Goed ideequote:Op zondag 24 maart 2024 19:36 schreef AnneX het volgende:
Heeft iemand nog een pallet voor multi functioneel gebruik?
[ link | afbeelding ]
Wil je de wilde bijen steunen? Dan maaien & (gras) afvoeren zodat de lokale wilde kruiden meer kans maken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:24 schreef Barreltje het volgende:
Zijn er nog planten en bloemen aan te bevelen voor de bijen? Het was een heel gezoem bij de korven vandaag
Hoe William Forsyth z`n familie(naam) onsterfelijk gemaakt heeftquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gemengde haagDaslook
![]()
Vroeger, toen ik nog zo klein was dat ik voorop in een fietsstoeltje paste, was er een warm voorjaar en bloeide overal forsythia. Ik vond dat zo'n briljant woord dat ik tijdens een fietstocht bij elke bloem of bloesem die we tegenkwamen dolgelukkig wees en "forsythia!" slaakte
heeft meneerX er niet nog een paar liggen ergensquote:Op zondag 24 maart 2024 19:36 schreef AnneX het volgende:
Heeft iemand nog een pallet voor multi functioneel gebruik?
[ link | afbeelding ]
Heeft meneer barreltje standaard pallets rondslingerenquote:Op maandag 25 maart 2024 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heeft meneerX er niet nog een paar liggen ergens
Vast wel, maar een uitloper afknippen en in de grond steken is misschien makkelijker en mooier.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:05 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een boswilg staan van zo'n 2,5m, paar zielige takjes dus staat nog niet in de weg. Maar hij staat zo'n 60cm van de burenmuur dus ik krijg ongetwijfeld spijt als ik dit jaar geen actie onderneem.
Plan is dus verplaatsen maar ik was even benieuwd: is zo een boswilg ook nog om te toveren naar meerstammig boompje als ik 'm op 30-40cm van de grond afzaag en opnieuw uit laat lopen?
Mevrouw Barreltje heeft dat ook wel hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 11:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heeft meneer barreltje standaard pallets rondslingeren. Ik niet hoor. Het komt bij mij wel eens voor, maar dan denk ik dat ik redelijk a-typisch ben met wat ik bestel wat met vrachtwagens afgeleverd wordt
.
Dat weet Blues dankzij haar account bij mijntuin.orgquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:37 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat maar eens uitzoeken wat je het beste met een roos kan doen
😳quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:36 schreef Blues het volgende:
Helaas ondersteunt de tuinorgie geen enkele foto meer.
En m'n pass doet het niet (meer).
Krijg geen antwoord op vragen, dus ik heb me daar afgemeld.
Ik denk wat ouder wordenquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Wow, wat een verschil met ons zieltogende stengeltje dat een Akebia moet voorstellen. Vorig jaar geplant, toen groeide hij nauwelijks en nu zie ik voorzichtig weer een enkel blaadje ontvouwen, maar verder vraag ik me af of hij nog echt wat gaat doen. Wat is je geheim?
Ook alle foto's?quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
😳
Gelijk gekeken. Ingelogd en alles werkt. Ook iedere vrijdag is er mail met tuintaken.
Gek hoor.
Echt?! Sip.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door AnneX op 28-03-2024 17:21:50 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |