Daar zal die niet vrolijk van wordenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:02 schreef Ireth het volgende:
Dus Dil gaat nu allemaal tweets over hemzelf lezen
Kan haar niet meer horenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:04 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig wat een kippenhok! En die stem van Alice schettert boven alles uit
Dat kan Ty wel maar dan gaat het van dik hout zaagt men planken. Das niet mooi voor TV.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:55 schreef Verida het volgende: [..] Ty is gewoon een schijterd, Als hij lef had en zich zo ontzettend zeker zou voelen, zou hij gewoon dat gesprek aangaan. En dan de daad bij het woord voegen en met Ashley de vloer aanvegen. Maar dat durft hij dus duidelijk niet.
LOLquote:
Fanroom berichtenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:05 schreef ammartje het volgende:
Hebben ze die fanroom berichtjes gewonnen? Of ook pon?
Sorry vd vraag ben aant werk
Alleen fanroomquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:05 schreef ammartje het volgende:
Alleen fanhouse.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:05 schreef ammartje het volgende:
Alleen de fanroom. Volgens mij is er helemaal geen pon deze week. Dat hebben er een paar zelf verzonnen... ik noem geen namenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:05 schreef ammartje het volgende:
Veel berichten over ash Karen Tomquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
"De 2 met 0 fans mogen naar het fanhouse. Ben benieuwd hoeveel positieve berichten ze te zien krijgen. Narcistische turner en Ashley obsessed kleuter"
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Veel berichten over ash Karen Tom
Deze over Dillie [ x ]
dus een schijterdquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:05 schreef marky het volgende:
[..]
Dat kan Ty wel maar dan gaat het van dik hout zaagt men planken. Das niet mooi voor TV.
Wat een toeval dat ze ook Ashley heet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Veel berichten over ash Karen Tom
Deze over Dillie [ x ]
Oh zo mee eens! Edit: die laatste opmerking natuurlijk niet. maar over dat turnertje wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
"De 2 met 0 fans mogen naar het fanhouse. Ben benieuwd hoeveel positieve berichten ze te zien krijgen. Narcistische turner en Ashley obsessed kleuter"
Ja stiekem ash die op x zitquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een toeval dat ze ook Ashley heet.
Geen toeval .. haar ouders hebben haar zo genoemd.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een toeval dat ze ook Ashley heet.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen toeval .. haar ouders hebben haar zo genoemd.
Ty heeft 11.6 k volgers op insta. Dat is meer dan Tom bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
Er is al vaker gebleken dat dat helemaal niks zegtquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ty heeft 11.6 k volgers op insta. Dat is meer dan Tom bijvoorbeeld.
Die microfoon staat gewoon hard.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:09 schreef mazaru het volgende:
Jemig Alice! Laat een ander ook eens aan het woord zonder er doorheen te tetteren
die volgens stellen nu natuurlijk niets voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:11 schreef marky het volgende:
[..]
Nee het wordt niet mooi. Als die twee tegen elkaar te keer gaan gaan kunnen ze niet eens op TV uitzenden. Het maakt verder toch niet uit wat je tegen haar zegt ze neemt het toch niet aan.quote:
Gelukkig mogen ze wel samen sportenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef zodeju het volgende:
Oh ze moeten ze nu verantwoording afleggen waarom ze met Ty in gesprek waren????????
Dan moet hij man genoeg zijn om dat in haar gezicht te zeggen. Het is gewoon een slappe zakquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Geen schijterd...Hij weet dat het geen nut heeft het gesprek met haar aan te gaan..
Mod Edit. Niet doenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is al vaker gebleken dat dat helemaal niks zegt
Het is haar karakter.....en dat kan je niet veranderen vindt hij....maar het niet zijn type,quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef marky het volgende:
[..]
Nee het wordt niet mooi. Als die twee tegen elkaar te keer gaan gaan kunnen ze niet eens op TV uitzenden. Het maakt verder toch niet uit wat je tegen haar zegt ze neemt het toch niet aan.
Het was tweets koppelen aan personen toch ?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben benieuwd of ieder duo de tweets in dezelfde volgorde hebben gekregen, ik betwijfel het ...
En erg kinderachtig bovendien😂quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet hij man genoeg zijn om dat in haar gezicht te zeggen. Het is gewoon een slappe zak
Ik volg het ik stream maar nooit op een popupollquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
die volgens stellen nu natuurlijk niets voor.
Welke popupoll je ook kijkt, Tom staat overal in de hoogste regionen.
Ja, maar als je dus al heel snel iemand noemde, kon je die later niet meer veranderen denk ik ...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:15 schreef greysbones het volgende:
Het was tweets koppelen aan personen toch ?
Tja zo kan je het ook zien...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet hij man genoeg zijn om dat in haar gezicht te zeggen. Het is gewoon een slappe zak
Jawelquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar als je dus al heel snel iemand noemde, kon je die later niet meer veranderen denk ik ...
Dat zegt ze helemaal niet!!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Van alles rondstrooien bij anderen en nu tegen Danny dat ze hem erop gaan zetten he voor zaterdag. Eerst iedereen opjutten tegen Danny en nu weer Danny waarschuwen voor de anderen
Tom 11.2 k nieuwe volgers. Dit account is voor BB aangemaakt. Hij heeft ook een ouder privé account.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:11 schreef marky het volgende:
[..]
Soms kan je gewoon beter niet in gesprek gaan...Heeft geen nut. Zonde van je energiequote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is haar karakter.....en dat kan je niet veranderen vindt hij....maar het niet zijn type,
Oh, dan heb ik niets gezegd, thanksquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:17 schreef greysbones het volgende:
Jawel
Ash zei net dat ze er op het laatst 2 hadden gewisseld
Als in je doet wat ik zegquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:16 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley tegen danny : als je rare sprongen gaat maken, dan ga je eraan he...dus beter blijf je de laatste weken jezelf
Hij moet bij zijn eigen blijven zoals hij begon en niet switchen.......quote:
Er zijn drie lange.......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Mocht 'die lange' deze week overleven, hoop ik dat hij volgende week met Ashley een team moet vormen.
3kquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom 11.2 k nieuwe volgers. Dit account is voor BB aangemaakt. Hij heeft ook een ouder privé account.
Ty zal als model logischer wijze al volgers gehad hebben.
Anders heb je kans dat ze jou er op gooienquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ze zei toch duidelijk blijf hoe je was anders sta je erop.
Ze zegt niet dat zij hem er dan op zet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ze zei toch duidelijk blijf hoe je was anders sta je erop.
Ik schrijf ook niet ik zet je erop lezen dan sta je erop. In het algemeen dat anderen dat zouden doen. Wquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders heb je kans dat ze jou er op gooien
Omdat je onbetrouwbaar over komt
Dat klopt dan toch
Ze zei niet ik zet je er anders op
Ty gaat echt geen gesprek aan, lult liever achter haar rugquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:41 schreef Verida het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil van Ashley, maar ze gaat de confrontatie niet uit de weg.
Ze heeft vanmorgen ook al aan Tyron gevraagd of die wilde praten, maar die ontwijkt het nog, wil het gesprek niet aangaan.
Ze heeft ook een goed en in mijn ogen open gesprek gehad met Jimmy.
En nu dit met Danny is ook vrij direct geweest.
Divide et impera (Verdeel en heers), zoals Koning Philippus van Macedonië in de 4e eeuw v.C. al zei.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Van alles rondstrooien bij anderen en nu tegen Danny dat ze hem erop gaan zetten he voor zaterdag. Eerst iedereen opjutten tegen Danny en nu weer Danny waarschuwen voor de anderen
Die lijkt mij duidelijk af, zelfs Dilano maakt nu nog een kans tegen hem op de bank denk ik ..quote:
💯quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ty gaat echt geen gesprek aan, lult liever achter haar rug
Ze gaan uiteindelijk toch hun eigen weg moeten gaan.quote:
Follow the leaderquote:
wie is die lange?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Mocht 'die lange' deze week overleven, hoop ik dat hij volgende week met Ashley een team moet vormen.
Nopequote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die lijkt mij duidelijk af, zelfs Dilano maakt nu nog een kans tegen hem op de bank denk ik ..
Jij bent echt goed met Latijn enzo hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Divide et impera (Verdeel en heers), zoals Koning Philippus van Macedonië in de 4e eeuw v.C. al zei.
Er zij in de geschiedenis vele voorbeelden van dat deze theorie voor vele heel slecht afloopt.quote:
Elke week is een faalquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
Eerlijk
Fanweek is ook wel weer een tegenvaller
Mwah, ik ben wel blij met het zaadje dat bij Jimmy is geplant ...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
Eerlijk
Ty (1.93). Ashley noemt hem tegenwoordig 'die lange'quote:
Ik vind het leukquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
Eerlijk
Toevallig, en veel weten dat hier heb ik van alle instagram accounts dat bijgehouden vanaf het begin, helaas is mn laatste update van 18- feb maar je kan hier wel zien hoe ze begonnen in week 1 heb ik de 1e stand opgeslagenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom 11.2 k nieuwe volgers. Dit account is voor BB aangemaakt. Hij heeft ook een ouder privé account.
Ty zal als model logischer wijze al volgers gehad hebben.
lekker gemakkelijk alles van randy verlangen hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:59 schreef mazaru het volgende:
Tyrone vindt het zwak van RAndy als hij er niet voor gaat zorgen dat 1 van hen safe is. Dilano vindt dat ook heel zwak. Randy moet er tegenin gaan als zij dat willen
Ashley heeft er toch maar mooi een vrijstelling aan overgehouden.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
Eerlijk
Plus wat ze een uurtje daarvoor gebabbeld had met de andere wie ze er op gaan zetten en daar zat Zeker zijn naam bij.....Maar dat zegt ze natuurlijk niet.......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders heb je kans dat ze jou er op gooien
Omdat je onbetrouwbaar over komt
Dat klopt dan toch
Ze zei niet ik zet je er anders op
Verdiend door 'echte fans'......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley heeft er toch maar mooi een vrijstelling aan overgehouden.
Maar vaak gaat het ook lang goed. Het Romeinse rijk heeft het eeuwenlang volgehouden.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Er zij in de geschiedenis vele voorbeelden van dat deze theorie voor vele heel slecht afloopt.
Die lange- Tyronquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kunnen we dit aanvullen ;;;;![]()
Klein kind: Tom
Zwitserland: Alice
Flirt: Karen
....
Dat is niet perse positief natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
BB via insta : Ty en Dilano mogen naar het fan house, waar zij nog meer zien en horen van de buitenwereld.
Hebben hij en Dilano het andere huis met berichten gewonnen? met wat precies dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:09 schreef Snensie het volgende:
Ach dit gun ik ze wel. Hopelijk is Ty nu iets minder sjagerijnig omdat hij iets gewonnen heeft. Zolang het geen vrijstelling is...
Mahatma Gandhi had ook heel veel volgelingenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar vaak gaat het ook lang goed. Het Romeinse rijk heeft het eeuwenlang volgehouden.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
BB via insta : Ty en Dilano mogen naar het fan house, waar zij nog meer zien en horen van de buitenwereld.
Ja, met bewoners koppelen aan comments.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hebben hij en Dilano het andere huis met berichten gewonnen? met wat precies dan?
Dat wordt een ontnuchtering van heb ik jou.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... Glenn en Danny hadden Zwitserland niet goed
Dat hangt er vanaf. Ze kunnen daar ook behoorlijk gedestabiliseerd van raken.quote:
Tokkie? Die snap ik niet...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:31 schreef Bazart het volgende:
Waarom praten met een TOKKIE met een enorme plaat voor dr kop
Zinloos
Volgens mij is ty langer hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ty (1.93). Ashley noemt hem tegenwoordig 'die lange'
Ze moesten net een spel doen in de gameroom. Ze moesten 'uitspraken/bijnamen' van fans koppelen aan de bewoners. De winst is dat ze naar de fanroom mogen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hebben hij en Dilano het andere huis met berichten gewonnen? met wat precies dan?
Tja, Ty heeft zichzelf ook niet gemaakt hè. Maar hij heeft inderdaad een enorme plaat voor de kop.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:31 schreef Bazart het volgende:
Waarom praten met een TOKKIE met een enorme plaat voor dr kop
Zinloos
Ik dacht dat ik 1.93 hoorde gisteren.quote:
die had al aardig wat volgers he hij was al druk met tiktok iedere dagquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy 90K volgers op tiktok. Gaat dus overduidelijk winnen.....
Groeit hij ms nog overheen😁quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, Ty heeft zichzelf ook niet gemaakt hè. Maar hij heeft inderdaad een enorme plaat voor de kop.
Die onderste 3 zijn niet van de comments die komen hier vandaan en uir het huisquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Duracal konijntje: Jimmy ?
Bevestigd:
Die lange- Tyron
Zij/haar- Ashley
Rocker- Randy
jij bent wel van de lijstjes hequote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Toevallig, en veel weten dat hier heb ik van alle instagram accounts dat bijgehouden vanaf het begin, helaas is mn laatste update van 18- feb maar je kan hier wel zien hoe ze begonnen in week 1 heb ik de 1e stand opgeslagen
ik zal hem zo even updaten
Dilano begin 2848 volgers 13-2 5734 - 18-2 6267
Ronahi begin 594 volgers 13-2 4094 - 18-2 4614
Alice begin 18.7 K volgers 13-2 31k - 18-2 32.6K
Ashley begin 10.4 K volgers 13-2 15.3k - 18-2 17.2K
Tyron begin 2099 volgers 13-2 6.923 - 18-2 7850
Doriana begin 2021 volgers 13-2 3387 - 18-2 3574
glenn begin 235 volgers 13-2 1374 - 18-2 1789
Tom begin 3015 volgers 13-2 5796 - 18-2 7655
Randy begin 1563 volgers 13-22830 - 18-2 3130
Karen begin 3564 volgers 13-2 7433 - 18-2 8243
Jimmy begin 1823 volgers 13-2 4825 - 18-2 5799
Sabeau begin 3903 volgers 13-2 4419 - 18-2 5055
Danny begin 995 volgers 13-2 1345 - 18-2 1594
Het Rijk Ja, maar de keizers leefden over het algemeen niet zo lang.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar vaak gaat het ook lang goed. Het Romeinse rijk heeft het eeuwenlang volgehouden.
Bodyguard is dylanoquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bodyguard wie ?
Duracal konijntje: Glenn ?
Bevestigd:
Die lange- Tyron
Zij/haar- Ashley
Rocker- Randy
Duracell Tomquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kunnen we dit overzichtje aanvullen ....![]()
....
had het hun zo niet gegundquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh van die game?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Duracal konijntje: Jimmy ?
Bevestigd:
Die lange- Tyron
Zij/haar- Ashley
Rocker- Randy
Ja joh heb een hele map BB2024 ook van andere jaren, van elke bewoner een mapje met gifs en fotos en mapjes met cijver dingen zoals dit, alle facebook accounts insta accounts , vind ik echt leukquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jij bent wel van de lijstjes he,* Joyce-43 benieuwd hoe je pc eruit ziet
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
Heeft Jimmie het nu over Dilano? met : ik vertrouw hem niet meer
Ja en straks weer wel. Jimmy is net een weermannen dan weer zo en dan weer anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
Ja hij en Alice zijn best goed met anderen oppeppenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom weer verstandige woorden tegen Jimmy ...
Hoeft toch niet? Hij speelt ook zijn spelquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:40 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom heeft jimmy niet gefeliciteerd. Niet leuk. Tom zegt je hebt het niet nodig om verder te gaan. Niet jaloers zijn.
Dit doet hij al vanaf het beginquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy veranderd ook in een zure zeurkous
glenn geloof ik hoorquote:
Ik heb het niet gehoord, was even met de schilders in gesprekquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het over Dilano had
Kan me nog een keer van iemand anders voor de geest halen die dat niet had gedaan. Die werd afgemaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:41 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Hij speelt ook zijn spel
whahha en alleen van BB ? ik vermoed ook van andere dingen aangezien je het zo leuk vindquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja joh heb een hele map BB2024 ook van andere jaren, van elke bewoner een mapje met gifs en fotos en mapjes met cijver dingen zoals dit, alle facebook accounts insta accounts , vind ik echt leuk
Dan ben je geen vriend als je zo denkt. Vriendschap is vertrouwenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:42 schreef greysbones het volgende:
Jimmy het gaat in mijn kop zitten dat 1 van mijn beste vrienden misschien mijn vriend niet is
ja kloptquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
ja geen ideequote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:39 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Misschien wel goed, om even met de beentjes op de grond te komen
Dilano is niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan ben je geen vriend als je zo denkt. Vriendschap is vertrouwen
wat betekend?quote:
Jimmy zegt toch ook dingen over dilano die niet altijd positief zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:44 schreef greysbones het volgende:
Jimmy het gaat in mijn kop zitten dat 1 van mijn beste vrienden misschien mijn vriend niet is
[..]
Dilano is niet te vertrouwen
Dat blijkt keer op keer
Dat Jimmy daarover nu een soort bevestiging krijgt
Maakt het alleen maar duidelijker
nee sinds gisteren is er wel een zaadje gepland hoor, het zit hem echt dwarsquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en straks weer wel. Jimmy is net een weermannen dan weer zo en dan weer anders.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Jimmy het meeste baalt, dat hij geen kans krijgt in de fanroom ....
Dat weet ik wel zeker. Tv momentje he. Zie nog hoe bozig hij was toen anderen gingen koken en hij zei ze weten dat de camera erop komt en in de uitzendingquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Jimmy het meeste baalt, dat hij geen kans krijgt in de fanroom ....
Volgens mij klopt dat nietquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:46 schreef rinardo het volgende:
Van Facebook
Het waren blijkbaar pittige vragen waar de bewoners de namen moesten bijzetten over wie het ging...
Wie is er een klein kind (Tom)
Wie is bij alle nominatiegesprekken (Jimmy)
Wie is de grootste flirt in het huis (Karen)
Wie is er het meest Zwitserland (Alice)
Wie is er een duracellkonijntje (Glenn)
Wie is net een bodyguard (Dilano)
Wie steigert het snelst (Tyron)
Wie is de grootste stoker (Danny)
Wie incaseert het meest (Ashley)
Iets met Freeze (Randy)
klopt ook van het niet vertrouwenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het over Dilano had
Preciesquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:45 schreef mazaru het volgende:
Goed gezien van Jimmy dat hij Dilano niet kan vertrouwen met informatie uit die fanroom. Zowel Dilano als Tyrone gaan daarover liegen of selectief vertellen.
Alleen BBquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
whahha en alleen van BB ? ik vermoed ook van andere dingen aangezien je het zo leuk vind
andersom ook he. En jimmy wilde het eerst niet vertellen maar op advies van Alice wel gedaan. Dilabo had het wel achtergehouden voor jimmy in 1e instantie.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee sinds gisteren is er wel een zaadje gepland hoor, het zit hem echt dwars
omdat hij het gevoel heeft dat hij door zijn vriend( dilano is dat in zijn ogen ook voor na BB)in de zeik is genomenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy veranderd ook in een zure zeurkous
Niemand is echt eerlijk daar inderdaad. Het ding is .. Jimmy denkt aan Dilano (en Tom) in het huis. Dilano denkt alleen aan Dilano.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Niemand in dat hok is eerlijk.
Ze doen allemaal of ze zo oprecht zijn bla bla bla
Maar in een spel als dit kan je niet altijd eerlijk zijn
Ik vraag me oprecht af waar ze deze mentaal “sterke” spelers vandaan hebben.
oh dat zou echt top zijn!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie twist zou zijn, als de andere bewoners stukjes mogen meekijken van de fanroom ....![]()
Zeg maar omgedraaid met het eerdere meekijken vanuit de andere kamer ....
Zo kan je zien wat gestook van streamers bij een bewoner teweeg kunnen brengenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
Karen tegen Jimmie: kom op he, koppie niet laten hangen.
Misschien moet u even alles eruit gooien, bord kapot gooien buiten
jaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
dat lucht echt wel op
![]()
Hij blijft een beetje in een slachtofferrol zittenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
Hij heeft hele nacht wakker gelegen. Nou ik heb hem zien slapen vannacht. Was rond 3 uur of zo. Denk dat hij vaak wakker is geweest.
Ik denk dat het een beetje streamtijd creëren is voor zichzelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo kan je zien wat gestook van streamers bij een bewoner teweeg kunnen brengen
Een grote act die Jimmy....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of gewoon doekoes uitgevenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
Karen tegen Jimmie: kom op he, koppie niet laten hangen.
Misschien moet u even alles eruit gooien, bord kapot gooien buiten
jaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
dat lucht echt wel op
![]()
Ik vind dit nooit een leuke week. Heb het idee dat de productie dit meer doet om wat opschudding te veroorzaken..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo? Mag hij toch zelf bepalen? Hij is haar niets verschuldigd. Laat haar maar even gefrustreerd zijn dat ze er geen grip op heeft. Hij heeft haar niet nodig.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik twijfel erg aan zijn gedrag. Dat geacteerd gedrag met die pop van de week was ook tv moment maken. Zo jammer want zijn humoristische opmerkingen vind ik wel leukquote:
Ja, hele nacht niet geslapen..Dunno in de broek enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:53 schreef Krambo het volgende:
Is Jimmy nu nog steeds bezig over dat valse piano berichtje van 1 fan
Dan van de bank afhalen had hij nooit gedaan met andere genomineerden erbij. Zeker weten. Ook een mooi stukje toneel. Met sabeau op de bank was die keuze makkelijk en zeker met die vrijstelling erbijquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind dit nooit een leuke week. Heb het idee dat de productie dit meer doet om wat opschudding te veroorzaken..
Zie dit niet als iets van: ze horen weer langzaam aan wat van de buitenwereld.
Vind het sneu voor Jimmie los van wat ik van hem vind, maar ja.. wat je zegt.. je ziet hoe hij er nu mee zit. En ja.. ik denk wel dat dit oprechte emoties van hem zijn.
Hij heeft hem zelfs van de bank gehaald.. dat gaat ver. En nu het bericht waardoor hij twijfelt.
Dit...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan van de bank afhalen had hij nooit gedaan met andere genomineerden erbij. Zeker weten. Ook een mooi stukje toneel. Met sabeau op de bank was die keuze makkelijk en zeker met die vrijstelling erbij
Hoe dom is dit dat 1 fan dit zegt en het misschien van een knip en plak werk ziet je daar aan op te hangenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:53 schreef Krambo het volgende:
Is Jimmy nu nog steeds bezig over dat valse piano berichtje van 1 fan
ja ook omdat Jimmy verwacht had dat Dilano er niet eerlijk over zou wezen en dat was hij dus ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
andersom ook he. En jimmy wilde het eerst niet vertellen maar op advies van Alice wel gedaan. Dilabo had het wel achtergehouden voor jimmy in 1e instantie.
Als dilano close wordt met iemand gaat hij slecht praten over die persoon. Was met sabeau en met ronahi en nu met tyron. Met Tom doet hij dat ook over Alice. Tom zegt elke keer dat hij haar heel erg vertrouwd tegen jimmy en gelijk praat hij mee met ashley dat ze weg moet enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:53 schreef woxxel2 het volgende:
Dilano heeft nog niet echt negatief over jimmy gepraat. Andersom heel vaak juist, vlak voor sabo kwam begon ie al, zielig doen omdat ie zogenaamd buitengesloten werd, alleen maar om bij t andere groepje binnen te komen.
Jimmy is pas de valse piano
Dat kloptquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ook omdat Jimmy verwacht had dat Dilano er niet eerlijk over zou wezen en dat was hij dus ook niet
Is geen knip en plak werk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:55 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Hoe dom is dit dat 1 fan dit zegt en het misschien van een knip en plak werk ziet je daar aan op te hangen
Precies dit. Gewoon zeer berekenend. Hij doet mij af en toe denken aan Terror Jaap. Emotie gebruiken om zieltjes te winnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan van de bank afhalen had hij nooit gedaan met andere genomineerden erbij. Zeker weten. Ook een mooi stukje toneel. Met sabeau op de bank was die keuze makkelijk en zeker met die vrijstelling erbij
Kan ook, maar hem inschattende zit hij er echt mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje streamtijd creëren is voor zichzelf.
Ja nu je het zegt hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies dit. Gewoon zeer berekenend. Hij doet mij af en toe denken aan Terror Jaap. Emotie gebruiken om zieltjes te winnen.
ik denk dat hij dit oprecht is dus dat Jimmy echt dit is als persoonquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje streamtijd creëren is voor zichzelf.
Inderdaad hij is zelf ook niet helemaal eerlijk in het spel en kronkelt met Ashley en Tom waarom mag Dilano dat dan niet met Ty en Randy?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ook omdat Jimmy verwacht had dat Dilano er niet eerlijk over zou wezen en dat was hij dus ook niet
En wat die andere twee zo gaan horen. Kijken wat dat weer is, als we het al horenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind dit nooit een leuke week. Heb het idee dat de productie dit meer doet om wat opschudding te veroorzaken..
Vind het sneu voor Jimmie los van wat ik van hem vind, maar ja.. wat je zegt.. je ziet hoe hij er nu mee zit. En ja.. ik denk wel dat dit oprechte emoties van hem zijn.
Hij heeft hem zelfs van de bank gehaald.. dat gaat ver. En nu het bericht waardoor hij twijfelt.
Klopt maar jimmy zegt ook vanalles tegen ashley enzo over dilano. Ze doen het allebei waarbij ik dilano minder vals vind doen over jimmy. Pff neem het voor dilano op moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy beschermt Dilano (ten koste van zichzelf als het moet). Dilano zegt tegen Ty en Randy ... 'Als jullie Jimmy erop willen zetten, kan ik jullie niet tegen houden..'
Dat is het verschil.
Dat zou kunnen.Maar het bericht was duidelijk.quote:
Vrees dat we daarvoor vanavond moeten kijken naar de aflevering.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat die andere twee zo gaan horen. Kijken wat dat weer is, als we het al horen
Maar Jimmy weet ook dondersgoed dat het de kijker is die uiteindelijk beslist.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik denk dat hij dit oprecht is dus dat Jimmy echt dit is als persoon
Tja maar dit heeft een vastgesteld eindequote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ten koste van zichzelf?? Je vergeet die week vrijstellingquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy beschermt Dilano (ten koste van zichzelf als het moet). Dilano zegt tegen Ty en Randy ... 'Als jullie Jimmy erop willen zetten, kan ik jullie niet tegen houden..'
Dat is het verschil.
Precies hetzelfde heeft jimmy al veel langer geleden gezegd tegen ashquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is het verschil.
ja dat dus terwijl Jimmy in dat geval er echt wel tegen in zou gaan en die 2 het niet zomaar toelaten te doenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is het verschil.
Waar blijkt het uit dat hij Jimmy laat barsten? Hij heeft nog nooit iets gedaan tegen Jimmy zijn belangen in.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:40 schreef Joyce-43 het volgende:
vind wel sneu voor Jimmy hij stond altijd Dilano bij zelfs als hij iets had om te juichen en Dillie niet maar nu anders om laat Dilano jimmy barsten
en ben bang dat hij bij Tom ook niet de juiste steun krijgt want die volgt vaak slecht een gesprek vind ik
verschil is het bericht wat hierboven staat van Lionheart (boven jou bericht dan)quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:58 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Inderdaad hij is zelf ook niet helemaal eerlijk in het spel en kronkelt met Ashley en Tom waarom mag Dilano dat dan niet met Ty en Randy?
Dilano zegt tegen Ty en Randy ... 'Als jullie Jimmy erop willen zetten, kan ik jullie niet tegen houden..'quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:02 schreef marky het volgende:
[..]
Waar blijkt het uit dat hij Jimmy laat barsten? Hij heeft nog nooit iets gedaan tegen Jimmy zijn belangen in.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
verschil is het bericht wat hierboven staat van Lionheart (boven jou bericht dan)
Precies dat is denk ik waar hij t meeste mee zit, hij heeft zichzelf opgeofferd met de kans om naar huis te gaan. Nu dat bericht over die VALSE piano ... dan ga je twijfelen of Dilano echt zo oprecht is als dat hij zich voordoet, constant zeggen dat hij er alles aan doet om Jimmy niet op de bank probeert te krijgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar ik zou net als jimmy zijn het zit al in je hoofd dus blijft spoken ondanks de kijkers beslissen ik zit er als nog meequote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar Jimmy weet ook dondersgoed dat het de kijker is die uiteindelijk beslist.
Het enige wat Ty heeft gezegd dat hij niet gaat delen of er negatieve comments zijn. Misschien wel 1 op 1 maar zeker niet delen in de groep. Dat is alkeen maar netjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:45 schreef mazaru het volgende:
Goed gezien van Jimmy dat hij Dilano niet kan vertrouwen met informatie uit die fanroom. Zowel Dilano als Tyrone gaan daarover liegen of selectief vertellen.
Dat is mijn mening en volgens mij is het niet verboden om hier een mening te uiten.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:06 schreef marky het volgende:
[..]
Het enige wat Ty heeft gezegd dat hij niet gaat delen of er negatieve comments zijn. Misschien wel 1 op 1 maar zeker niet delen in de groep. Dat is alkeen maar netjes.
Maargoed je neemt meteen aan dat ze er over gaan liegen terwijl ze tot nog toe nergens over gelogen hebben.
Ja het zaadje van twijfel is gepland in zijn koppie.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies dat is denk ik waar hij t meeste mee zit, hij heeft zichzelf opgeofferd met de kans om naar huis te gaan. Nu dat bericht over die VALSE piano ... dan ga je twijfelen of Dilano echt zo oprecht is als dat hij zich voordoet, constant zeggen dat hij er alles aan doet om Jimmy niet op de bank probeert te krijgen.
En als die twijfel eenmaal in je kop zit is het moeilijk om het eruit te krijgen.
Topicpointer?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Lezen jullie voor jullie op invoeren klikken de topicpointer wel?
En dat klopt toch? Jimmy heeft dat aan de andere kant ook laten weten. Hij heeft ook aan Dilano gezegd dat hij erop komt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dilano zegt tegen Ty en Randy ... 'Als jullie Jimmy erop willen zetten, kan ik jullie niet tegen houden..'
Hij heeft door hoe het gaat met Randy.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron zegt tegen randy heb je je weer laten leiden
heeft die daar geen zin meer inquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
hahaha...
Tom : Jimmy! Jij moet nu even weggaan, want we gaan praten over nominaties..
Jimmy : Nee, niet praten over nominaties waar ik bij ben!!!
![]()
Is toch ook zo......Dilano wint iets waar hij niet bij is en nu kan hij het niet opbrengen om hem te feliciteren....Met hun ging altijd de meeste aandacht naar Jimmy en Dilano stond erbij te grijnzen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:40 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom heeft jimmy niet gefeliciteerd. Niet leuk. Tom zegt je hebt het niet nodig om verder te gaan. Niet jaloers zijn.
De slissende slang positie.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:03 schreef spapaars het volgende:
Nieuw standje voor de Kamasoetra.
[ afbeelding ]
Dit is een grote act.......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano tegen Jimmy als ik iets voor je moet doen moet je het zeggen he, jongen dat hoor je als vriend aan te voelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |