Ik vind niet dat Ash "weer helemaal zichzelf" is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:22 schreef -river- het volgende:
Ashley weer helemaal zichzelf dus het waren echte krokodillen tranen, wat een nepwijf.
Dat wilde ik net even weten.quote:
Voor meer context voor de lezertjes.quote:
En toch vallen alle slachtoffers aan de andere kant.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:07 schreef marky het volgende:
[..]
Het is iedere dag oorlog in die groep van Ashley.
Haha eens hoor maar dat komt door het verloop van het spel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En toch vallen alle slachtoffers aan de andere kant.
Dat mocht in BB 1 t/m 6 ook nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 00:35 schreef chufi het volgende:
Stem afspraken maken met een groepje ,.. Ja gauw klaar .. In Argentinië werden de personen daarvoor bestraft en gelijk genomineerd... stemmen telden ff niet die ronde ... maar Nederland is saai ....
Dat gekonkel is meer dan saai ... in een huis waar al weinig te doen is ... ivm met oa oppervlakte en geen zwembad en een weide waar ze een beetje kunnen spelen .,.. Helaas dis is Nederland BB ..quote:
Volgende week ... dan ..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 00:41 schreef Mercedes. het volgende:
Ik heb met verbazing gekeken wat er gebeurde tussen Tom en Ashley vandaag. Ashley is zo geslepen dat ze in de laatste fase de mensen van haar groepje waarvan ze zeker weet dat ze populair zijn, voor de bus gooit. Eerst Glenn deze week en een paar dagen weer goed maken. En nu doet ze dat met Tom. En morgen of overmorgen maakt ze het weer goed met Tom. Een geslepen valse tante die Ashley die het spel kei kei hard speelt. Vrienden voor de bus gooit voor haar eigen gewin. Tom en Glenn beginnen het door te krijgen. Maar het is te laat.
De allerleukste scenario zou zijn, een Alice en Ashley op de bank......
Zou leuk zijn. Ik denk dat Ashley het erger vindt om van Alice te verliezen als van een Tom.quote:
Van mij mag ze er deze week nog uit ... special dingetje .. PLSquote:Op vrijdag 8 maart 2024 00:56 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Ik denk dat Ashley het erger vindt om van Alice te verliezen als van een Tom.
En op een gegeven moment krijgen we maar 2 bewoners op de bank.
Je bent de enige die zo denkt.......quote:Op vrijdag 8 maart 2024 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag ze er deze week nog uit ... special dingetje .. PLS
Just kidding.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag ze er deze week nog uit ... special dingetje .. PLS
Boeit me geen reet .. tis een sneak personage die verder naast dat gekonkel niets uitvoert . bankhangen ... je zult er maar mee geassoicieerd worden als iemand uit haar regio ... Kunnen er ook niet af en toe wat zusters langskomen om te checken dat er geen doorlelplekken ontstaan van de bankhangen al 8 weken lang ...?!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 00:59 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Je bent de enige die zo denkt.......
Dat was een grapje....zoveel denken als jij.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeit me geen reet .. tis een sneak personage die verder naast dat gekonkel niets uitvoert . bankhangen ... je zult er maar mee geassoicieerd worden als iemand uit haar regio ... Kunnen er ook niet af en toe wat zusters langskomen om te checken dat er geen doorlelplekken ontstaan van de bankhangen al 8 weken lang ...?!
Ieder zijn ding joh maar niet mijn ding.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:27 schreef chufi het volgende:
Echt een aanstellend zeikwijf .. met geinfecteerde zuiglippen ... jakkes
Je hebt normale lippenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:32 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ieder zijn ding joh maar niet mijn ding.
Als het geen spel zou zijn, zou ik je geloven. Maar het is wel een spel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zooo weer helemaal bijgelezen en de filmpjes kunnen bekijken. Mijn dank daarvoor.![]()
Wat ik zie gebeuren is 2 vrienden die elkaar een beetje plagen, dat loopt uit de hand als Tom iets te ver gaat, misbruik/ gebruik/ grapje maakt van de onzekerheid van Ashley, door de nare dromen die ze heeft over haar partner. Partners kunnen alles zien wat in het BB huis gebeurt, omgekeerd niet. Ook Glenn heeft dat wel eens gezegd en dat dat een onzeker gevoel kan geven. Ook al heb je een goede relatie, zo lang van elkaar weg, kan je doen twijfelen, juist door het gemis en mssn ook door eerdere nare ervaringen. De enige die je echt kan kwetsen, zijn de mensen om wie je geeft en hier bedoel ik Tom en Ashley mee. Juist om dat ze om elkaar geven, kunnen ze elkaar kwetsen. Tom ging te ver, maar geloof niet dat hij het zo bedoelde en haar bewust heeft willen kwetsen. De nare woorden die hier over zowel Ashley als Tom vind ik niet kunnen, Wij weten niet precies wat ze elkaar verteld hebben in vertrouwen en kunnen dus niet over alles oordelen. Ik veroordeel noch Tom, noch Ashley. het gemis van familie/ partner wort erger, het spel vergt zijn tol, voor iedereen en er komen meer irritaties over en weer. Heel normaal. Ik denk dat de vriendschap tussen Ashley en Tom wel weer goed komt, net als met Glenn.
natuurlijk is het een spel. Maar je hebt wel te maken met échte mensen, met gevoelens en emoties.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:54 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Als het geen spel zou zijn, zou ik je geloven. Maar het is wel een spel.
Waarom alleen over d e opmerking van Tom die niet kan? En niet over Ashley die op zeer denigrerende toon een verhaal wat in vertrouwen is verteld op tafel gooien nadat ze het ook nog eens verdraaid had????quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zooo weer helemaal bijgelezen en de filmpjes kunnen bekijken. Mijn dank daarvoor.![]()
Wat ik zie gebeuren is 2 vrienden die elkaar een beetje plagen, dat loopt uit de hand als Tom iets te ver gaat, misbruik/ gebruik/ grapje maakt van de onzekerheid van Ashley, door de nare dromen die ze heeft over haar partner. Partners kunnen alles zien wat in het BB huis gebeurt, omgekeerd niet. Ook Glenn heeft dat wel eens gezegd en dat dat een onzeker gevoel kan geven. Ook al heb je een goede relatie, zo lang van elkaar weg, kan je doen twijfelen, juist door het gemis en mssn ook door eerdere nare ervaringen. De enige die je echt kan kwetsen, zijn de mensen om wie je geeft en hier bedoel ik Tom en Ashley mee. Juist om dat ze om elkaar geven, kunnen ze elkaar kwetsen. Tom ging te ver, maar geloof niet dat hij het zo bedoelde en haar bewust heeft willen kwetsen. De nare woorden die hier over zowel Ashley als Tom vind ik niet kunnen, Wij weten niet precies wat ze elkaar verteld hebben in vertrouwen en kunnen dus niet over alles oordelen. Ik veroordeel noch Tom, noch Ashley. het gemis van familie/ partner wort erger, het spel vergt zijn tol, voor iedereen en er komen meer irritaties over en weer. Heel normaal. Ik denk dat de vriendschap tussen Ashley en Tom wel weer goed komt, net als met Glenn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |