SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oh ik had eens een koooooekie
ik weet het nog precies
ik dacht nog pas op dat
ik het niet verlies
ik hiel m goed vast maar
heb...te...hard.......gedrukt
toen had ik geen kooooooekie
mijn koekje was.... stukHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Awwwquote:Op maandag 11 maart 2024 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ik had eens een koooooekie
ik weet het nog precies
ik dacht nog pas op dat
ik het niet verlies
ik hiel m goed vast maar
heb...te...hard.......gedrukt
toen had ik geen kooooooekie
mijn koekje was.... stuk![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had vroeger een Chinese collega wiens vrouw wel eens mooncakes voor ons bakte. Jammer dat hij ergens anders een (veel beter betaalde) baan vondquote:![]()
Pure liefdequote:Op maandag 11 maart 2024 20:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vinger onder je neus en dan raden wat het is wat je ruikt.![]()
oh ja ik moet woensdag bakkenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Chinese collega wiens vrouw wel eens mooncakes voor ons bakte. Jammer dat hij ergens anders een (veel beter betaalde) baan vond
donderdag pi dayHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ben jij dat op je UI?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vinger onder je neus en dan raden wat het is wat je ruikt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan niet wachtenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja ik moet woensdag bakken
donderdag pi day![]()
![]()
Dat is alleen hier het geval, bij jullie is 14 maart gewoon 14-3quote:Op maandag 11 maart 2024 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja ik moet woensdag bakken
donderdag pi day![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op maandag 11 maart 2024 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker een creampie geven op donderdag![]()
kom danquote:Op maandag 11 maart 2024 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker een creampie geven op donderdag
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar niet onder de douche, want dan verstopt je afvoer snellerquote:Op maandag 11 maart 2024 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker een creampie geven op donderdag![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gemaakt na een heftig potje kontvingeren?
Yea, she's on crack.![]()
gewoon daarna oplikkenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar niet onder de douche, want dan verstopt je afvoer snellerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ook. Niets om je voor te schamenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ben moeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zijn er ook lekker leuk veelquote:
King Bob!ik ben efficientquote:Op maandag 11 maart 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Scheelt met schoonmaken. Erg efficientHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga mijn yogamatje uitrollen en mezelf nog even pijnigenTrotste mama van Ambar
doe goddess pose en vertel me of je je een goddess voeltquote:Op maandag 11 maart 2024 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn yogamatje uitrollen en mezelf nog even pijnigen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik lig op de bank onder dekentje en heb drie kwartier geslapen.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan ga je lekker in bedje liggenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga vooral beenspieren rekken tot de pijn niet meer dragelijk isTrotste mama van Ambar
Ik heb er een aantal gezien. Laatste die ik heb gezien was rise of gru. Maar er zullen vast alweer nieuwere zijnquote:Op maandag 11 maart 2024 20:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
zijn er ook lekker leuk veel
King Bob!![]()
Lekkerquote:Op maandag 11 maart 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vooral beenspieren rekken tot de pijn niet meer dragelijk is![]()
ja die snapte ik ook al vanaf de eerste keerquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Succes. Nog even en je loopt weer rechtquote:Op maandag 11 maart 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vooral beenspieren rekken tot de pijn niet meer dragelijk is![]()
Niet downward dog?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja die snapte ik ook al vanaf de eerste keer![]()
Je kunt je benen niet strekken? Ik vind dat juist een van de makkelijkere poses. Op corpse pose na danquote:Op maandag 11 maart 2024 20:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ziet er meer zo uit bij mij
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
nee mijn benen recht is pijnquote:Op maandag 11 maart 2024 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt je benen niet strekken? Ik vind dat juist een van de makkelijkere poses. Op corpse pose na dan
en dan ook nog erbij voorover bukken is helHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 21:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
tijd voor een rondje met het hondje![]()
![]()
Ik ben yoga gaan doen, juist om te zorgen dat ik wat flexibeler word. Ik zit toch al het grootste gedeelte van de dag. Niet dat ik het toppunt van flexibiliteit ben, maar ik merk wel dat het helpt met rennenquote:Op maandag 11 maart 2024 21:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee mijn benen recht is pijn
en dan ook nog erbij voorover bukken is hel![]()
Ik denk dat ik nadat dit akkefietje voorbij is ook met de fysio overleg of yoga een goed idee is.
Genoeg yoga clubjes te vinden in deze GL enclaveTrotste mama van Ambar
Ze heeft mij wel ergens net iets te hard geknepen. Blauwe plekTrotste mama van Ambar
Ik kan hier wel een lang verhaal opgaan hangen waarom yoga goed voor je is en het vooral geen pijn hoeft te doen, maar dat weten jij en je fysio arts waarschijnlijk ookquote:Op maandag 11 maart 2024 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik nadat dit akkefietje voorbij is ook met de fysio overleg of yoga een goed idee is.
Genoeg yoga clubjes te vinden in deze GL enclave![]()
Ja sinds de massage van deze middag doet het strekken ook niet meer zo pijnquote:Trotste mama van Ambar
Oh gelukkigquote:Op maandag 11 maart 2024 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sinds de massage van deze middag doet het strekken ook niet meer zo pijn![]()
Moest lachenquote:Op maandag 11 maart 2024 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vooral goed in downward spiral♡♡♡♡![]()
Yogamatje maar mee morgen. De vloer op werk is mij iets te vies om daar morgen op de gaan zitten en te rekken.Trotste mama van Ambar
Rekken voor de hamstrings/bovenbeenspieren, kuiten en losmaken heupenquote:Trotste mama van Ambar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-03-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2705 / +313 / +289 / 4724 / 5305
2. SwJ / 915 / +0 / +0 / 49 / 60
3. KillemWieft / 898 / +44 / +90 / 320 / 514
4. Speklap3000 / 520 / +18 / +44 / 1627 / 1847
5. HappyCharly / 331 / +97 / +19 / 1475 / 1713
6. Mercedes. / 285 / +14 / +47 / 230 / 323
7. aloa / 274 / +0 / +0 / 1395 / 1564
8. Mickytjuh / 240 / +28 / +26 / 551 / 676
9. mario390 / 217 / +15 / +34 / 106 / 228
10. Kissingbird / 194 / +38 / +78 / 542 / 615
11. KoningWouter / 185 / +58 / +19 / 499 / 605
12. devzero / 176 / +74 / +34 / 287 / 357
13. hemarookworst / 158 / +13 / +36 / 298 / 386
14. gebrokenglas / 139 / +23 / +5 / 277 / 364
15. Rob / 106 / +0 / +0 / 60 / 71
16. Monsterkoekie / 101 / +4 / +0 / 430 / 504
17. Paul / 84 / +0 / +15 / 291 / 358
18. ieniminimuis / 73 / +9 / +11 / 336 / 422
19. Mazikeen / 65 / +0 / +3 / 373 / 442
20. Lovely / 60 / +8 / +10 / 233 / 289SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
De wereld mag vergaan, zolang DTS en de bolk maar blijven bestaanquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Alles voor de bolkquote:Op maandag 11 maart 2024 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De wereld mag vergaan, zolang DTS en de bolk maar blijven bestaan![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei![]()
![]()
Jeeej voedselOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik overwoog n hemaworst te kopen vandaagquote:Op maandag 11 maart 2024 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei♡♡♡♡![]()
Owja, bijna vergeten om een snoei en snoei harde bolk te plaatsen
quote:Op maandag 11 maart 2024 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik overwoog n hemaworst te kopen vandaagWaarom niet gedaan??
![]()
Volgende keer een stap verder gaan en dan écht gaan kopenquote:Op maandag 11 maart 2024 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik overwoog n hemaworst te kopen vandaagUw ADH vitamine Worst
Niks mis met een dikke, vette, sappige worst met wat romige sausquote:Op maandag 11 maart 2024 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik overwoog n hemaworst te kopen vandaag
Babystepsquote:Op maandag 11 maart 2024 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgende keer een stap verder gaan en dan écht gaan kopen♡♡♡♡![]()
Er moet toch een keer een worst inquote:Op maandag 11 maart 2024 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgende keer een stap verder gaan en dan écht gaan kopen![]()
Een rookworst van de hema is het best oraal in te nemenquote:
Hopelijk geen messen naar radiatoren gooienquote:![]()
Een heel smerig blik Heinz pasta....quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopelijk geen messen naar radiatoren gooien![]()
![]()
![]()
Blikje ravioli?quote:Op maandag 11 maart 2024 21:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Een heel smerig blik Heinz pasta....Uw ADH vitamine Worst
Nee want dat is nog wel eetbaarquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 21:45 schreef JustinK het volgende:
Ik zou HC wel een keer voor het eerst een hemaworst willen voeren
♡♡♡♡![]()
Man3quote:
Hoe vaak moeten je nog zeggen je rustig te houden en niet helemaal vies mad radicaal te gaan![]()
Waarschijnlijk is mario weer viesmand ziedend geworden om iets heel triviaalsquote:
Die was ff dichtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben er maar trots op MarioOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Owwquote:Op maandag 11 maart 2024 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was net ff dicht gegooid om te ruimen
Pas de probleme♡♡♡♡![]()
deze had ik gemistquote:Op maandag 11 maart 2024 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
je bent ook en zure man zo als de
meesten hier, desw.zijn bijna geen
worsten hierUw ADH vitamine Worst
Nou, wees er maar trots op.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:41 schreef mario390 het volgende:
andere topics gaan im moment
wegen mir dicht
F.K.A. SuperwormJim![]()
Nee dat doe je nietquote:Op maandag 11 maart 2024 22:14 schreef mario390 het volgende:
misschien gaa ik in legotopic
ruzie maken![]()
![]()
Vergeet niet dat ik daar ook mod benquote:Op maandag 11 maart 2024 22:14 schreef mario390 het volgende:
ruzie makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik daar ook mod ben![]()
neeeeeee echt?
![]()
vandaarquote:Op maandag 11 maart 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
In BB COS. Het originele bericht is verwijderd, maar de quote niet.Uw ADH vitamine Worst
Het is allemaal niet zo grappigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien kun je zo helemaal nergens meer posten.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:14 schreef mario390 het volgende:
ruzie makenF.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 22:16 schreef SwJ het volgende:
[..]
Misschien kun je zo helemaal nergens meer posten.![]()
![]()
Hoogtepuntje vd dag?quote:Op maandag 11 maart 2024 22:18 schreef HappyCharly het volgende:
On a different note.. ondanks de regen, mooie bloesem gezien![]()
![]()
Tegenwoordig zijn het allemaal van die huishoudbeurs vrouwen en zwakke weekdier mannetjes in het legotopic he.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:14 schreef mario390 het volgende:
ruzie maken
het liefst tr zetten om elke blokje mensen playmobiel aannaaien etc.
twintig jaar geleden was dat anders op dit forum.![]()
Mooi tochquote:Op maandag 11 maart 2024 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou.. kan ik wel erg van genieten ja![]()
![]()
Je klinkt nu als een amoebe.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het allemaal van die huishoudbeurs vrouwen en zwakke weekdier mannetjes in het legotopic he.
het liefst tr zetten om elke blokje mensen playmobiel aannaaien etc.
twintig jaar geleden was dat anders op dit forum.F.K.A. SuperwormJim![]()
Alles was weg maar op een of andere manier pakt het niet goed op mobiel. Als het goed id nu wel wegquote:Op maandag 11 maart 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
In BB COS. Het originele bericht is verwijderd, maar de quote niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gast, niet in mm dm komen janken als je op vakantie bent he relneef.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:20 schreef mario390 het volgende:
misschien gaa ik in huismeisen - topic
de vrouwen daar zeggen dat ze zuur zijn
en frigideF.K.A. SuperwormJim![]()
Ik ben in sleepmodeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik had bij die post een TR voor je gezet. Gewoon om eens een TR te posten in BB en het niet nodig is om daar hier naar te verwijzenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles was weg maar op een of andere manier pakt het niet goed op mobiel. Als het goed id nu wel weg![]()
Niet als ie 'm weer een dag op slot gooitquote:Op maandag 11 maart 2024 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
De grote vraag is,
Ga ik @:swj nog inhalen deze maand![]()
![]()
Tot in juni 2029 dan maarquote:Op maandag 11 maart 2024 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
Hc komt straks wel even terug als t stressvrij is hier![]()
F.K.A. SuperwormJim![]()
Als hij vakanties kado gaat doen is dat wellicht niet nodigquote:Op maandag 11 maart 2024 22:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet als ie 'm weer een dag op slot gooitOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
In 3 ... 2 ... 1 ...quote:Op maandag 11 maart 2024 22:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet als ie 'm weer een dag op slot gooitF.K.A. SuperwormJim![]()
erder gaa ik jou inhalenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
De grote vraag is,
Ga ik @:swj nog inhalen deze maand![]()
Vakantieboy staat onder jequote:Op maandag 11 maart 2024 22:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als hij vakanties kado gaat doen is dat wellicht niet nodig![]()
![]()
Wat is er in juni 2029?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Ja dus daar maak ik me weinig zorgen overquote:
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is er in juni 2029?Dan vallen pasen en Pinksteren op dezelfde dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim![]()
Nog 6 te gaanquote:Op maandag 11 maart 2024 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dus daar maak ik me weinig zorgen over![]()
![]()
Ik wilde serieus hier op in gaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:26 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan vallen pasen en Pinksteren op dezelfde dag
Samengevat. Ik ga even water drinkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Als dat zo is, dan gaat er heel wat uitkomen, van tientallen jaren aan beloftes, beweringen en toezeggingen...quote:Op maandag 11 maart 2024 22:26 schreef SwJ het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ow gekkiequote:Op maandag 11 maart 2024 22:26 schreef SwJ het volgende:
[..]
♡♡♡♡![]()
Dan krijg ik eindelijk die racebaanquote:Op maandag 11 maart 2024 22:26 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan vallen pasen en Pinksteren op dezelfde dag![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan gaat er heel wat uitkomen, van tientallen jaren aan beloftes, beweringen en toezeggingen...quote:![]()
Ik heb hier 4 bananen dozen aan Racebaan op zolder liggen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eindelijk. Er is mij al zoveel beloofd als dat zou gebeuren.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:26 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pasen valt vroeg dit jaarquote:Op maandag 11 maart 2024 22:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb hier 4 bananen dozen aan Racebaan op zolder liggen♡♡♡♡![]()
Mag ik langskomen in juni 2029?quote:Op maandag 11 maart 2024 22:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb hier 4 bananen dozen aan Racebaan op zolder liggen![]()
![]()
Ja, en ik die mooie radiografisch bestuurbare boot/auto....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je zo blijft doorgaan, dan zal @KillemWieft gewoon 's nachts doorblijven posten en krijg je nooit punten. Ik denk dat jij de enige bent die "boos heromloopt"quote:Op maandag 11 maart 2024 22:28 schreef mario390 het volgende:
morgen in telegraaf
oostenrijker zorgt vor dat vele
fokkers in nederland
boos heromlopen![]()
Kunnen dan wel keertje afspreken?quote:Op maandag 11 maart 2024 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en ik die mooie radiografisch bestuurbare boot/auto....![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 22:28 schreef mario390 het volgende:
morgen in telegraaf
fokkers in nederland
boos heromlopen
Uw ADH vitamine Worst
morgen in hart van Nederlandquote:Op maandag 11 maart 2024 22:28 schreef mario390 het volgende:
morgen in telegraaf
fokkers in nederland
boos heromlopen
Oostenrijker zorgt vor vele
rust in fok
Omdat hij op vakantie is
F.K.A. SuperwormJim![]()
FOK! maakt mij niet boos... Dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:28 schreef mario390 het volgende:
morgen in telegraaf
fokkers in nederland
boos heromlopen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 11 maart 2024 22:29 schreef SwJ het volgende:
[..]
morgen in hart van Nederland
rust in fok
Omdat hij op vakantie is
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
[..]
rust in fok
Omdat hij op vakantie is![]()
![]()
Niemand kan je stalken als je niet kunt postenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoezo?
killiwilli is mijn stalker
vannacht
F.K.A. SuperwormJim![]()
Je zou het niet verwachten dat modjes maar half werk afleverenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
In BB COS. Het originele bericht is verwijderd, maar de quote niet.![]()
Ik heb water gedronken!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
DTS staat tegenwoordig voor Dagboek Topic voor Schrijversquote:![]()
ik kann immer posten en hijquote:Op maandag 11 maart 2024 22:30 schreef SwJ het volgende:
[..]
Niemand kan je stalken als je niet kunt posten
is vervelend![]()
Hearlikquote:Op maandag 11 maart 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben lekker aan het ruften van de uien![]()
Vergeet je niet alle ramen open te zetten zodat je buren mee kunnen genieten van de heerlijke geuren?
Je bent zelf vervelend door iedere nacht tegen iedereen te zeggen dat ze weg moeten gaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann immer posten en hij
is vervelend![]()
Ik dacht dat de T voor To-Do list stond.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DTS staat tegenwoordig voor Dagboek Topic voor Schrijvers![]()
Maar dit is ook prima.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb net nagedacht over wat ik hier zou posten.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik denk daar doorgaans niet over na.
Ik type gewoon het eerste wat in mij opkomt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is er niks uitgekomen?quote:Op maandag 11 maart 2024 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net nagedacht over wat ik hier zou posten.![]()
Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 11 maart 2024 22:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik denk daar doorgaans niet over na.
Ik type gewoon het eerste wat in mij opkomt.![]()
![]()
Jawel, het is namelijk super interessant voor iedereen om die nutteloze info te wetenquote:
De hoop die ik net in de WC dump?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je zit in DTSquote:Op maandag 11 maart 2024 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, het is namelijk super interessant voor iedereen om die nutteloze info te weten
Hoeveel nuttige info denk je hier te verkrijgen?Ok dit is enigszins nuttig.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:37 schreef devzero het volgende:
Oh wacht, ik heb trek want het is 17:37 hierOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met deze instelling zeer weinigquote:Op maandag 11 maart 2024 22:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je zit in DTS
Hoeveel nuttige info denk je hier te verkrijgen?
[..]
Ok dit is enigszins nuttig.
Haha dat snap ik wel.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat ja!
Bij jou moet ik altijd aan plakpoep denken
Heb ik ook echt 1 keer gehad... Hier gepost... En je komt nooit meer van die naam af
Kloptquote:Op maandag 11 maart 2024 22:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha dat snap ik wel.
Heb ik ook echt 1 keer gehad... Hier gepost... En je komt nooit meer van die naam af
Maar dat maakt je ook wel uniek![]()
![]()
en ik moet geloof ik naar wcquote:Op maandag 11 maart 2024 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie post
[..]
Ik krijg honger van deze post
water en druiven gaa je ook bereuen![]()
Ow, ik dacht dat hetgeen mij uniek maakte, mijn gave was om totale onzinnige bagger uit te storten over DTSquote:Op maandag 11 maart 2024 22:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt
Maar dat maakt je ook wel uniek
Maar dit is ook wel okOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 22:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat ja!
Bij jou moet ik altijd aan plakpoep denken![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 maart 2024 22:39 schreef Shii het volgende:
Ik ben moe dus ik ga voor mijn doen eens vroeg naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 maart 2024 22:39 schreef Shii het volgende:
Ik ben moe dus ik ga voor mijn doen eens vroeg naar bed.♡♡♡♡![]()
Het blijft toch de Liefde SC hequote:Op maandag 11 maart 2024 22:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat dat mijn gave was om totale onzinnige bagger uit te storten over DTS
Maar dit is ook wel ok![]()
![]()
Ik ga zo maar eens in bed verder baggeren...
Morgenvroeg om half negen een klas lastig vallen over orbitalenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Interessant welquote:Op maandag 11 maart 2024 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga zo maar eens in bed verder baggeren...
Morgenvroeg om half negen een klas lastig vallen over orbitalen![]()
![]()
Ja ik ga aangeslagen toestand uitleggen.....
Aan een kader 3 klas.
Veeg me op hoorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik krijg het ook wel n beetje honger
Immers al 1737 geweest![]()
![]()
Succesquote:Op maandag 11 maart 2024 22:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga aangeslagen toestand uitleggen.....
Aan een kader 3 klas.
Veeg me op hoor![]()
![]()
Wait. Whatquote:Op maandag 11 maart 2024 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Immers al 1737 geweest
Ben jij bij Dev?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
In dezelfde tijdzone bedoel ikquote:Op maandag 11 maart 2024 22:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als je met "Bij Dev" de aarde bedoelt dan ben ik heel dichtbij
quote:Op maandag 11 maart 2024 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Immers al 1737 geweest![]()
![]()
Ahh.
Ja.
Ik ook
Ik hoop woensdag niet in Nederland te zijn.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar dan wil ik wel een ticket voor BVB fiksenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker slapen Happy!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Fok ďat wel eens goed werktquote:Op maandag 11 maart 2024 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles was weg maar op een of andere manier pakt het niet goed op mobiel. Als het goed id nu wel weg![]()
Danny stopt liever zijn geld in zijn hummer ipv een gedegen ict opleiding en goed materiaal om een forum fatsoenlijk draaiende te houden
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 maart 2024 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
Fijn dat de rust is wedergekeerd
Nu kan ik tenminste lekker slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij dan ook zijn loon betalen?quote:Op maandag 11 maart 2024 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fok ďat wel eens goed werkt![]()
Danny stopt liever zijn geld in zijn hummer ipv een gedegen ict opleiding en goed materiaal om een forum fatsoenlijk draaiende te houdenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Op de laptop werkt het prima. Maar mobiel vind ik het een ellende. Of dat aan mij ligt dat kan ook hèquote:Op maandag 11 maart 2024 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fok ďat wel eens goed werkt![]()
Danny stopt liever zijn geld in zijn hummer ipv een gedegen ict opleiding en goed materiaal om een forum fatsoenlijk draaiende te houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[..]
rust in fok
Omdat hij op vakantie is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mobiel is altijd een probleem geweest. Ik denk dat FOK! de boot heeft gemist door niet aan een FOK! app te werken. Als Danny gewoon had gevraagd, dan waren er vast wel vrijwilligers geweest die hem hadden geholpen.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de laptop werkt het prima. Maar mobiel vind ik het een ellende. Of dat aan mij ligt dat kan ook hè
Forum Opties Forumhop: Hop naar: