom Dilano zo doodsbang is om op de bank te komen, ooit zal je er toch op moeten komen....zo wil je BB toch ook niet winnen
En een beetje eigenbelang wetende wie ernaast hem zat en dat hij een vrijstelling kreeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vanuit Jimmy zeker en gaat hij voor Dilano door het vuur maar ik heb grote twijfels bij Dilano of hij dat ook zou doen. Ik denk niet dat Dilano Jimmy zou saven zoals Jimmy dat voor hem wel heeft gedaan.
Ja en denkt op de bank te komen enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:06 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat zegt hij 10x per dag? waarom hij niet op de bank wil komen?
Ty is de enige speler in 25 jaar die niet weet waar hij in is gestapt. Daarnaast is hij ongepolijst en nog echt mens en niet bezig om zo goed mogelijk over te komen op TV. Hij heeft heel goed in de gaten dat Ashley de splijtzwam is. Het koekoeksjong dat je er zo snel mogelijk uit moet gooien. Hij is de enige die tegen Ash in gaat. Daarom is Ty een interessanten persoonlijkheid dit jaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
mag ook wel tijd worden na 2 maandenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en denkt op de bank te komen enzo
Dat vind hij zelf ook niet leuk maar hij heeft niet geslapen en een moeilijke dag. Kan ook weleens.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan er echt niet bij hoe jimmy praat. En de slachtofferrol zo aanneemt. Laat je humorkant zien ipv deze rol.
Ik kan er nog wel een aantal opnoemen, waaronder 10 uit 1999.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:07 schreef marky het volgende:
[..]
Ty is de enige speler in 25 jaar die niet weet waar hij in is gestapt. Daarnaast is hij ongepolijst en nog echt mens en niet bezig om zo goed mogelijk over te komen op TV. Hij heeft heel goed in de gaten dat Ashley de splijtzwam is. Het koekoeksjong dat je er zo snel mogelijk uit moet gooien. Hij is de enige die tegen Ash in gaat. Daarom is Ty een interessanten persoonlijkheid dit jaar.
Dat scheert hijquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:59 schreef mazaru het volgende:
Tsk... Glenn heeft geen borsthaar. Dat valt me tegen![]()
[ afbeelding ]
Jimmy is een acteur. Doet hij goed iedereen trapt er in.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan er echt niet bij hoe jimmy praat. En de slachtofferrol zo aanneemt. Laat je humorkant zien ipv deze rol.
Jimmy en Dilano gaan niet op Alice..hebben ze net uitgesproken. Randy en Ty gaan ook niet op haar...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
die belgen zijn slaafjes van Ashley, dus ik denk niet dat Dilano deze week erop komt of zo, ik denk na de mislukte poging om Ty te lozen vorige week met exit ronahi, ''het onbekende qua fans'' nu misschien ietsjes zekerdere keuzes maken
ik zou me niet verbazen Jimmy en Alice tegen Tyron bv, omdat ze van allebei het weten dat die best populair zijn
Hij geeft toe dat hij bij Saboo iets verkeerd ......gehandeld heeft maar weet niet wat....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
Moet misschien zeggen na 25 jaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel een aantal opnoemen, waaronder 10 uit 1999.
Pfffquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:07 schreef marky het volgende:
[..]
Ty is de enige speler in 25 jaar die niet weet waar hij in is gestapt. Daarnaast is hij ongepolijst en nog echt mens en niet bezig om zo goed mogelijk over te komen op TV. Hij heeft heel goed in de gaten dat Ashley de splijtzwam is. Het koekoeksjong dat je er zo snel mogelijk uit moet gooien. Hij is de enige die tegen Ash in gaat. Daarom is Ty een interessanten persoonlijkheid dit jaar.
Vergeet die geweldige zanger nietquote:
Even vragen aan karen op wie ze stemt was wel geintje van hemquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:08 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat vind hij zelf ook niet leuk maar hij heeft niet geslapen en een moeilijke dag. Kan ook weleens.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:12 schreef greysbones het volgende:
Ze denken nog steeds dat ze moeten nomineren
We gaan het morgen zien
Hij zei ook, Randy heeft het filmpje van Sorbo gezien. Zou aardig zijn als ze hem nog even zouden vragen. Wat Sorbo daarin ook al weer precies zei. Ben benieuwd hoe Dilano zich daarna gaat voelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij geeft toe dat hij bij Saboo iets verkeerd ......gehandeld heeft maar weet niet wat....
Omdat hij dat zegt wil niet zeggen dat het dan ook de waarheid is. Jimmy heeft zich iig al bewezen dat hij het wel isquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
heeft Dilano toch keertje gezegd, recentelijk
dat hij naar Jimmy net zo oprecht is als naar Sabeau
Tuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
En een beetje eigenbelang wetende wie ernaast hem zat en dat hij een vrijstelling kreeg.
Volgens Jimmy wel. Hij heeft ze allemaal als schild gebruikt. Het vreemde is dat die andere toch iedere keer Ty erop zetten met andere ernaast. Je kan nu veel beter Dilano doen ipv Ty om naar huis te werken. Dan kan Ashley ook Jimmy naar zich toetrekken. Maarja de generaal is zeer beperkt strategie.quote:
Proesttttttttquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat hij dat zegt wil niet zeggen dat het dan ook de waarheid is. Jimmy heeft zich iig al bewezen dat hij het wel is
nou ja Ty is ook anti-Jimmy geweest samen met die andere slang Randy dus, goed zo Jimmyquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:15 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens Jimmy wel. Hij heeft ze allemaal als schild gebruikt. Het vreemdecis dat die andere toch iedere keer Ty erop zetten met andere ernaast. Je kan nu veel beter Dilano doen ipv Ty om nar huis te werken. Dan kan Ashley ook Jimmy naar zich toetrekken. Maarja de generaal is zeer beperkt strategie.
Het stort nog net niet in ?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice en Randy merken op dat het huis minder en minder wordt.. het fysieke huis voor de duidelijkheid.
Ty is helemaal nooit anti Jimmy geweest. Hij vertrouwt hem niet omdat ze weten dat hij een dubbelspel speelt maar Jimmy is nog nooit target geweest. Het was Randy die het geopperd heeft maar is daar later weer van teruggekomen door Dilano zijn interventie. Jimmy is altijd tegen de mensen waarmee Dilano in een duo zit. Nu is het Ty en daarvoor Sabeau.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou ja Ty is ook anti-Jimmy geweest samen met die andere slang Randy dus, goed zo Jimmy
en ja Doriana, Ronahi, Sabeau, Basiri waren ook een handig schildje voor Ty, want tegen wat sterkere spelers en hij was allang exit geweest
Ze kennen elkaar net en hij roept wel heel erg veel dat Dilano zijn vriend is. Ik kan me goed voorstellen dat Dilano denkt geen andere kant te mogen kiezen dan de kant van Jimmy terwijl het bb spel net zo goed op Dilano's eigen manier gespeeld mag worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benauwend? Hoe dan? Of bedoel je dat trouw benauwend is? Want dat is wat Jimmy is..
Of forever !! (rode knop)quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:
Dat geknuffel
Ze gaan maar een paar uur weg
Dit is toch wat anders.....meer kan ze ook niet doen....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.. maar geen innige knuffelOf hi-5.
Slijmbal die Ashley, ze weet dat Ty haar negeert...Kansloos mensquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:29 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ashley zei veel plezier Ty..hij zei niks.
Dat Ty de winnaar kan worden idd.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:33 schreef mangalie het volgende:
Tjeeeez het ligt nog te janken op bed..
kun je ook in je voordeel gebruiken deze kritiek lijkt mequote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:35 schreef kiki2024 het volgende:
Dilano heeft negatieve hahaha kalm je ego
Ooooooh ook zo jaloers en afgunstig...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:35 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Wat heeft dan gedaan
Oprecht
Wat hij heeft laten zien
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:38 schreef greysbones het volgende:
Dil gaat even zijn haat comments lezen
Onzin
Die negeren ze.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:42 schreef kater1 het volgende:
Best confronterend sommige van die tweets
Dat doet hij dus ookquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:45 schreef kiki2024 het volgende:
enige postitieve comments voor dilano gaan over zijn uiterlijk, straks denkt hij nog dat hij een hunk is
Misschien moet Biggie er even een paar van voorlezen ....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:47 schreef Ebinas het volgende:
Nou echt smeuïg is het niet met deze 2, tot nu toe dan
Dit is hun prijs dus waarom voor iedereen....is scherm te klein voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:44 schreef lonneberga het volgende:
Gewoon op tv in woonkamer,kan iedereen het lezen
Merk er weinig vanquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano dyslectisch en Tyron niet echt een voorlezer... top tv dit.
🤣quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Plus ze gaan het niet delen en ze gaan het trouwens niet eens onthouden ....
ook zeggen ze de negatieve ook van de andere niet.....B,B, zoom zelf in........quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:52 schreef kiki2024 het volgende:
Dilano is de definitie van partypooper hahah
die is meer bezig met het denken over zijn eigen tweetsquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:56 schreef greysbones het volgende:
Zou het ty ook aan het denken zetten ?
Over dilano
Kan het misschien zijn dat ze niet eens doorhebben dat we in ene wel mee mogen kijken?????quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hopeloos deze twee dit laten doen .....
Dat zou de enige winst zijn van dit mislukte experimentje ...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:56 schreef greysbones het volgende:
Zou het ty ook aan het denken zetten ?
Over dilano
Wajoquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:57 schreef greysbones het volgende:
Sorry Jimmy maar de band hierbuiten met dilano is niet oprecht
Auw
Daar zullen we nog heel wat over horen denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:57 schreef greysbones het volgende:
Sorry Jimmy maar de band hierbuiten met dilano is niet oprecht
Auw
Hij is het met meerdere tweets over zichzelf niet eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano is het niet eens met de tweet dat zijn band met Jimmie niet oprecht is.
Winnaars van de afgelopen 3 edities en een vraagteken bij dit jaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is die wall of fame op de achtergrond ?
Winnaars van de laatste jaren denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Foto's van de winnaars sinds 2021quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij is het met meerdere tweets over zichzelf niet eens.
Okay, ging te snel, thanks ...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Winnaars van de afgelopen 3 edities en een vraagteken bij dit jaar.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
Ze krijgen een video te zien van de mensen die de freeze hebben gedaan.. hoe ze het hebben beleefd
Wat een leuke prijs is dit........quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
Ze krijgen een video te zien van de mensen die de freeze hebben gedaan.. hoe ze het hebben beleefd
Vindt je??quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:58 schreef freaky40 het volgende:
Ze worden lekker afgefikt, dat zie ik graag
Omdat BB dat net heeft gezegdquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom ze weten niet eens dat het opgenomen wordt of dat we mee mogen kijken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |