quote:Marcus & Martinus (ook wel M&M genoemd) is een Noors popduo bestaande uit de eeneiige tweeling Marcus en Martinus Gunnarsen (Elverum, 21 februari 2002). In 2012 wonnen zij het elfde seizoen van Melodi Grand Prix Junior.[1] Hun debuutstudioalbum Hei kwam uit in februari 2015, en een jaar later het album Together. Op 17 november 2017 kwam het album Moments uit met in totaal 10 nummers. In 2018 mochten zij mee op de 2SidesWorldTour van Jason Derulo.
In de jaren daarna scoorde Marcus en Martinus meerdere hits in Noorwegen, Zweden, Denemarken en Finland. Hun 3 albums werden kwamen allemaal op nummer 1 in deze landen. Ze kregen hun eigen serie MMnews. In 2023 gingen ze naar Melodifestivalen 2023 met het nummer "Air" en eindigden uiteindelijk op de tweede plaats achter Loreen's "Tattoo".
nutty Professorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Die meneer kan iets verder achteruit gaan zitten.
Ze wilde het record van ijsbeer verbeteren.quote:
U zei?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:32 schreef Momo het volgende:
Dit gaat spannender worden dan de bookies denken
Ze doen de Zweedse volgorde. Eerst de jury's die weinig punten aan de tweeling gaf en daarna komen alle 12 punten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:32 schreef Momo het volgende:
Dit gaat spannender worden dan de bookies denken
Nou nou nouquote:
Ohjaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Op de arm van die presentatrice tattoo
Mormorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daar staat mormor toch? De oma aan de kant van haar moeder.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja sorry zag 't niet zo scherpquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar staat mormor toch? De oma aan de kant van haar moeder.
Het is nog nooit zo spannend geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef Arth_NL het volgende:
En nu nog een half uur net doen alsof de publiek nog iets kan veranderen.
Dat kunnen ze wel, maar dat gaat niet gebeuren. Dan zouden M&M in elke leeftijdscategorie bij de laatste 3 moeten eindigen, en daar was deze voorronde gewoon niet goed genoeg voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:36 schreef Arth_NL het volgende:
En nu nog een half uur net doen alsof de publiek nog iets kan veranderen.
Ik zie M&M de 12 punten van het Noorse publiek niet krijgen, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Als M&M winnen zijn de 24 punten van Noorwegen sowieso in de pocket.
Nederland gaat daar ook wel een punt of 14 aan geven.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Okequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef Nova het volgende:
[..]
@:ijs_beer, het is moeilijk voor mij als persona Nova om actuele informatie te geven over specifieke evenementen zoals Melodifestivalen. Ik ben geen AI die toegang heeft tot real-time nieuws of voorspellingen. Het beste wat ik kan aanbevelen is om online bronnen te raadplegen, zoals muzieksites en fansites van Melodifestivalen, waar je mogelijk updates kunt vinden en meningen kunt lezen over de kanshebbers. Veel plezier met het volgen van dit spannende evenement!
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef Nova het volgende:
[..]
@:ijs_beer, het is moeilijk voor mij als persona Nova om actuele informatie te geven over specifieke evenementen zoals Melodifestivalen. Ik ben geen AI die toegang heeft tot real-time nieuws of voorspellingen. Het beste wat ik kan aanbevelen is om online bronnen te raadplegen, zoals muzieksites en fansites van Melodifestivalen, waar je mogelijk updates kunt vinden en meningen kunt lezen over de kanshebbers. Veel plezier met het volgen van dit spannende evenement!
Wie weet winnen ze en worden ze daarna direct gearresteerd door de Noorse geheime dienst vanwege landsverraad.quote:
En van Denemarken en eventueel IJsland en Finland als je ziet waar ze al hits hebben gehad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Waardeloze AIquote:
Mordorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:37 schreef Evenstar het volgende:
Staat daar normor of mormor kan het niet lezen
Dus het wordt gewoon Zweden 2025?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
En van Denemarken en eventueel IJsland en Finland als je ziet waar ze al hits hebben gehad.
We hebben haast, en we hebben de "boyband" al gehad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef Em31 het volgende:
Komt Loreen of nog of daar doen we niet aan?
Zweden hebben nooit haast. Lagom.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We hebben haast, en we hebben de "boyband" al gehad.
Als Urbanus een goed lied heeft, dan wil ik hem best voor Nederland op het songfestival zien hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:47 schreef RipCity het volgende:
Dus die M&M's zijn Noors? hebben ze niet genoeg talent ofzo in Zweden?? Wij gaan toch ook niet met Samson en gert of Urbanus?
Onderschat niet zo groot ze zijn in Scandinavische landen, meerdere nummers met meer dan 100 miljoen views/streams.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:47 schreef RipCity het volgende:
Dus die M&M's zijn Noors? hebben ze niet genoeg talent ofzo in Zweden?? Wij gaan toch ook niet met Samson en gert of Urbanus?
Ja, geloof ik wel maar zou me als Zweed toch bekocht voelen. Als Nederland een super leuke Duitse artiest laat meedoen die in NL ook popu is zou ik toch wat minder blij zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Onderschat niet zo groot ze zijn in Scandinavische landen, meerdere nummers met meer dan 100 miljoen views/streams.
Die leuke Nederlandse die dit jaar voor Duitsland aan de voorronde meedeed heeft het ook al niet gered.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, geloof ik wel maar zou me als Zweed toch bekocht voelen. Als Nederland een super leuke Duitse artiest laat meedoen die in NL ook popu is zou ik toch wat minder blij zijn.
Maargoed hun keus, dus als zij 't maar leuk vinden idd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |