Ja, een soort Burning Man einde zou wel erg tof zijn, maar dan ook gelijk hele podium afikken😀quote:Op zondag 10 maart 2024 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen pyrofonteinen inderdaad maar ik zag bij de Zweedse finale bij Liamoo wel iets waarvan ik dacht 'oh hallo outro van Joost'(Liamoo gaat niet naar het ESF)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2024 12:42 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ja, een soort Burning Man einde zou wel erg tof zijn, maar dan ook gelijk hele podium in de fik😀
Ik wil dat hij niet alleen een molen in de fik steekt, maar ook een tulp, een Rembrandt, een album van BZN, een stroopwafel en een Goudse kaas. Alles om ultrarechts nog verder uit de stekker te laten gaanquote:Op zondag 10 maart 2024 12:42 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ja, een soort Burning Man einde zou wel erg tof zijn, maar dan ook gelijk hele podium in de fik😀
alles in de hens.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik wil dat hij niet alleen een molen in de fik steekt, maar ook een tulp, een Rembrandt, een album van BZN, een stroopwafel en een Goudse kaas. Alles om ultrarechts nog verder uit de stekker te laten gaan
Van de week zakte het ineens met zo’n 100.000 en toen dacht ik, ja ook wel logisch. Dit is zo extreem dat houdt dan ook al snel weer op. Dag later was het alweer veel meer.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:34 schreef blackswangreen het volgende:
Het is ook echt niet normaal hoe vaak dat nummer nog steeds wordt gestreamd in Nederland. Beyoncé haalt aantallen die normaal zijn voor de nummer 1 op Spotify NL, zo rond de 250.000 streams per dag. Maar Joost haalt gewoon meer dan 3x zoveel, 800.000 streams.
Het heeft ook met verschillende weekdagen te maken. Op zondag wordt bv. over het geheel minder gestreamd.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Van de week zakte het ineens met zo’n 100.000 en toen dacht ik, ja ook wel logisch. Dit is zo extreem dat houdt dan ook al snel weer op. Dag later was het alweer veel meer.Bizar, wat een hit.
Mustii komt uit Wallonië. Vlaanderen en Wallonië zijn twee aparte gebieden. Ik weet niet hoe populair Mustii in Vlaanderen is maar het zou best kunnen dat hij in Wallonië wel populair is.quote:
Ja klopt maar dit was donderdagquote:Op zondag 10 maart 2024 13:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het heeft ook met verschillende weekdagen te maken. Op zondag wordt bv. over het geheel minder gestreamd.
Jaaaaaquote:Op zondag 10 maart 2024 13:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Nu ook hard bewijs: https://www.ultratop.be/nl/ultratop50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |