SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Zeker, vond ik 1 van de betere spelers.quote:
Helemaal eens. Als je Nieuwkoop dan belonen, breng hem lekker voor Geertruida.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:33 schreef hhh38 het volgende:
Nieuwkoop weer rechtsbuiten...
Doe dan Sauer en Paixao op rechts.
Echte aanvoerderquote:Op zondag 10 maart 2024 21:36 schreef hhh38 het volgende:
Hancko vond die steen, papier, schaar gelukkig ook onzin
'Oh for fuck sake'quote:Op zondag 10 maart 2024 21:36 schreef hhh38 het volgende:
Hancko vond die steen, papier, schaar gelukkig ook onzin
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij kan beter maar niks meer vinden vanavond.
Met al die kritiek
Ben jij aTypisch?quote:Op zondag 10 maart 2024 21:39 schreef Catalunya. het volgende:
Zerrouki de spelvertrager met zijn tikken naar achter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Verrek die is op anoniem? Bitcoins gejat?quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Verrek die is op anoniem? Bitcoins gejat?
quote:Op maandag 4 maart 2024 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meltdown over de mods, in het bijzonder Nattekat en Onlogisch.
Lekker voor je.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
Net terug van een weekendje weg. Mis ik gewoon een simpele overwinning
Rant is ongezien terecht natuurlijk.quote:
Half VBL zit in KLB. Maar bij deze genoteerd.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:13 schreef Coco het volgende:
@:catalunya. is een KLB user.
Doe met deze info wat jullie willen.
quote:Op zondag 10 maart 2024 22:13 schreef Coco het volgende:
@:catalunya. is een KLB user.
Doe met deze info wat jullie willen.
Wat is KLB.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Half VBL zit in KLB. Maar bij deze genoteerd.
Ik zou zakelijk alleen heerlijk kunnen vinden als het in een lastige uitwedsstrijd is. Niet thuis tegen Heracles.quote:
Hangt er een beetje vanaf of slot ze scherp kan houden als ze nergens meer om spelen natuurlijk. Op basis van het vrij eenvoudige programma moet je iig een heel net puntenaantal weten te halen.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:32 schreef Alpha0 het volgende:
Prognose staat nu op 80 punten eind vh seizoen.
Daar kom je waarschijnlijk wel bovenuitquote:Omgerekend naar een 3-puntensysteem komt de gemiddelde eredivisie-kampioen uit op 79,3 punten, met een doelsaldo van 87,1 doelpunten voor en 28,7 tegen (+58,4).
Enige 'troost' is dat je ondanks dat je vaak dom punten hebt verloren vooral geen kampioen wordt omdat PSV belachelijk stabiel is.quote:Op maandag 11 maart 2024 01:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf of slot ze scherp kan houden als ze nergens meer om spelen natuurlijk. Op basis van het vrij eenvoudige programma moet je iig een heel net puntenaantal weten te halen.
[..]
Daar kom je waarschijnlijk wel bovenuit
Hartman getuigt echter van voorbedachte rade. "Ik verloor, maar het was eigenlijk een list", aldus de 22-jarige verdediger voor de camera van de NOS. "Het was van tevoren al bepaald dat Igor hem zou nemen."quote:Op maandag 11 maart 2024 07:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
ArneGod. Gelukkig beleefde HanckoGod het wel op de juiste manier
Ik genoot wel van Hancko die dat zag en oordeelde.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het een beetje gezeur om niks.
Ja, ik snap ook wel dat Hancko en Wieffer een beetje geïrriteerd waren, maar dat zal ook wel met de belachelijke tegenstand te maken hebben. Die zullen, zeker na zo’n intense wedstrijd als PSV-uit, ook wel een beetje gedacht hebben van ‘wat doe ik hier nog’. En dan ook nog spelletjes spelen bij een vrije trap, kleuterspeeltuin genotquote:Op maandag 11 maart 2024 07:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik genoot wel van Hancko die dat zag en oordeelde.
"Oh for fucks sake"
Dat zou wel een hele trieste instelling zijn. Helemaal als je nog best veel weggeeft zoals gisteren.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook wel dat Hancko en Wieffer een beetje geïrriteerd waren, maar dat zal ook wel met de belachelijke tegenstand te maken hebben. Die zullen, zeker na zo’n intense wedstrijd als PSV-uit, ook wel een beetje gedacht hebben van ‘wat doe ik hier nog’.
Fuck’s.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik genoot wel van Hancko die dat zag en oordeelde.
"Oh for fucks sake"
Mwah, op hun instelling op het veld valt weinig aan te merken, maar als je eigenlijk het niveau een beetje ontgroeid bent ga je je vaak ergeren aan kleine 'niet professionele' dingen. Ik snap dat deze verplichte nummers weinig voldoening geven.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele trieste instelling zijn. Helemaal als je nog best veel weggeeft zoals gisteren.
Hancko voetbalde alles behalve 'een verplicht nummer'. Die gaat voor elke bal met 100%.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, op hun instelling op het veld valt weinig aan te merken, maar als je eigenlijk het niveau een beetje ontgroeid bent ga je je vaak ergeren aan kleine 'niet professionele' dingen. Ik snap dat deze verplichte nummers weinig voldoening geven.
Maar dat is ook een beetje het jammere aan dit seizoen, het zijn gewoon niet zo leuke Eredivisie wedstrijden, beetje de zestien van de tegenstander omcirkelen. Terwijl het kampioenschap al in december uit zicht was en je Europees een vermoeiend net-niet seizoen hebt. Sommige spelers snakken naar die potjes op hoog tempo en die gaan we de komende tien wedstrijden niet meer hebben.
Daar ben ik het mee eens, maar de dominantie die je dit seizoen qua veldspel vaak hebt is wel echt ongekend voor ons. Vooral omdat PSV óók die dominantie heeft waardoor de paar misstappen gelijk fataal zijn geweest.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hancko voetbalde alles behalve 'een verplicht nummer'. Die gaat voor elke bal met 100%.
In elke competitie speel je dat soort wedstrijden, muv PL.
Je hebt vrij weinig aan dominantie in veldspel als je dat zoals in veel fases dit seizoen te matig kan uitdrukken tot het komen van echte kansen.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar de dominantie die je dit seizoen qua veldspel vaak hebt is wel echt ongekend voor ons. Vooral omdat PSV óók die dominantie heeft waardoor de paar misstappen gelijk fataal zijn geweest.
Niet scoren vooral, want de meeste wedstrijden kregen we juist enorm veel kansen.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt vrij weinig aan dominantie in veldspel als je dat zoals in veel fases dit seizoen te matig kan uitdrukken tot het komen van echte kansen.
In de wedstrijden waarin puntverlies werd geleden of niet werd gewonnen in Europa vond ik dat nog wel meevallen eigenlijk, NEC uitgezonderd uit mijn hoofd (maar dan vergeet ik er vast nog een paar)quote:Op maandag 11 maart 2024 10:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Niet scoren vooral, want de meeste wedstrijden kregen we juist enorm veel kansen.
Ach “normaal” gesproken had je met het punten aantal wat wij gaan behalen kampioen geworden of in elk geval nagenoeg gelijk gestaan met de koploper waardoor je nog om de titel strijd. Als je in die situatie zit kijk je al heel anders naar de wedstrijden. Dan was je “ongenaakbaar”’geweest en kijk je positiever.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt vrij weinig aan dominantie in veldspel als je dat zoals in veel fases dit seizoen te matig kan uitdrukken tot het komen van echte kansen.
Los van wat de concurrentie doet vind ik het dit seizoen gewoon net te vaak niet goed genoeg. Uitstekend in het veld- of positiespel, matig in het komen tot échte kansen. Wat dat betreft kan je al wel een tijdje concluderen dat het probleem dat er al lag op de vleugels gewoon heel matig is opgelost door Te Kloese afgelopen zomer. Als je daar net wat meer kwaliteit hebt rondlopen hoef je ook niet elke wedstrijd 100% te zijn om potjes over de streep te trekken.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach “normaal” gesproken had je met het punten aantal wat wij gaan behalen kampioen geworden of in elk geval nagenoeg gelijk gestaan met de koploper waardoor je nog om de titel strijd. Als je in die situatie zit kijk je al heel anders naar de wedstrijden. Dan was je “ongenaakbaar”’geweest en kijk je positiever.
Het is gewoon heel zuur dat net nu PSV een ongekend seizoen draait en onverslaanbaar zijn. Neem nou die 4 titels van ajax onder De Boer, die pakken er 4 op rij met rond de 70/75 punten. Je kan dus niets anders zeggen dan eervol tweede.
Mwah, als de tegenstander niet eens probeert over de middellijn te komen is het wel een zwaktebod natuurlijk. En natuurlijk hoort dat er ook bij maar het probleem zit hem dan meer in de aanval, jongens als Hancko en Wieffer hebben daar maar een beperkte invloed op natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alleen de vleugels he. Ueda brengt als reservespits echt hélemaal niks, dan kan je bij wijze van nog beter zo'n beperkte reus als Akpom erin brengen. Lingr en Ivanusec hebben juist kwaliteiten die je wel nodig had maar doen er klaarblijkelijk veel te lang over om de mores van Slot te leren, dan is er toch iets misgegaan met de scouting, ook gisteren liep Ivanusec veel te weinig met zijn man mee. Zerrouki voegt ook niks toe, minpuntje voor Arne dat hij hem in dit soort potjes blijft opstellen.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Los van wat de concurrentie doet vind ik het dit seizoen gewoon net te vaak niet goed genoeg. Uitstekend in het veld- of positiespel, matig in het komen tot échte kansen. Wat dat betreft kan je al wel een tijdje concluderen dat het probleem dat er al lag op de vleugels gewoon heel matig is opgelost door Te Kloese afgelopen zomer. Als je daar net wat meer kwaliteit hebt rondlopen hoef je ook niet elke wedstrijd 100% te zijn om potjes over de streep te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |