SPOILER: Ondertussen bij Groepfunder thuis.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Groepfunder het volgende:
SPOILER: Ondertussen bij Groepfunder thuis.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Groepfunder het volgende:
Nom nom nom!SPOILER: Ondertussen bij Groepfunder thuis.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zondag is rustdag!quote:
Voor christenen misschien.quote:
Truequote:
Vind jou ook niet echt een kerkfiguur.quote:
Nee, dat ben ik ook niet. Maar soms vind ik een kerk als gebouw wel erg mooi.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind jou ook niet echt een kerkfiguur.
Ze zijn wel mooi ja. Mag ze graag bezichtigen.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik ook niet. Maar soms vind ik een kerk als gebouw wel erg mooi.
Eens, loop er graag binnen.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze zijn wel mooi ja. Mag ze graag bezichtigen.
De mooiste die ik ooit heb gezien, is de kathedraal van Trier.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens, loop er graag binnen.
Die ken ik nietquote:Op zondag 10 maart 2024 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mooiste die ik ooit heb gezien, is de kathedraal van Trier.
Ja, die moet je eens gezien hebben.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ken ik nietDe moeite waard?
Vind sommige lokale kerken ook wel mooi.
Ben wel eens in dorpen hier in de buurt geweest. Bijna allemaal een eigen kerk. Soms best mooi.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, die moet je eens gezien hebben.
Hier heb je weinig mooie kerken. Alleen het klooster in Ter Apel is mooi.
Ze bijten je niet hoor.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben wel eens in dorpen hier in de buurt geweest. Bijna allemaal een eigen kerk. Soms best mooi.
Ter Apel kom ik liever niet
quote:
Ze bestelen je wel, maar dat is een ander verhaal.quote:
Heb toch niks bijquote:Op zondag 10 maart 2024 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze bestelen je wel, maar dat is een ander verhaal.
Volgens mij heb ik die al eens gezien ja.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
En de basiliek in Oudenbosch? Die staat nog op mn lijstje om eens te bezoeken.
Ik ook nooit als ik daar kom.quote:
Ook zeer mooi. Die wil ik ook weleens zien.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
En de basiliek in Oudenbosch? Die staat nog op mn lijstje om eens te bezoeken.
Oeh, kunnen we een afspraakje makenquote:Op zondag 10 maart 2024 19:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook zeer mooi. Die wil ik ook weleens zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |