SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
helaas jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Politici zijn narcisten, dus da’s niet zo vreemd.Do what you love, love what you do!![]()
lol zit met meerdere wel eigenlijk. en vinden jullie niet zo leuk. denk?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Welk liedje heb jij in je hoofd?
het neigt nog aan levens achtig liedjes nl hoe ik erover denk...
maar jij dan?Do what you love, love what you do!![]()
Jawel hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
lol zit met meerdere wel eigenlijk. en vinden jullie niet zo leuk. denk?
het neigt nog aan levens achtig liedjes nl hoe ik erover denk...
maar jij dan?
Was benieuwdTrust nobody![]()
Ik heb flarden
En dan kom je haar tegen.. if I could turn back time... mmm mmm mmm mmm (crash test dummies)Trust nobody![]()
Postte ik hierbovenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat denk jij
[..]
nou wat denknjij vanuit jezelf?
Trust nobody![]()
ja faal quote van mij wacht eens ik zal eens wat doen en ff zeggen danquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb Happy Charly verwelkomd in haar begin dagen en zelfs benoemd in de enquete als leukste nieuweling en nu dus stank voor dank. Apart. Zo zou ik niet zijn. Een paar dagen geleden nog haar verdedigd. Ach ja. Stupid me. Ik ben te goed gelovig.![]()
When the lady smiles!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Is goed hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja faal quote van mij wacht eens ik zal eens wat doen en ff zeggen dan
Alle tijd
Ik slaap nog net nietTrust nobody![]()
nee wacht ff we gaan op NL taal nu. en oud en dan idee erover...quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee dat zit niet in mijn hoofd nuquote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
nee wacht ff we gaan op NL taal nu. en oud en dan idee erover...Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik wacht vol spanningquote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
nee wacht ff we gaan op NL taal nu. en oud en dan idee erover...
Trust nobody![]()
Hé maatje!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:51 schreef mario390 het volgende:
wat poepen julie hier weer alles
zinnlos voll?![]()
gaat om punten hier
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb onwijze verschillende smaak met alles trouwens van christelijk tot alle rock pop of musical.
Maargoed soms zijn simpele teksten handig, onderander dit dus wel
Do what you love, love what you do!![]()
Hoi Marioquote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:51 schreef mario390 het volgende:
wat poepen julie hier weer alles
zinnlos voll?![]()
gaat om punten hier
Hoe is het met je moeder?Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:52 schreef kree het volgende:
Ik heb onwijze verschillende smaak met alles trouwens van christelijk tot alle rock pop of musical.
Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:53 schreef kree het volgende:
boeit me geen reet wat jullie dan van me denken trouwens
Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:52 schreef kree het volgende:
Ik heb onwijze verschillende wansmaak met alles trouwens van christelijk tot alle rock pop of musical.
hoezo?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi Mario
Hoe is het met je moeder?![]()
Zweep erover!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:52 schreef Mercedes. het volgende:
eens, en ben helemaal klaar met lief zijn voor sommigen.
De rest vind het wel allemaal super interessantquote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:49 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Interesseert je niets dat je mij kwetst?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nooit v gehoordquote:![]()
Wel grappigTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: