Op de afbeelding die ik kwoot staan er drie. Toevallig nog een Boeing of Airbus die rechts vliegt ;-)quote:
Nu op 2 Tom en Glenn in de cocoonquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:15 schreef Jockari het volgende:
Op onze stream nog altijd dat gezeik van Randy en cornuiten. Wil liever de frieten van Denny zien.
ook weg, we zitten bij Glenn en Tom in de roze kamer nu.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:15 schreef Jockari het volgende:
Op onze stream nog altijd dat gezeik van Randy en cornuiten. Wil liever de frieten van Denny zien.
Ik vroeg me net al af of ze op tijd gaan kunnen etenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
denk dat hij ze ook eerst een beetje had moeten voor koken want gaat uren duren anders in de oven
Uren?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
denk dat hij ze ook eerst een beetje had moeten voor koken want gaat uren duren anders in de oven
Nooit Videoland geprobeerd?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:15 schreef Jockari het volgende:
ja zo ver zijn ze niet want de gaan de oven inquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:18 schreef spapaars het volgende:
Daarbij, ze hebben olie, gewoon in de pan kan dus.
20 minuten op 200 °Cquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Heb in prieel ITTV. Moet ik mogelijk eens daar gaan kijken. Heb een nieuwe provider, dus moet nog zoeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:18 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nooit Videoland geprobeerd?
Hier werkt dat gewoon.
Ah ok, hier gewoon abo VLquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb in prieel ITTV. Moet ik mogelijk eens daar gaan kijken. Heb een nieuwe provider, dus moet nog zoeken.
WIe of wat is nu weer de cocoon?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
De bank van de cocoon is vuil van makeup van Ro waar ze briefjes mee geschreven heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |