Zit wat in.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar op zondag hebben we een goed excuus
Stigs! Aantreden!quote:Op zondag 10 maart 2024 10:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik niet hoorik zoek nog steeds iemand die mij vastbind op de bank of in bed
quote:
Ik bind je vast in de autoquote:
Wat moet ik in de auto?!quote:Op zondag 10 maart 2024 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bind je vast in de auto
Je goed vasthouden als we gaan racen! Lord weet wat ik bedoelquote:
Tuurlijk Lord weet weer meerquote:Op zondag 10 maart 2024 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je goed vasthouden als we gaan racen! Lord weet wat ik bedoel
Lord is mijn bromancequote:
Hij houdt alles wel netjes binnenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lord zit overal met zijn twijgje in de pap te roere
De pap?quote:Op zondag 10 maart 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij houdt alles wel netjes binnen
quote:
HAHAHAHA!quote:Op zondag 10 maart 2024 11:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey jullie hebben de bromance. Ik ben puur onschuld.
Uh huhquote:
Zei er iemand.... vastbinden...?quote:Op zondag 10 maart 2024 10:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik niet hoorik zoek nog steeds iemand die mij vastbind op de bank of in bed
Idee. Dan gaan we eerst even toekijken hoe Koekkie zichzelf los probeert te wurmen, om zich daarna over te geven op wat onvermijdelijk komen gaat.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Zei er iemand.... vastbinden...?
En dan...?
Wat gaat er daarna komen danquote:Op zondag 10 maart 2024 13:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Idee. Dan gaan we eerst even toekijken hoe Koekkie zichzelf los probeert te wurmen, om zich daarna over te geven op wat onvermijdelijk komen gaat.
Wat zou haar kink(s) zijn...?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Idee. Dan gaan we eerst even toekijken hoe Koekkie zichzelf los probeert te wurmen, om zich daarna over te geven op wat onvermijdelijk komen gaat.
Hihi komen.quote:
Zucht....quote:
Dat is jouw gebied.quote:
Deze man snaptquote:Op zondag 10 maart 2024 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zucht....
THHEEE SPEEEEEDDDD! MORREEE POWWWEEERR!!!!
Je bent fan van de show of je bent het niet.quote:
Met mijn Fuji kers twijgje in je oor ja.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lord zit overal met zijn twijgje in de pap te roere
Een ander heeft ook wel Kinks?quote:
In mijn oorquote:Op zondag 10 maart 2024 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met mijn Fuji kers twijgje in je oor ja.
Btw, diequote:
Schijnbaar, maar dan wel een pets op de maagdelijke billetjes.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Een ander heeft ook wel Kinks?
Koekie blijkbaar (iig) vastgebonden zijn?
Ja, ga toch geen lullig stokje ergens anders in steken.quote:
Waarom ook niet eh? Koekie hoeft niet alleen te staan.quote:
Maagdelijk witquote:Op zondag 10 maart 2024 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Schijnbaar, maar dan wel een pets op de maagdelijke billetjes.
Oh, je hebt een lullig stokje, vind je zelf?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ga toch geen lullig stokje ergens anders in steken.
Sallyquote:Op zondag 10 maart 2024 13:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Btw, dievan je ...
Wil jij ook?![]()
[..]
Oh, je hebt een lullig stokje, vind je zelf?
Zit/liggen, op haar bank of bedquote:Op zondag 10 maart 2024 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waarom ook niet eh? Koekie hoeft niet alleen te staan.
LulligStokjeLeaves.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:26 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Oh, je hebt een lullig stokje, vind je zelf?
Bed of course.quote:
Goede vraag wel. Misschien is het vastgebonden zijn zelf al de kink. Of we binden haar daarna een blindoek om, waarna we onbespied Oreo koekkies kunnen likken. Of koekkie. Of allebei. Nu heb ik zin in koekkies.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:40 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Misschien is het vastgebonden zijn zelf al de kink. Of we binden haar daarna een blindoek om, waarna we onbespied Oreo koekkies kunnen likken. Of koekkie. Of allebei. Nu heb ik zin in koekkies.
Een Monsterkoekie?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:40 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Misschien is het vastgebonden zijn zelf al de kink. Of we binden haar daarna een blindoek om, waarna we onbespied Oreo koekkies kunnen likken. Of koekkie. Of allebei. Nu heb ik zin in koekkies.
SPOILER: Ondertussen bij Groepfunder thuis.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Groepfunder het volgende:
SPOILER: Ondertussen bij Groepfunder thuis.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Groepfunder het volgende:
Nom nom nom!SPOILER: Ondertussen bij Groepfunder thuis.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |