Ppsstt... Alicequote:Op zondag 10 maart 2024 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
tyron tegen ash: dat zou voor jou werken maar voor mij werkt dat niet.
Ashley: ik heb zoiets van als degene niet weet waar je mee zit en zo aanspreekt, degene weet het dan niet
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha omzetten in kracht in de games
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha omzetten in kracht in de games
Hij heeft gewoon gelijk. Zij heeft vandaag de hele gedoe geclaimd. Het was waar dat zij voor dat scherm hing en bij die deur liep te schreeuwen.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tyron laat zich zo vreselijk kennen nu, graaft zijn eigen graf, next ....![]()
je bedoelt Alice??quote:Op zondag 10 maart 2024 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
tyron tegen ash: dat zou voor jou werken maar voor mij werkt dat niet.
Ashley: ik heb zoiets van als degene niet weet waar je mee zit en zo aanspreekt, degene weet het dan niet
Ashley zal dit ook geen windeieren leggen. De sluwe, tactische speelster die iedereen in de gordijnen krijgt en eigenlijk puur Gouden Kooi-materiaal is.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:52 schreef mijntjexx het volgende:
Ty gaat hier er veel punten mee scoren bij het publiek, iemand die het eindelijk tegen dat wijf op gaat nemen
Waarom dat nu weer.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ty moet lekker naar huis gaan en Randy meenemen, scheelt heel wat ergernis voor mij![]()
zoals ze met alles doet. aandachtsgeil wijf bah egoïstquote:Op zondag 10 maart 2024 21:56 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Zij heeft vandaag de hele gedoe geclaimd. Het was waar dat zij voor dat scherm hing en bij die deur liep te schreeuwen.
Geen idee, heb het allemaal niet gezien, heb gelukkig ook andere dingen te doenquote:Op zondag 10 maart 2024 21:56 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Zij heeft vandaag de hele gedoe geclaimd. Het was waar dat zij voor dat scherm hing en bij die deur liep te schreeuwen.
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
randy: als je iemand corrigeert op zijn gedrag dan kan die dat ook aanpassen![]()
Ik ook. Zeker als je je emoties niet in bedwang hebquote:Op zondag 10 maart 2024 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap wel dat Tyron geen zin heeft in een grote confrontatie
ja graag!quote:Op zondag 10 maart 2024 21:57 schreef Jockari het volgende:
Ik zit zo te wachten op een lange-termijn opdracht. Fietsen om elektriciteit of zoiets.
Ga maar lekker naar huisje toe dan.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:55 schreef kiki2024 het volgende:
Ty: dat kan je niet aanpassen dat is gewoon iemand zijn karakter. het gaat ontploffen, want zij is ook vurig en ik wil mezelf hier niet zo neerzetten. daarom trek ik me terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |