Is gewoon een scheiterd, net als de rest, allemaal een grote bek over haar, achter haar rug om, maar niet in haar gezicht durven zeggen, ze zijn allemaal bang voor haar..quote:Op zondag 10 maart 2024 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap wel dat Tyron geen zin heeft in een grote confrontatie
Zolang het de camera maar niet isquote:Op zondag 10 maart 2024 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
microfoon hangt tussen de tieten van ashley
Niet zelf gezien, maar als BB dit toestaat... Mmmm....quote:Op zondag 10 maart 2024 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Ashley zal vannacht wel rustig slapen nadat ze de Bart vandaag heeft gezien.
Zijn we tenminste van dat gezeik ook weer verlost
Dus een beetje hetzelfde als wat er met Ty en Ran gebeurtquote:Op zondag 10 maart 2024 21:58 schreef Ireth het volgende:
Ashley nog steeds klagen en karin knikt braaf
Yep...quote:Op zondag 10 maart 2024 21:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus een beetje hetzelfde als wat er met Ty en Ran gebeurt
Puberteit heeft wel klein beetje gelijk. Ashley zegt nu voor de zoveelste keer dat ze.haar dag niet.laat verpesten. En maar door blijven gaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:58 schreef Lrod01 het volgende:
De febo heeft er eindelijk genoeg van en schakelt weg van het pubertje.
er waren bekenden/familie die speelden voor een vrijstelling. dit was voor hun te volgen op het tv schermquote:Op zondag 10 maart 2024 21:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet zelf gezien, maar als BB dit toestaat... Mmmm....
Ze hebben de game in GR op de tv in de woonkamer gezienquote:Op zondag 10 maart 2024 21:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet zelf gezien, maar als BB dit toestaat... Mmmm....
Precies, dat dus.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is gewoon een scheiterd, net als de rest, allemaal een grote bek over haar, achter haar rug om, maar niet in haar gezicht durven zeggen, ze zijn allemaal bang voor haar..
ik denk niet dat hij bang is, zoals hij zei: er zijn camera's en hij wil zichzelf niet zo op beeld zetten...Ashley doet dat wel op beeld, maar snap dat hij dat niet wil ivm zijn toekomstquote:Op zondag 10 maart 2024 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is gewoon een scheiterd, net als de rest, allemaal een grote bek over haar, achter haar rug om, maar niet in haar gezicht durven zeggen, ze zijn allemaal bang voor haar..
Hele vieze vrouw.......quote:Op zondag 10 maart 2024 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
Met Glenn ruzie, met ariana ruzie, met Tom ruzie, met tyron ruzie. En nu weer verhaal veranderen in haar voordeel.
Ze zit er ook echt niet mee hoorquote:Op zondag 10 maart 2024 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Puberteit heeft wel klein beetje gelijk. Ashley zegt nu voor de zoveelste keer dat ze.haar dag niet.laat verpesten. En maar door blijven gaan.
De woordenwisseling wordt wel vermeld in de sv.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de streamverslagen gelezen, maar een ruzie tussen Ty en Ash kan ik daar niet vinden.
Hier heb ik het vorige topic doorgelezen, maar ineens is er ruzie maar er staat niet bij wat.
.ik begin nu hier op pagina 1 van dit Topic.
Maar is er misschien iemand die dit in SV kan samenvatten?
Het heeft geen nut want ze gaat niet veranderen. Ze gaat het alleen maar cultiveren. Ze is gewoon zo. Hij heeft al eens aangegeven dat ze best aanwezig is.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind hem juist steeds aardiger wordenquote:Op zondag 10 maart 2024 22:01 schreef Cupfighter het volgende:
Tyron laat zich weer erg kennen, jammer vond hem net aardiger te worden maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |