Hele vieze vrouw.......quote:Op zondag 10 maart 2024 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
Met Glenn ruzie, met ariana ruzie, met Tom ruzie, met tyron ruzie. En nu weer verhaal veranderen in haar voordeel.
Ze zit er ook echt niet mee hoorquote:Op zondag 10 maart 2024 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Puberteit heeft wel klein beetje gelijk. Ashley zegt nu voor de zoveelste keer dat ze.haar dag niet.laat verpesten. En maar door blijven gaan.
De woordenwisseling wordt wel vermeld in de sv.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de streamverslagen gelezen, maar een ruzie tussen Ty en Ash kan ik daar niet vinden.
Hier heb ik het vorige topic doorgelezen, maar ineens is er ruzie maar er staat niet bij wat.
.ik begin nu hier op pagina 1 van dit Topic.
Maar is er misschien iemand die dit in SV kan samenvatten?
Het heeft geen nut want ze gaat niet veranderen. Ze gaat het alleen maar cultiveren. Ze is gewoon zo. Hij heeft al eens aangegeven dat ze best aanwezig is.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is gewoon een scheiterd, net als de rest, allemaal een grote bek over haar, achter haar rug om, maar niet in haar gezicht durven zeggen, ze zijn allemaal bang voor haar..
Ik vind hem juist steeds aardiger wordenquote:Op zondag 10 maart 2024 22:01 schreef Cupfighter het volgende:
Tyron laat zich weer erg kennen, jammer vond hem net aardiger te worden maar helaas
precies ditquote:Op zondag 10 maart 2024 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
Met Glenn ruzie, met ariana ruzie, met Tom ruzie, met tyron ruzie. En nu weer verhaal veranderen in haar voordeel.
samenvatting:quote:Op zondag 10 maart 2024 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de streamverslagen gelezen, maar een ruzie tussen Ty en Ash kan ik daar niet vinden.
Hier heb ik het vorige topic doorgelezen, maar ineens is er ruzie maar er staat niet bij wat.
Het staat er beknopt in als woordenwisseling met een citaat van @kissingbird.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeft in ieder geval ruggengraat i.t.t tot die losers die alleen maar achter je rug kunnen ouwehoeren maar poeslief in gezicht doen. Ik weet wel wat ik liever heb.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
ruggengraat heeft weinig te maken met je als een ordinaire viswijf gedragenquote:Op zondag 10 maart 2024 22:04 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Heeft in ieder geval ruggengraat i.t.t tot die losers die alleen maar achter je rug kunnen ouwehoeren maar poeslief in gezicht doen. Ik weet wel wat ik liever heb.
Het ging ook over een emmerquote:Op zondag 10 maart 2024 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
samenvatting:
tyron kropt frustratie over ashley op. tyron ziet ashley. emmer loopt over. tyron boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |