Doe ik wel eens bij mijn moeder als ik nachtdienst hebquote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:56 schreef KillemWieft het volgende:
Mensen die je opbellen om vervolgens doei te zeggen.
jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vorige week ging het toch even niet goed? Hoge bloeddruk?
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Doe ik wel eens bij mijn moeder als ik nachtdienst heb
Gelijk boos natuurlijk
[..]
Doe ik wel eens bij mijn moeder als ik nachtdienst heb
Gelijk boos natuurlijk
ZIT DAN OOK NIET ALTIJD TE ZEIKEN DAT IK JE NOOIT BEL HR!!!!
kut!
KW!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:01 schreef KoningWouter het volgende:
Ik wou dat ik de thermostaat hoger kon zetten vanuit bed maar ik heb niet zo'n slimme.
Aw heb je t koud?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:01 schreef KoningWouter het volgende:
Ik wou dat ik de thermostaat hoger kon zetten vanuit bed maar ik heb niet zo'n slimme.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:56 schreef KillemWieft het volgende:
Ben een keer midden in de nacht wakker gebeld door onbekende nummer en dan vraagt ie: Wie ben jij?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:56 schreef KillemWieft het volgende:
Jazeker. Wel trek in een late night snack eigenlijk en jij?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Killem! Eindelijk weer eens nachtbraken.
Alles lekker?
Nah lig lekker warm in bed. Maar wil er eigenlijk even uit. Lig al een uur te draaien.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aw heb je t koud?
Extra dekentje?
Las verkeerd..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah lig lekker warm in bed. Maar wil er eigenlijk even uit. Lig al een uur te draaien.
Als tiener met vrienden wel eens het telefoonboek erbij gepakt en dan willekeurig wat mensen opgebeld met o.a. dat soort teksten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben een keer midden in de nacht wakker gebeld door onbekende nummer en dan vraagt ie: Wie ben jij?
Hihi draaien in badquote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Las verkeerd..
Dacht dat je zei dat je in bad lag![]()
Te lang draaien is niet fijn nee
Ja precies.. is wel t gangbare advies..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi draaien in bad
Soms is het ook beter om er even uit te gaan als je te lang ligt te draaien?
haha kwajongenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als tiener met vrienden wel eens het telefoonboek erbij gepakt en dan willekeurig wat mensen opgebeld met o.a. dat soort teksten.
Slaap lekker danquote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat ik zo wel moe genoeg ben om te slapen
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als tiener met vrienden wel eens het telefoonboek erbij gepakt en dan willekeurig wat mensen opgebeld met o.a. dat soort teksten.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi draaien in bad
Soms is het ook beter om er even uit te gaan als je te lang ligt te draaien?
Ja hier een beetje hetzelfde. Heel moe, vroeg gegeten en toen naar bed. Nu midden in de nacht wakker en kon niet meer slapen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja was heeeeeeel moe
Even geslapen
En nu ben ik wakker![]()
Zo wel weer naar bed
Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |