Dat doen we toch iedere dag?quote:Op zondag 10 maart 2024 10:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is ook genoeg! Op zondag moeten we rusten
Zit wat in.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar op zondag hebben we een goed excuus
Stigs! Aantreden!quote:Op zondag 10 maart 2024 10:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik niet hoorik zoek nog steeds iemand die mij vastbind op de bank of in bed
quote:
Ik bind je vast in de autoquote:
Wat moet ik in de auto?!quote:Op zondag 10 maart 2024 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bind je vast in de auto
Je goed vasthouden als we gaan racen! Lord weet wat ik bedoelquote:
Tuurlijk Lord weet weer meerquote:Op zondag 10 maart 2024 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je goed vasthouden als we gaan racen! Lord weet wat ik bedoel
Lord is mijn bromancequote:
Hij houdt alles wel netjes binnenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lord zit overal met zijn twijgje in de pap te roere
De pap?quote:Op zondag 10 maart 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij houdt alles wel netjes binnen
quote:
HAHAHAHA!quote:Op zondag 10 maart 2024 11:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey jullie hebben de bromance. Ik ben puur onschuld.
Uh huhquote:
Zei er iemand.... vastbinden...?quote:Op zondag 10 maart 2024 10:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik niet hoorik zoek nog steeds iemand die mij vastbind op de bank of in bed
Idee. Dan gaan we eerst even toekijken hoe Koekkie zichzelf los probeert te wurmen, om zich daarna over te geven op wat onvermijdelijk komen gaat.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Zei er iemand.... vastbinden...?
En dan...?
Wat gaat er daarna komen danquote:Op zondag 10 maart 2024 13:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Idee. Dan gaan we eerst even toekijken hoe Koekkie zichzelf los probeert te wurmen, om zich daarna over te geven op wat onvermijdelijk komen gaat.
Wat zou haar kink(s) zijn...?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Idee. Dan gaan we eerst even toekijken hoe Koekkie zichzelf los probeert te wurmen, om zich daarna over te geven op wat onvermijdelijk komen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |