Ik doe m'n best.quote:
Omg ik wil ditquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de tuinliefhebbers of van Japan; mijn bloeiende Japanse abrikoos (Prunus Mume).![]()
Ze zijn lastig te vinden. Als alternatief zou je kunnen gaan voor de Japanse Fuji kers (Prunus Incisa).quote:
Ik heb wel een prunus in de voortuin die heeft wel al duidelijk roze puntjes dus zal binnenkort ook wel gaan bloeien ❤quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze zijn lastig te vinden. Als alternatief zou je kunnen gaan voor de Japanse Fuji kers (Prunus Incisa).
Denk eerder dat het blaadjes zijn, maar ik hoop op bloemen voor je.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb wel een prunus in de voortuin die heeft wel al duidelijk roze puntjes dus zal binnenkort ook wel gaan bloeien ❤
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk eerder dat het blaadjes zijn, maar ik hoop op bloemen voor je.
Zijn het dikke, ronde knoppen of meer kleine, puntige?quote:
Zal foto maken momentquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zijn het dikke, ronde knoppen of meer kleine, puntige?
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zijn het dikke, ronde knoppen of meer kleine, puntige?
Bloempjes! Lucky bastard!quote:
Jaja.quote:
Zeker. Ik heb het geluk dat ik bijna alleen maar leuke dingen te doen heb. En ik zie het hier van billetjes naar bloementjes gaan. Nu de b van bijtjes nog, en de BBB is compleet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Op zich een goede zaak om te veel afgeleid te zijn door andere dingen? Als het tenminste leuke dingen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |