Hij is niet de enige die zo denktquote:Op zondag 10 maart 2024 21:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat begrijpt TY er niet aan dat de kijkers stemmen wie er moet blijven? Volgens TY is het allemaal de schuld van Ashley, ik had hem slimmer ingeschat
Moord met 'n eiersnijderquote:Op zondag 10 maart 2024 21:43 schreef Ireth het volgende:
Ty naar binnen en een SL![]()
Verwacht de febo bloed aan de muur??
Het punt is juist dat Ty niet bang is voor haar. Maar door de slappe knieen van Danny en de angst van Glenn is het niet gebeurd.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:37 schreef Snoozey het volgende: haha jaa hoe zijn we allemaal bang van 1 persoon waar de fuk zal je bang voor zijn
Wat een topper, eindelijk!quote:Op zondag 10 maart 2024 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahaha tyron gaat even zijn bed verslepen. hoef ik niet meer tegen ashley aan te kijken
Zielig jochiequote:Op zondag 10 maart 2024 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahaha tyron gaat even zijn bed verslepen. hoef ik niet meer tegen ashley aan te kijken
Wat een sneu figuur zeg, zie het als werk en je moet nu eenmaal met je bewoners samenwerken en er uit werken.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
Uhuhuquote:Op zondag 10 maart 2024 21:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lekker weer roddelen, oh nee daar houdt Alice niet van
In de ogen van een oude vrouw wel ja.....respectloos.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hoe oud is Ty ook al weer?
Gedraagt zich echt als een klein kindje nu in mijn ogen.
we? ik niet hoorquote:Op zondag 10 maart 2024 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Heerlijk dit!!
ASHLEY, WE LOVE YOU !!!!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Effe makkelijk zeg. Tyron en co? Tyron heeft alleen Randy en Ariana erop gezet dat. Randy en Doriana waren niet te redden.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:48 schreef Toweler het volgende:
Basiri weg door Tyron en co
doriana weg door tyron en co
Sabeau weg door Tyron en co
ze hebben hun eigen groep om zeep geholpen dus waarom is ashley nu schuldig
Komt van twitter zo is het wel [poll=6848]
Ja....zij heeft zelfs haar lippenstift van het scherm moeten poetsen......quote:Op zondag 10 maart 2024 21:51 schreef mijntjexx het volgende:
Tyron zegt ook " iedereen zijn familie is er en zij moet weer voor die tv staan en alle aandacht opeisen". JUIST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |