Ik heb het niet over Nederlanders he...quote:Op zondag 10 maart 2024 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, daar moest ik juist de lyrics er even voor bij pakken. Hulp is een woord dat je zou verwachten daar en dus makkelijk zou verstaan, help is een woord dat je daar eigenlijk niet verwacht.
quote:Op zondag 10 maart 2024 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin voorzichtig te geloven dat ie de televote gaat winnen
Normaal eerst de juryquote:Op zondag 10 maart 2024 20:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Komt die eigenlijk voor of na de jury in de finale?
Het allermooist is als een inzending amper jurypunten krijgt en dan een enorme shitlading televotes daarna van het publiek waardoor ze van één na laatste naar de 6e plaats schieten. Zoals bij Moldavië in 2022 die echt publiekslieveling waren. Spoel even vooruit naar rond de 25 seconden in onderstaande video en zie ze over het scorebord vliegen.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Komt die eigenlijk voor of na de jury in de finale?
9,3 miljoen views op YouTube.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:38 schreef Greys het volgende:
Met dank aan jullie oplettendheid!
Joost Klein op 1 is binnengekomen in de Top 40 NL was al geweldig, maar zojuist is Europapa óók in de Vlaamse Ultratop 50 op 1 binnengekomen!
[ x ]
Oepsquote:Op maandag 11 maart 2024 00:42 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Inderdaad, een zin zoals "meow cat, please meow back" is prachtig en authentiek kroatisch
Hij kan natuurlijk nog een verschrikkelijk slecht optreden geven, maar dat denk ik niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 02:46 schreef Za het volgende:
[..]
9,3 miljoen views op YouTube.
Joost breekt alle records, het is ongekend.
Eigenlijk maakt het niet eens meer uit hoe hoog hij scoort bij het ESF, ookal zie ik er naar uit, maar dit kan nooit meer tegenvallen.
Nou ja, hij is geen zinger en moet het vooral hebben van de hele ervaring. Ik weet niet of hij dat redt in 3 minutenquote:Op maandag 11 maart 2024 07:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk nog een verschrikkelijk slecht optreden geven, maar dat denk ik niet.
zangerquote:Op maandag 11 maart 2024 07:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou ja, hij is geen zinger en moet het vooral hebben van de hele ervaring. Ik weet niet of hij dat redt in 3 minuten
Ik denk het wel. Hij is wel een heel goede performer.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou ja, hij is geen zinger en moet het vooral hebben van de hele ervaring. Ik weet niet of hij dat redt in 3 minuten
Jawel, maar ik weet niet of het acceptabel is voor het songfestival om alleen het publiek op te jutten en ervan uit te gaan dat ze de teksten kennen, zodat je alleen af-en-toe met een bandje hoeft mee te schreeuwen (ik weet dat menig deelnemer het optreden vult dooor met een bandje mee te schreeuwen, maar laten we niet vooraf gaan katten over de concurrentie).quote:Op maandag 11 maart 2024 08:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Hij is wel een heel goede performer.
Ja dat vind ik ook wel lastig in te schatten hoor, het is toch anders dan op een festival. Behoorlijk onvoorspelbaar welke kant dit daar op het podium uit zal gaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet niet of het acceptabel is voor het songfestival om alleen het publiek op te jutten en ervan uit te gaan dat ze de teksten kennen, zodat je alleen af-en-toe met een bandje hoeft mee te schreeuwen (ik weet dat menig deelnemer het optreden vult dooor met een bandje mee te schreeuwen, maar laten we niet vooraf gaan katten over de concurrentie).
De papapapapapa voor de drop kan 'ie prima overslaan, maar de coupletten moet hij natuurlijk gewoon zelf doen en ik zou denken dat hij ook de papa's in het refrein zelf moet zingen. Maar ik ben benieuwd. Het is zo'n grote hit, dat er wel veel moet gebeuren, wil hij zichzelf in de voet schieten.
Ik denk dat het wel goedkomt en het tof zal zijn. Ben benieuwd naar zijn troef, maar ik durf geen voorspellingen meer te doen over de staging eigenlijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel lastig in te schatten hoor, het is toch anders dan op een festival. Behoorlijk onvoorspelbaar welke kant dit daar op het podium uit zal gaan.
Een moshpitquote:Op maandag 11 maart 2024 08:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goedkomt en het tof zal zijn. Ben benieuwd naar zijn troef, maar ik durf geen voorspellingen meer te doen over de staging eigenlijk.
Ik probeer ook geen enkele verwachting te hebbenquote:Op maandag 11 maart 2024 08:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goedkomt en het tof zal zijn. Ben benieuwd naar zijn troef, maar ik durf geen voorspellingen meer te doen over de staging eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |