Ja soms heb je dat hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:35 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen jullie zijn zo saai?
Haha echt niks boeiends kwam er voorbij deze avond
ja dat klopt welquote:
Kan niet altijd fun zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt wel
Ook niet altijd wat te vertellen enzo, maar soms zijn kleine grappige dingen ook leuk he?
Mjah mis het beetje, tis beetje een saaiheid aaneensluitend enzo hier
Maar het gaat hier ook om de keiharde punten. Dat gaat weleens ten koste van een goed gesprek of een onorthodoxe meningquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt wel
Ook niet altijd wat te vertellen enzo, maar soms zijn kleine grappige dingen ook leuk he?
Mjah mis het beetje, tis beetje een saaiheid aaneensluitend enzo hier
weet ik, maar kwaliteit voor puntenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar het gaat hier ook om de keiharde punten. Dat gaat weleens ten koste van een goed gesprek of een onorthodoxe mening
Ja dat 'spel' verpest idd een hoopquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar het gaat hier ook om de keiharde punten. Dat gaat weleens ten koste van een goed gesprek of een onorthodoxe mening
Die heeft een leven gekregenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:44 schreef kree het volgende:
Ik mis @:Mazikeen eigenlijk?
Die had nog wel eens leuke verhalen of meningen?
volgens mij alleen tijdelijk hier, hahaha ja, tja wie heeft het niet gehad/. LOLquote:
Bolkend zekerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:48 schreef JustinK het volgende:
Idd, maar had ik al verteld dat ik slaap?
Knap hoor , daar moet je wat mee gaan doenquote:
Keertje voor de winst gaan tochquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Knap hoor , daar moet je wat mee gaan doen
De hele dag DTS spelen bijvoorbeeld![]()
Ja dat schijnt idd het hogere doel van velen te zijnquote:
Ja die eeuwige roem lonktquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat schijnt idd het hogere doel van velen te zijn
Dat eeuwig valt wel mee ,maar het schijnt dat het haalbaar is met vooral veel smileys en bullshit postsquote:
Ja ik ben van vele markten thuisquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat eeuwig valt wel mee ,maar het schijnt dat het haalbaar is met vooral veel smileys en bullshit posts![]()
Andere koek dan de befaamde lepel topics waar nog een gedachte achter zat
Dat is absoluut waar , maar ik ken je nou eenmaal vanuit een wat andere fase en dat was de lepel fasequote:
Ja dat was idd een hoop lolquote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar , maar ik ken je nou eenmaal vanuit een wat andere fase en dat was de lepel fase![]()
![]()
Daar heb ik veel lol om gehad
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:22 schreef devzero het volgende:
Mijn kat gelooft er niets van. 3.5 km gerent en nog steeds hier. Tijd om te gaan koken en een glaasje wijn te pakken. Het is weekend
Morgen een cursus manden vlechten met (bundels) dennennaalden, samen met mijn dochtertje. Weer eens wat anders.quote:
Oh, dat klinkt wel bijzonder ja! Veel plezier!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Morgen een cursus manden vlechten met (bundels) dennennaalden, samen met mijn dochtertje. Weer eens wat anders.
Ik weet het, ik probeer in de nachten te slapenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey MizzezAmy, zie je niet vaak meer
Haha ja dat is op zich een goed ideequote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het, ik probeer in de nachten te slapen
Slaap jij al wat beter?
Ah, maar wel mooi op tijd gaan slapen dan! Ik ben nog een serie aan het kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha ja dat is op zich een goed idee
Haha
Ik sliep al.. maar werd wakker
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, maar wel mooi op tijd gaan slapen dan! Ik ben nog een serie aan het kijken
Denk dat de meesten slapen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:45 schreef kree het volgende:
Happy doe jij is wat? er is toch wel boeienders als dit?
niks ff maar ik vertel dus elke keer eigenlijk wel dingen, maar eigenlijk rest hier hoor ik niks? Hebben jullie niks dan wat je meemaakt of leuk is of grappig of wat over te vertellen?quote:
Ieder doet zijn ding toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
niks ff maar ik vertel dus elke keer eigenlijk wel dingen, maar eigenlijk rest hier hoor ik niks? Hebben jullie niks dan wat je meemaakt of leuk is of grappig of wat over te vertellen?
sowieso... maakt me ook niet uit, maar ik vind het lastig om beetje grappig gesprek aan te houden Nals ik alleen maar put uit eigen dingen..... kan me niet voorstellen nl dat anderen ook niet wat te vertellen hebben?quote:
Ik ben daarmee gestopt hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso... maakt me ook niet uit, maar ik vind het lastig om beetje grappig gesprek aan te houden Nals ik alleen maar put uit eigen dingen..... kan me niet voorstellen nl dat anderen ook niet wat te vertellen hebben?
zure gedachte wel?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:52 schreef Mercedes. het volgende:
Dan moet je met me bellen haha. In dit forum moet ik er mee kappen is me aangeraden.
Vind dat leuk voor jequote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:55 schreef kree het volgende:
ik kan niet meer dan positief zijn hoor over ff bellen nu uiteindelijk met lang verloren vriendinnetje?
Helemaal niks raars mee ook.
geen idee hoor wat eruit komt, maar alsnog zijn we altijd wel vrienden gewoon zeg maar.quote:
Bedoel je mij?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:56 schreef kree het volgende:
en ohja , al dat gezeik van ik ga slapen enzo en ga nu.
daar ben ik ook wel klaar mee en dan nog blijven lurken? blijf p[osten ja of nee of ga naar bedje toe
Daar ben ik totaal met je eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:56 schreef kree het volgende:
en ohja , al dat gezeik van ik ga slapen enzo en ga nu.
daar ben ik ook wel klaar mee en dan nog blijven lurken? blijf p[osten ja of nee of ga naar bedje toe
Leuk contact, dat is sowieso tofquote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee hoor wat eruit komt, maar alsnog zijn we altijd wel vrienden gewoon zeg maar.
neeeeeej die waar ik mee praatte natuurlijk, maar jij mag ook vriendinnetje zijn hoorquote:
Sssstquote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:57 schreef sp3c het volgende:
Wat als je probeert te slapen en het lukt niet zo
Haha neequote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeej die waar ik mee praatte natuurlijk, maar jij mag ook vriendinnetje zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |