Ik zag dit op ESPN makker. Sorry als ik er naast zit, maar dat is wat ik voorgeschoteld krijg!quote:
Denken in zulke opstellingen is sowieso een beetje voor boomers (sorry) maar in de praktijk is het natuurlijk geen 5-4-1. Naast dat het compleet logisch is om dit nu door te zetten, je gaat nu niet tussen de potjes tegen Villa in wéér van systeem (en manier van trainen) veranderen lijkt mij.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag dit op ESPN makker. Sorry als ik er naast zit, maar dat is wat ik voorgeschoteld krijg!
We gaan er eens goed voor zitten makkerquote:Op zondag 10 maart 2024 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denken in zulke opstellingen is sowieso een beetje voor boomers (sorry) maar in de praktijk is het natuurlijk geen 5-4-1. Naast dat het compleet logisch is om dit nu door te zetten, je gaat nu niet tussen de potjes tegen Villa in wéér van systeem (en manier van trainen) veranderen lijkt mij.
Ik verwacht, zeker zonder Brobbey, een bijzonder saai potje.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan er eens goed voor zitten makker
De Brub blessa?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verwacht, zeker zonder Brobbey, een bijzonder saai potje.
16:45 end of an era, de laatste Klopp tegen Guardiola in de prem.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:40 schreef onlogisch het volgende:
We kunnen wat anders gaan doen.
Tot later.
Heerlijkquote:Op zondag 10 maart 2024 14:18 schreef Zipportal het volgende:
14:00 geweest. @:r-woud93 heeft een Amstel in de handen.
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lijkt bijna alsof Chuba kan er niks van kan.
Je bent zelf een dikke sfeer.quote:
Maart roert z'n staart.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb ook even een ommetje gemaakt maar de wind viel weer vies tegen ja. Gister ook al.
quote:Op zondag 10 maart 2024 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maart guur geeft een volle schuur
Wanneer komt darkmode nou eindelijk voor de abo’s beschikbaar @Dannyquote:
Wat boeit jou dat, je hebt helemaal geen aboquote:Op zondag 10 maart 2024 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer komt darkmode nou eindelijk voor de abo’s beschikbaar @:danny
100.000 jaar project @:zipportal
FOK! basic is geen abo?quote:Op zondag 10 maart 2024 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat, je hebt helemaal geen abo
Doe eens kalm.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer komt darkmode nou eindelijk voor de abo’s beschikbaar @:danny
100.000 jaar project @:zipportal
Oh ik keek verkeerdquote:Op zondag 10 maart 2024 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
FOK! basic is geen abo?
Betaal er verdomme toch voor
Kan gebeuren. Excuses geaccepteerd.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik keek verkeerd
Mijn oprechte welgemeende excuses
Lammetjes.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maart guur geeft een volle schuur
quote:Op zondag 10 maart 2024 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik keek verkeerd
Mijn oprechte welgemeende excuses
Is dat alleen knuffelen, snuffelen of scheren?quote:Op zondag 10 maart 2024 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een schapenstage gedaan.
Graag gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:51 schreef fetX het volgende:
Degene die mijn abo zojuist heeft verlengd wil ik enorm bedanken. Je bent een goed mens
GGMM is een lieve manquote:Op zondag 10 maart 2024 15:51 schreef fetX het volgende:
Degene die mijn abo zojuist heeft verlengd wil ik enorm bedanken. Je bent een goed mens
Dat gaan ze toch nog wel doen. Gewoon kijken ouwe reus.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik durf niet te gaan kijken want dan scoort Ajax zo.
We zetten de gezelligheid boven het resultaatquote:Op zondag 10 maart 2024 15:53 schreef Scrummie het volgende:
FORTUNEA SCOORTquote:Op zondag 10 maart 2024 15:53 schreef Scrummie het volgende:
Er hangt hier toch ook ergens een Fortuna-act rond op dit forum?quote:Op zondag 10 maart 2024 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zetten de gezelligheid boven het resultaat
Al een tijdje niet meer gezien.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er hangt hier toch ook ergens een Fortuna-act rond op dit forum?
JAquote:
Het is niet mijn seizoen..quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 15:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt nog wel 3-2 maar het is weer schrijnend.
quote:Op zondag 10 maart 2024 15:59 schreef klaasweetalles het volgende:
dat overdreven gejank van broeby voetballers.
ik zie er geen eenquote:
Ik ga niet kijken.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over Feyenoord gesproken, wat een verschrikkelijk 20u affiche is dat toch weer vanavond
Waar ben je dan heen?quote:
Echt een intense kuttijd. Ga vanavond ook niet naar het stadion.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over Feyenoord gesproken, wat een verschrikkelijk 20u affiche is dat toch weer vanavond
Die rode kop van Kale en Kokkie zal nu ZIEDEND zijnquote:Op zondag 10 maart 2024 16:03 schreef klaasweetalles het volgende:
KIJKEN wat perez vandaag te zeggen heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2024 16:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volendam met de 1-1Mooi verslag heb je gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK boomerquote:Op zondag 10 maart 2024 16:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schaatsen op Radio 1. Rot gewoon lekker op.
Schaatsen is een sport.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schaatsen op Radio 1. Rot gewoon lekker op.
Geen warm bad hier zeg.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je volgt de Eredivisie via Radio 1
Dus, ja.
Gaaey of hoe heet zo'n beest.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:09 schreef Scrummie het volgende:
De redder in nood. Gaaey of hoe heet die flapdrol.
Mijn excuses voor het gedrag van FA GGMM.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen warm bad hier zeg.
@:DombohetOlifantje1
Hou toch eens op met je gejank.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
VOORSPELLING
10 minuten blessure tijd straks
KNJB
Ik zat vrijdagavond ook gewoon nog in een stadion maar even een keer radio luisteren wordt direct afgefakkeld.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn excuses voor het gedrag van FA GGMM.
Hij is een beetje knorrig vandaag
Sommige mensen waarderen gewoon de superieure kwaliteit van het radio commentaar niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zat vrijdagavond ook gewoon nog in een stadion maar even een keer radio luisteren wordt direct afgefakkeld.
Het zal wel in de naam zitten dan.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Ajax hadden we ook een back met die naam. Wat een draak van een speler was dat zeg.
JIJ MOET zelf niet jankenquote:
Al besproken.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:19 schreef Buitendam het volgende:
Ik gun Gaaey (zoiets) de winnende met een omhaal.
Maakt het je nog uit in welk doel?quote:Op zondag 10 maart 2024 16:19 schreef Buitendam het volgende:
Ik gun Gaaey (zoiets) de winnende met een omhaal.
Mooie vraag.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Maakt het je nog uit in welk doel?
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik hoor opeens die megafoonmongool weer
Mij was beloofd dat hij er niet bij was
De laatste weken?quote:Op zondag 10 maart 2024 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
PEC is ook mokerslecht de laatste weken.
Afgekeurd, wssquote:Op zondag 10 maart 2024 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
PEC is ook mokerslecht de laatste weken.
Oh, 2-1.
Wat staat hier?quote:Op zondag 10 maart 2024 16:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik stap op het fluitsignaal in Carnaval Festival
De timing kan niet beter
Nou ik kijk in de wachtrij naar Ajax - Fortunaquote:
Bedwand.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:25 schreef onlogisch het volgende:
Kaplan heeft een zware overtreding nodig om zijn tegenstander in bedwand te houden.
Puntje uitgelopen op de Eagles, prima toch?quote:Op zondag 10 maart 2024 16:26 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator maakt er nog mooi verhaal van voor 020
Bedoel je IJmond?quote:Op zondag 10 maart 2024 16:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tata Steel AMSTERDAM. JLAJLALAJLAJLAJLAJLAJLAJLAJLA
Kom vaak in Tuddern broer. Sigaretten halen bij de Shell. En luchtjes halen bij de drogist. Schramowski nooit eigenlijk. Wel Aldi om drank.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:31 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
TUDDEREN GOEDKOOP DRANK HALEN BIJ SCHRAWMOWKSI
Bij de Shell zit nu zo'n rare vent, vroeger had je zo'n oud koppel. Wist niet dat de drogist daar luchtjes verkoopt. Naast Schrawmowski aan de andere kant ligt ook een mooie drinks4you, kan je wel vaker goedkoper kratje bier kopen. Of zoiets.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom vaak in Tuddern broer. Sigaretten halen bij de Shell. En luchtjes halen bij de drogist. Schramowski nooit eigenlijk. Wel Aldi om drank.
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:10 schreef Catalunya. het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat Hoornkamp's moeder hem de voornaam Jizz heeft gegeven.
PSV - Twentequote:
quote:
De forumgebruikers in het Feyenoord-topic zullen jullie vragen vast met alle liefde willen beantwoorden!quote:Op zondag 10 maart 2024 20:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is dat voor idioot geschreeuw telkens
Het gaat hem zeker lukken!quote:Op zondag 10 maart 2024 22:06 schreef Zipportal het volgende:
VBL wenst user @:KINGROLAND veel succes met de Ramadan.
Wat nu weerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een minuut stilte in Almelo
Zitten ze weer bij jou te zeikenquote:
Vermoeiend.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een minuut stilte in Almelo
Niemand zeikt bij mijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zitten ze weer bij jou te zeiken
Is het niet over feyenoord is het wat anders weer
Jan Smit?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een icoon van Heracles overleden.
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, een voormalig teammanager.
Het voelt als 3 degradatiekrakers, dat is teveel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hallo wel een DEGRADATIEKRAKER van jewelste!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |