Ik wil nog steeds weten welk nummer Douwe Bob heeft ingestuurd. Op zijn nieuwe album staat 3 nummers die precies 3 minuten zijn. Twee daarvan kennen we al, The world is our home en Nothing to lose.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Joost zei dat hij '2 of 3' liedjes had ingestuurd. Benieuwd of we ooit horen welke dat waren.
Dat hij daar riep dat hij naar het Songfestival ging waar zij bij waren blijft wel grappigquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
En toen gingen Cornald en volgens mij ook wat andere commissieleden naar een live concert van Joost en toen waren ze ook overtuigd qua live optredens. Want kan me voorstellen dat één of twee keer live horen voor alleen de commissie toch anders is dan voor een groter publiek. Mia en Dion zongen immers ook live bij AvroTros en dat ging ook goed. 😅 Echt goed gedaan zo met z'n allen!
Wanneer je dit interview van 3fm met JOost Klein bekijkt, dan is de voorzitter van de selectiecommissie er ook bij.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het grote merendeel van de kijkers hoort de liedjes toch voor het eerst, dus op zich lijkt me dat geen probleem.
Maar deze hit, na het enorme succes van Duncan, kan wel een mooie inspiratie zijn voor anderen om iets in te sturen.
Het grootste gedeelte van het songfestival publiek hoort/ziet het nummer pas voor het eerst tijdens het festival.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:35 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Hij staat straks in tig landen in hun top 40s-100s, hij en heeft de europese zomerhit van 2024 in pocket. dit wordt straks op alle strandfeesten, feestvakanties etc gedraaid. kans is wel aanwezig dat het songfestival publiek er al op uitgekeken is, of helemaal verslaafd is aan Joost. maar er zullen ook heel veel niet standaard eurovisie mensen gaan kijken.
Ik schat niet meer dan één, in de volle overtuiging dat dat nummer het allerbeste is dat Nederland te bieden heeft. 😊quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit gerealiseerd en gedacht dat dat zou mogen.
Hoeveel stuurt Dries er elk jaar dan in?
*Bekijkt de clip nog een keer om te helpenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:30 schreef grazz het volgende:
Zet de gifjes en tweets maar klaar! Nog ongv 28.000 views en de videoclip gaat over de 8miljoen
Z'n hele repertoire.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit gerealiseerd en gedacht dat dat zou mogen.
Hoeveel stuurt Dries er elk jaar dan in?
Nog 6500 ongeveer!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:30 schreef grazz het volgende:
Zet de gifjes en tweets maar klaar! Nog ongv 28.000 views en de videoclip gaat over de 8miljoen
Nee, ze kenden hem daar al een beetje. Friesenjung was een bescheiden Spotify-hit in de Balgtische staten. Ze houden daar wel van een beetje gabber.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:01 schreef Korenfok het volgende:
Hij staat in Litouwen in de top 40, komt dit misschien door onze NL militairen wie daar uitgezonden zijn?
Welkom in Europa, jonguh!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:59 schreef BetterCallSally het volgende:
Ik houd het ook niet meer, ben al dagen helemaal bezig met het ESC en houd dit topic haast dwangmatig bij.. toch maar even mn oude inlog afgestoft om mee te kunnen praten
Want wat is het GAAF he! Deze voorpret, deze vibe! Het is op en top genieten.
Met "Nothing to lose" afgewezen worden in de voorronde heeft wel een zekere ironie.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten welk nummer Douwe Bob heeft ingestuurd. Op zijn nieuwe album staat 3 nummers die precies 3 minuten zijn. Twee daarvan kennen we al, The world is our home en Nothing to lose.
En dat van Numidia met Douwe is ook nog niet bekend he?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten welk nummer Douwe Bob heeft ingestuurd. Op zijn nieuwe album staat 3 nummers die precies 3 minuten zijn. Twee daarvan kennen we al, The world is our home en Nothing to lose.
Jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat hij daar riep dat hij naar het Songfestival ging waar zij bij waren blijft wel grappig
Haha mn man kan me al niet meer horen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:08 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben zo blij met dit forum he!
Al mijn vrienden en familieleden worden namelijk doodmoe van mijn Gejoostkleint Eupopapa gepraat.
Die guy is geweldigquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:39 schreef TLC het volgende:
Dat iemand in de clip een bordje met 12 points omhoog houdt is ook gewoon erg slim, dat blijft toch ergens ingeprent in het brein van mensen zitten
Mijn man vraagt juist iedere avond of we Europapa-reactiefilmpjes kunnen kijken omdat hij er blij van wordtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha mn man kan me al niet meer horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |