We hebben haast, en we hebben de "boyband" al gehad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef Em31 het volgende:
Komt Loreen of nog of daar doen we niet aan?
Zweden hebben nooit haast. Lagom.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We hebben haast, en we hebben de "boyband" al gehad.
Als Urbanus een goed lied heeft, dan wil ik hem best voor Nederland op het songfestival zien hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:47 schreef RipCity het volgende:
Dus die M&M's zijn Noors? hebben ze niet genoeg talent ofzo in Zweden?? Wij gaan toch ook niet met Samson en gert of Urbanus?
Onderschat niet zo groot ze zijn in Scandinavische landen, meerdere nummers met meer dan 100 miljoen views/streams.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:47 schreef RipCity het volgende:
Dus die M&M's zijn Noors? hebben ze niet genoeg talent ofzo in Zweden?? Wij gaan toch ook niet met Samson en gert of Urbanus?
Ja, geloof ik wel maar zou me als Zweed toch bekocht voelen. Als Nederland een super leuke Duitse artiest laat meedoen die in NL ook popu is zou ik toch wat minder blij zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Onderschat niet zo groot ze zijn in Scandinavische landen, meerdere nummers met meer dan 100 miljoen views/streams.
Die leuke Nederlandse die dit jaar voor Duitsland aan de voorronde meedeed heeft het ook al niet gered.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, geloof ik wel maar zou me als Zweed toch bekocht voelen. Als Nederland een super leuke Duitse artiest laat meedoen die in NL ook popu is zou ik toch wat minder blij zijn.
Maargoed hun keus, dus als zij 't maar leuk vinden idd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |