Beagle!!quote:
Mogguh Stiggyquote:
Beaglehondje for life!quote:
quote:
LoLkequote:
Sallykequote:
Fan van het Beaglehondje.quote:
Maar nu kun je weer een mooie nieuwe verzameling aanleggenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf het begin, scheelt opslag op de pc, maar dan moeten de borden natuurlijk niet verwijderd worden![]()
Les geleerd
Ja dat is ook weer waar. Misschien is het ook wel goed om minder te gaan verzamelenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar nu kun je weer een mooie nieuwe verzameling aanleggen
En nu moet ik zelf eens wat nuttigs gaan doen, niet de hele zaterdag binnen zitten fokken![]()
Ik verzamel offline al vanalles, mn huis staat vol met spulletjesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar. Misschien is het ook wel goed om minder te gaan verzamelen
Mijn huis ook , ik verzamel ook verzamelingenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik verzamel offline al vanalles, mn huis staat vol met spulletjes
Zal jou eens fokken!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar nu kun je weer een mooie nieuwe verzameling aanleggen
En nu moet ik zelf eens wat nuttigs gaan doen, niet de hele zaterdag binnen zitten fokken![]()
Leuke hondjes jaquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn huis ook , ik verzamel ook verzamelingen
Ook satan bunnies?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuke hondjes ja
Maar meer fan van bunnies
Die kan ik wel aanquote:
Okayquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, vond je antwoord zo grappig.
Koop je dan echt andermans verzameling op?quote:
Ik koop geen verzamelingen opquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Koop je dan echt andermans verzameling op?
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77 ! Stigs vraagt om problemen!
[..]
Nee, vond je antwoord zo grappig.
Ah zo, ik zag je al met busjes rondrijden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik koop geen verzamelingen op![]()
Ik verzamel alles zelf
Nu lach je nog.quote:
Nee johquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah zo, ik zag je al met busjes rondrijden.![]()
Je weet tenslotte maar nooit.quote:
Ja die vind ik ook erg leuk allemaalquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je weet tenslotte maar nooit.
Je kpd plaatjes verzameling is wel top btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |