Hoera voor leuke dingen doen!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb het geluk dat ik bijna alleen maar leuke dingen te doen heb. En ik zie het hier van billetjes naar bloementjes gaan. Nu de b van bijtjes nog, en de BBB is compleet.
Koude wind hier. Bah.quote:
Genieten van de race hierquote:
Zijn er al doden gevallen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genieten van de race hier
quote:
Dank daarvoor. En goedemorgen allemaal!quote:Op zondag 10 maart 2024 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo kan @:Groepfunder het goed bijhouden
Haha toen ik de naam las dacht ik eerst dat hij mn metselwerk ging opeten, maar gelukkig heet hij zo omdat hij zn holletje dicht metseltquote:Op zondag 10 maart 2024 10:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dank daarvoor. En goedemorgen allemaal!
Jouw foto van die gehoornde metselbij is wel schitterend. Hoe toepasselijk ook dat jij hem op een muur vond.
Klinkt alsof het een relaxdag gaat worden. Fijne dag!quote:Op zondag 10 maart 2024 10:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen! Ik ga zo maar eens douchen. Vandaag lekker joggingbroek en chillttui aan
Niet helemaal. Vaatwasser uitpakken, was opruimen, laatste rand worteldoek vastzetten en stofzuigen. Dat vind ik genoeg:@quote:Op zondag 10 maart 2024 10:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt alsof het een relaxdag gaat worden. Fijne dag!
Dat is ook genoeg! Op zondag moeten we rustenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet helemaal. Vaatwasser uitpakken, was opruimen, laatste rand worteldoek vastzetten en stofzuigen. Dat vind ik genoeg:@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |