ben ik niet met je eensquote:
Nee ik ook niet. Je kan zien dat hij er echt mee zitquote:
Ze zijn de hele ochtend bezig geweest met zwart makenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind Ashley en Karen wel goed met hun peptalk tegen Jimmy. Ze praten Dilano niet zwart. Doen ze netjes
op stream 3?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn de hele ochtend bezig geweest met zwart maken
Ze kregen vandaag in de gameroom berichten (tweets?) van fans te zien en die moesten ze koppelen aan de juiste bewoner. Een daarvan was dat iemand wel kon uitdelen en niet kon incasseren en dit ging over Ashley.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:25 schreef zodeju het volgende:
Wanneer was het bericht dat Ashley wel kon uitdelen maar niet kon incasseren. en dat diegene fan was maar nu niet meer??????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik dacht tyron hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze kregen vandaag in de gameroom berichten (tweets?) van fans te zien en die moesten ze koppelen aan de juiste bewoner. Een daarvan was dat iemand wel kon uitdelen en niet kon incasseren en dit ging over Ashley.
Oh ik dacht allen die enkele woorden en daar een bewoner aan koppelen??quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze kregen vandaag in de gameroom berichten (tweets?) van fans te zien en die moesten ze koppelen aan de juiste bewoner. Een daarvan was dat iemand wel kon uitdelen en niet kon incasseren en dit ging over Ashley.
Ze vatten ze samen in die woordenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ik dacht allen die enkele woorden en daar een bewoner aan koppelen??
Oh ik begreep van sommige gesprekken Ashley maar het kan Tyron ook wel zijn geweest. Beetje op beide van toepassingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |