Ze treed in de voetsporen van Sorbo op de bank en zo hups naar huisquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:32 schreef Kissingbird het volgende:
laatste half uur dat we deze zeur stem moeten horen![]()
![]()
![]()
in streamverslagen staat orginele video link van mijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het niet live gezien .. wat mist er bij het stukje aan tafel?
of tom geen gevoel heeftquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, die heb ik uitgetypt.. volgens mij mist er nml niks. Hooguit het stuk in de green room.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
in streamverslagen staat orginele video link van mijn
Erg overdreven om hier om te huilenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik kan er niks mee
Wij ook niet Ashley
Als je zo onzeker bent ga je lekker weg
ja zag je het hahaquote:
Wat Ashley vertelde over Tom en iemand thuis was iets wat hij aan haar had verteld... en Tom kaatste terug. Beide over de schreef over een persoonlijk iets, maar Ash kan niet incasseren, alleen uitdelen..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
nou is nog netjes gelaten voor alleen tv kijkersquote:
Ja begon over de ketting en iemand buiten. Tom ging ook ver met zijn reactie maar wie kaatst kan de bal.terug verwachten.quote:
ze daagden elkaar uit. dat zag je toen ze een slok uit hun flesje namen. lachende ogen naar elkaarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Nee Ashley je daagde hem uit
Wie de bal kaatst
Maar zeggen dat Tom iemand buiten heeft is niet kwetsend .. volgens mij tenminste. Wellicht wil hij het niet delen, maar het is mooi dat hij op iemand wacht. Andersom wilde Tom haar wel kwetsen met die woorden. Niet bedoeld denk ik, was kroeg heen en weer praten. Maar viel verkeerd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja begon over de ketting en iemand buiten. Tom ging ook ver met zijn reactie maar wie kaatst kan de bal.terug verwachten.
ash was daarvoor ook al bezigquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar zeggen dat Tom iemand buiten heeft is niet kwetsend .. volgens mij tenminste. Wellicht wil hij het niet delen, maar het is mooi dat hij op iemand wacht. Andersom wilde Tom haar wel kwetsen met die woorden. Niet bedoeld denk ik, was kroeg heen en weer praten. Maar viel verkeerd.
Nee kloptquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor Tom wel sorry zeggen,................ maar ik hoor het haar niet zeggen?
We krijgen niet alles te zien tv je weetquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor Tom wel sorry zeggen,................ maar ik hoor het haar niet zeggen?
Ik ook. Nu heb ik gewoon zelf tranen in mijn ogenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:38 schreef Ireth het volgende:
Ow dit gesprek van Tom en Ash heb ik gemist..
Ja, en daarna uitgepraat.. zoals het hoort.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ash was daarvoor ook al bezig
ze waren beide fout
eensquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, en daarna uitgepraat.. zoals het hoort.
Hebben ze goed gedaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, en daarna uitgepraat.. zoals het hoort.
Ging meer over vertrouwen en persoonlijk. Dat was het voor hem namelijk wel..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar zeggen dat Tom iemand buiten heeft is niet kwetsend .. volgens mij tenminste. Wellicht wil hij het niet delen, maar het is mooi dat hij op iemand wacht. Andersom wilde Tom haar wel kwetsen met die woorden. Niet bedoeld denk ik, was kroeg heen en weer praten. Maar viel verkeerd.
nou dat stukje over dat die man een ander wijf pakt is niet in de uitzending laten zuen hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, die heb ik uitgetypt.. volgens mij mist er nml niks. Hooguit het stuk in de green room.
was wel meer gezegd hoorquote:
wat vor anaaal??quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:42 schreef mazaru het volgende:
Alice veilig. Helpt het toch om je anaalklieren aan de camera te laten zien
in SV staat diequote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:38 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
Misschien kan tom ro nog even optillen?
Jip ALice is safequote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:43 schreef Ireth het volgende:
Nou Ro, tot zo in de studio... (krijgen we een hysterisch weerzien met Dori)
Dat wij het nu niet zien betekent niet dat ze het niet heeft gezegd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
Ze showt bijna haar amandelenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:42 schreef mazaru het volgende:
Alice veilig. Helpt het toch om je anaalklieren aan de camera te laten zien
We kunnen alleen zeggen wat we zien, en ik zag het nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat wij het nu niet zien betekent niet dat ze het niet heeft gezegd.
Volgens mij was dat niet te zien?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:38 schreef Ireth het volgende:
Juist ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:43 schreef Rhosyn het volgende:
Alice vrijgesteld. Had liever Tyron gezien als 1e maar het is ook wel fijn dat Jimmy en Ashley nu de schijt in hebben..![]()
zoek het lekker uitquote:
Dan wint Ty die heeft langere benenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoek het lekker uit
wie het eerst bij de deur is
Gisterenavond ging het echt heel ver. In een string en een niemendalletje en dan bukken met die kont naar de camera.quote:
die dacht dat ze zou gaan lekker voor hemquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:45 schreef Koos1958 het volgende:
Zo jimmy keek teleurgesteld viel echt op
je bedoelt tomquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
op rtk 5 nu kort hij huilte de memme
Oeps, moet Tyron zijn. Laat ook maar weer zien dat ik niks met hem hebquote:
Ze zat er net ook opquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:47 schreef Ireth het volgende:
Ik wil Karen wel weer eens op de bank zien...
Zou het? Ik weet het nou niet meer hoor. Dat Alice bovenaan staat van die drie snap ik ook niet.quote:
ro gaatquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou het? Ik weet het nou niet meer hoor. Dat Alice bovenaan staat van die drie snap ik ook niet.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou het? Ik weet het nou niet meer hoor. Dat Alice bovenaan staat van die drie snap ik ook niet.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heb bij hem heel vaak het idee dat het gespeeld is..Ik vind hem zo nep
Ja dat idee had ik ook. Maar ik dacht echt dat Tyrone toch wel boven Alice zou staanquote:
Haydarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice denk shit mag ik weer niet naar hoe klinkt hij ook al weer
Echt slecht meestal en soms wat @mario390 zegtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:47 schreef lonneberga het volgende:
Wat is Geraldine toch altijd simpel gekleed
nope Ty heeft week 3/4 zijn glazen al ingegooidquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook. Maar ik dacht echt dat Tyrone toch wel boven Alice zou staan
pff rot opquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heb jij toch op je voorhoofd?
we hebben nog niks gezienquote:
Ze hebben het er net overquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben nog niks gezien
en neem aan dat de live show tenminste echt live is
Ik heb m'n bossche bol al op, kan ik gelijk zo aan de cocktails om te vieren dat Ty of Ro weg isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ... het is wachten op de koffie en cake.
Net op tijd geweestquote:
ging over het andere volgens mijn hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Is buiten beeld gehouden de goedmaaksessie.
die is nog feest aan het vierenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:48 schreef zodeju het volgende:
Nou zullen misschien Ashley en Jimmy hun eigen zweet gaan ruiken......
ze weten dus niksquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Hoor je iets buiten?
Glenn : Ik hoorde iemand wenen..
Iemand : Dat is Ro.
Ashley : Dan is Ty weg, heeft Ro het overleeft.
Dilano : Dan gaat Ty gelijk
Alice : Wat hoorde je? Wat hoorde je?
Dilano : Hij hoorde iemand huilen, waarschijnlijk Ro.
Ashley : Die blijft waarschijnlijk dan.
Dilano : Ty wordt gelijk meegenomen ... die is gelijk weg.
Karen : Is Ro hier nog?
Dat zei ze al vanmiddag, die staat ergens achter af die wil niet op tvquote:
ronahi had zelf ook al gezegd dat hij niet in beeld wilde, maar als hij er zou zijn, dan ergens op de achtergrond zou wachten.quote:
Tom fansquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze hebben het dus enorm misquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze denken dus ... en dat kunnen ze wel weten, dat er maar 1 naar de studio gaat.
was dat met alice gisteren avond?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:53 schreef mazaru het volgende:
Het boeit mij eigenlijk ook niets. Ze hadden van mij ook alle drie mogen vertrekken
Die heeft zichzelf met succes gepromoot in haar babydoll en stringquote:
Dus fout gehoordquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon niemand horen wenen
Nu hopen dat het cijferslot van zijn koffer er niet weer op zit...quote:
ALice heeft wekenlang stuivertje gewisseld met tom en ash in popu pollsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf met succes gepromoot in haar babydoll en string
hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nu hopen dat het cijferslot van zijn koffer er niet weer op zit...
dat heeft zij toch bijna altijd anquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet als hij tegen zijn eigen clubje moet. Van Randy wint hij het ook welquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:56 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze waren al helmaal blij. hihi gaat dus niet gebeuren Ty is niet weg te krijgen
misschien geraldinequote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon niemand horen wenen
hij is ook vlaamsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:57 schreef kater1 het volgende:
Hé Tom in recap ook al chou tegen Ronahi zeggen
Het is geloof ik iets Belgischquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:57 schreef kater1 het volgende:
Hé Tom in recap ook al chou tegen Ronahi zeggen
Ty zou toch met Dilano gaan. Beetje gek als Ty zou moeten switchen omdat Ashley niemand heeft en Dilano dan niemand zou hebben.quote:
spraakwatervalquote:
Sorry maar Alice heeft zich al weken van een betere kant laten zien dan de andere 2 op de bankquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zal toch een duo moeten vormen nu Rot er niet meer is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ty zou toch met Dilano gaan. Beetje gek als Ty zou moeten switchen omdat Ashley niemand heeft en Dilano dan niemand zou hebben.
mijn man heeft ook een baard, onderhoud deze goed en is heerlijk zacht, mag hem van mij niet afscherenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hele vieze lange hele lange baardmeneer
Ja klopt, maar Ty is al gekoppeld aan Dilano.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zal toch een duo moeten vormen nu Rot er niet meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |