Dit moeten we vieren JONGUHquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:48 schreef NailQueen het volgende:
JOOST STAAT OP NUMMER 1 IN DE TOP 40 TOETERTJESS!
De zuurgraad ligt bij hem zo hoog dat hij niet meer in staat is vreugde te voelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:27 schreef Greys het volgende:
Zou Aran weleens ooit helemaal wl tevreden met iets zijn in het leven?
[ x ]
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:59 schreef PinkLow het volgende:
En ik heb zojuist voor 100 euro een weddenschap afgesloten dat Joost binnenkomt op nr.1 in de top40..
Was dus een slechte zet als ik het hier zo lees...
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:04 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Via @:Cee
I love Malta op zijn shirt ook
Je zou toch bijna denken dat hij in Belgi ook op 1 zou kunnen staan/komen gezien het aantal streams daar en hij komt er kennelijk veel op de radio. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:40 schreef Korenfok het volgende:
Hoe doet hij het bij onze buurlanden in de wekelijkse tops ?
Ik gok vooral met zichzelf.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:27 schreef Greys het volgende:
Zou Aran weleens ooit helemaal wl tevreden met iets zijn in het leven?
Leuk! Maar waarom heeft hij een pleister op zijn neus en zo'n dikke muts op? #omavraagtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:04 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Via @:Cee
I love Malta op zijn shirt ook
Samengevat: Joost geeft geen fuck. Deze bivakmuts is design, van een Belgische ontwerper. Die pleister is vast ook een fashion statementquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:57 schreef summer52 het volgende:
[..]
Leuk! Maar waarom heeft hij een pleister op zijn neus en zo'n dikke muts op? #omavraagt
Het filmpje werd ook in Boulevard getoond maar ik vond zijn stem zwaarder klinken. Of verbeeld ik mij dat?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Samengevat: Joost geeft geen fuck. Deze bivakmuts is design, van een Belgische ontwerper. Die pleister is vast ook een fashion statement
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:08 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als de pleister van rapper Nelly
Niet te vroeg pieken Joost.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die voorsprong in de single top 100
Nelly is bad ass,quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:08 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als de pleister van rapper Nelly
Zucht...ja soms ben ik echt te oud. Ik dacht goh die jongen zou toch niet ziek zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Samengevat: Joost geeft geen fuck. Deze bivakmuts is design, van een Belgische ontwerper. Die pleister is vast ook een fashion statement
Daar vrees ik dus ook een klein beetje voor. Maarrrr lekker van het positieve uitgaan,quote:
Goede tactische zet. Het nummer en de boodschap zn werk laten doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:29 schreef Aadrianus het volgende:
Wat mij opvalt - na ruim een week Europapa-storm over Europa - is dat Joost zich enorm op de achtergond houdt. Terwijl hij al maanden lang elk moment voor publiciteit aangreep. Niet dat ik dat afkeur, maar het valt me ineens op. Hij moet volgens mij helemaal gek worden van hoe geweldig het nu allemaal loopt. Dus des te knapper dat hij nu het nu gewoon aandurft om het even zijn beloop te laten gaan.
Hij denkt over alles na.
Nou, als dat de problemen zijn waar Joost mee te maken heeft, komt die het jaar wel door.quote:
Mooi om dit te zien. Zelfs als het in Malm een beetje tegenvalt, kan dit hele ESF-avontuur voor Joost niet meer stuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat straks in tig landen in hun top 40s-100s, hij en heeft de europese zomerhit van 2024 in pocket. dit wordt straks op alle strandfeesten, feestvakanties etc gedraaid. kans is wel aanwezig dat het songfestival publiek er al op uitgekeken is, of helemaal verslaafd is aan Joost. maar er zullen ook heel veel niet standaard eurovisie mensen gaan kijken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi om dit te zien. Zelfs als het in Malm een beetje tegenvalt, kan dit hele ESF-avontuur voor Joost niet meer stuk.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |