Je hebt normale lippenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:32 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ieder zijn ding joh maar niet mijn ding.
Als het geen spel zou zijn, zou ik je geloven. Maar het is wel een spel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zooo weer helemaal bijgelezen en de filmpjes kunnen bekijken. Mijn dank daarvoor.![]()
Wat ik zie gebeuren is 2 vrienden die elkaar een beetje plagen, dat loopt uit de hand als Tom iets te ver gaat, misbruik/ gebruik/ grapje maakt van de onzekerheid van Ashley, door de nare dromen die ze heeft over haar partner. Partners kunnen alles zien wat in het BB huis gebeurt, omgekeerd niet. Ook Glenn heeft dat wel eens gezegd en dat dat een onzeker gevoel kan geven. Ook al heb je een goede relatie, zo lang van elkaar weg, kan je doen twijfelen, juist door het gemis en mssn ook door eerdere nare ervaringen. De enige die je echt kan kwetsen, zijn de mensen om wie je geeft en hier bedoel ik Tom en Ashley mee. Juist om dat ze om elkaar geven, kunnen ze elkaar kwetsen. Tom ging te ver, maar geloof niet dat hij het zo bedoelde en haar bewust heeft willen kwetsen. De nare woorden die hier over zowel Ashley als Tom vind ik niet kunnen, Wij weten niet precies wat ze elkaar verteld hebben in vertrouwen en kunnen dus niet over alles oordelen. Ik veroordeel noch Tom, noch Ashley. het gemis van familie/ partner wort erger, het spel vergt zijn tol, voor iedereen en er komen meer irritaties over en weer. Heel normaal. Ik denk dat de vriendschap tussen Ashley en Tom wel weer goed komt, net als met Glenn.
natuurlijk is het een spel. Maar je hebt wel te maken met échte mensen, met gevoelens en emoties.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:54 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Als het geen spel zou zijn, zou ik je geloven. Maar het is wel een spel.
Waarom alleen over d e opmerking van Tom die niet kan? En niet over Ashley die op zeer denigrerende toon een verhaal wat in vertrouwen is verteld op tafel gooien nadat ze het ook nog eens verdraaid had????quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zooo weer helemaal bijgelezen en de filmpjes kunnen bekijken. Mijn dank daarvoor.![]()
Wat ik zie gebeuren is 2 vrienden die elkaar een beetje plagen, dat loopt uit de hand als Tom iets te ver gaat, misbruik/ gebruik/ grapje maakt van de onzekerheid van Ashley, door de nare dromen die ze heeft over haar partner. Partners kunnen alles zien wat in het BB huis gebeurt, omgekeerd niet. Ook Glenn heeft dat wel eens gezegd en dat dat een onzeker gevoel kan geven. Ook al heb je een goede relatie, zo lang van elkaar weg, kan je doen twijfelen, juist door het gemis en mssn ook door eerdere nare ervaringen. De enige die je echt kan kwetsen, zijn de mensen om wie je geeft en hier bedoel ik Tom en Ashley mee. Juist om dat ze om elkaar geven, kunnen ze elkaar kwetsen. Tom ging te ver, maar geloof niet dat hij het zo bedoelde en haar bewust heeft willen kwetsen. De nare woorden die hier over zowel Ashley als Tom vind ik niet kunnen, Wij weten niet precies wat ze elkaar verteld hebben in vertrouwen en kunnen dus niet over alles oordelen. Ik veroordeel noch Tom, noch Ashley. het gemis van familie/ partner wort erger, het spel vergt zijn tol, voor iedereen en er komen meer irritaties over en weer. Heel normaal. Ik denk dat de vriendschap tussen Ashley en Tom wel weer goed komt, net als met Glenn.
Ja ze is bikkelhard, ik denk ook dat dit allemaal voorbedachte rade is, helemaal als ik al haar uitspraken in de intros bekijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 00:41 schreef Mercedes. het volgende:
Ik heb met verbazing gekeken wat er gebeurde tussen Tom en Ashley vandaag. Ashley is zo geslepen dat ze in de laatste fase de mensen van haar groepje waarvan ze zeker weet dat ze populair zijn, voor de bus gooit. Eerst Glenn deze week en een paar dagen weer goed maken. En nu doet ze dat met Tom. En morgen of overmorgen maakt ze het weer goed met Tom. Een geslepen valse tante die Ashley die het spel kei kei hard speelt. Vrienden voor de bus gooit voor haar eigen gewin. Tom en Glenn beginnen het door te krijgen. Maar het is te laat.
De allerleukste scenario zou zijn, een Alice en Ashley op de bank......
Welk verhaal heeft ze op tafel gegooid?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom alleen over d e opmerking van Tom die niet kan? En niet over Ashley die op zeer denigrerende toon een verhaal wat in vertrouwen is verteld op tafel gooien nadat ze het ook nog eens verdraaid had????
Ze zaten allebei fout, Ashley moet leren dat ze ook moet kunnen incasseren als ze uitdeelt!
Over de ketting van Tomquote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welk verhaal heeft ze op tafel gegooid?
Ik heb alles gemist gisteren avond, ik heb niets over een vertrouwelijk verhaal in de SV gelezen. Of ik heb niet goed gelezen ga even terug lezen
quote:
Het is echt een draak van een vrouw... ik heb zelden zo'n lelijk mens gezien...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]ALs dat in vertrouwen is verteld is ze zelf ook vies bezig
Ik zag het trouwens als gekscheren wat Tom deed, inhakend op de dromen die ze heeft
Dat Tom vlak voor het bb avontuur een brief had geschreven naar een meisje en hij een beetje verliefd was, staat in SVquote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welk verhaal heeft ze op tafel gegooid?
Ik heb alles gemist gisteren avond, ik heb niets over een vertrouwelijk verhaal in de SV gelezen. Of ik heb niet goed gelezen ga even terug lezen
vertrouwen? heel Nederland keek meequote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]ALs dat in vertrouwen is verteld is ze zelf ook vies bezig
Ik zag het trouwens als gekscheren wat Tom deed, inhakend op de dromen die ze heeft
Je hebt zo'n 2 uur om er te komen .. dan gaan ze eten denk ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet nu al wie die eraf gevallen korst wil hebben... ik wil het, ik wil het...
Nou ik zit te watertanden hoor..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt zo'n 2 uur om er te komen .. dan gaan ze eten denk ik.
Ze vertelt over wat ze droomt. En dromen kun je niet sturen, maar kunnen wel heel echt aanvoelenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik zeg wie de bal kaatst kan hem terug verwachten... boontje/loontje en zulks..
Wat ik kwalijker vind is dat ze gewoon haar partner te kakke zet, lekker om zo te praten over je man/ vriend...misschien heeft hij wel eens een scheve schaats gereden maar dat gaat toch verder geen mens iets aan... en als je daar dan zo bang voor bent, snap ik überhaupt niet wat je 3 maanden in BB komt doen.
Ik vind dat je dat soort dingen met de psycholoog moet bespreken, zal ze ook heus doen... ik vind dat je dit soort dromen niet an publiek moet vertellen want zoals we weten hoe het hier gaat worden dingen onnodig uit z'n verband getrokken... en komen zo ook bij haar partner terecht..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze vertelt over wat ze droomt. En dromen kun je niet sturen, maar kunnen wel heel echt aanvoelen
(ervaring mee)
En Tom ging gewoon iets te ver in zijn plagerijen, iets teveel "ouwejongens krentenbrood" En dat gebeurde misschien wel over en weer, maar de opmerkingen over de ketting waren veel minder kwetsend ( in mijn ogen) dan de opmerkingen en vooral de bewegingen erbij van Tom.
ze hebben zich allebei wat laten gaan, Tom zat er ook duidelijk mee achteraf, en Ashley heeft zich in de slaapkamer teruggetrokken om even goed onder de dekens en buiten de camera lekker te janken en alle opgekropte emotie er even uit te gooien.
Of ze er nog over praten valt te bezien, ze hebben het geen van tweeen zo kwaad bedoeld denk ik, en als er iets van vriendschap is, zal er heus wel over gesproken worden en kunnen ze er overheen stappen.
Ze vertellen daar toch wel meer wat ze dromen? En wat zou er mis zijn als het bij haar partner terecht komt dat ze dit droomt? Die weet misschien allang af van haar soms bizarre dromen. Als ze het droomt, wil dat toch niet zeggen dat ze hem niet vertrouwt?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat soort dingen met de psycholoog moet bespreken, zal ze ook heus doen... ik vind dat je dit soort dromen niet an publiek moet vertellen want zoals we weten hoe het hier gaat worden dingen onnodig uit z'n verband getrokken... en komen zo ook bij haar partner terecht..
Dromen kan je ook uit je duim zuigen, ik geloof die Skagense slaaibek niet met d'r verzinseltjesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze vertelt over wat ze droomt. En dromen kun je niet sturen, maar kunnen wel heel echt aanvoelen
(ervaring mee)
En Tom ging gewoon iets te ver in zijn plagerijen, iets teveel "ouwejongens krentenbrood" En dat gebeurde misschien wel over en weer, maar de opmerkingen over de ketting waren veel minder kwetsend ( in mijn ogen) dan de opmerkingen en vooral de bewegingen erbij van Tom.
ze hebben zich allebei wat laten gaan, Tom zat er ook duidelijk mee achteraf, en Ashley heeft zich in de slaapkamer teruggetrokken om even goed onder de dekens en buiten de camera lekker te janken en alle opgekropte emotie er even uit te gooien.
Of ze er nog over praten valt te bezien, ze hebben het geen van tweeen zo kwaad bedoeld denk ik, en als er iets van vriendschap is, zal er heus wel over gesproken worden en kunnen ze er overheen stappen.
Dan geloof je het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dromen kan je ook uit je duim zuigen, ik geloof die Skagense slaaibek niet met d'r verzinseltjes
Ja en dat weten wij (en zij daar in het huis) dus niet. Iedereen daar riep gelijk dat Tom te ver was gegaan en excuses moest maken, maar niemand die dacht aan het gevoel van Tom. Zijn gevoel hierbij werd ondergesneeuwd door het verdriet van Ashley, terwijl hij ook gekwetst was en in welke mate kan niemand voelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:12 schreef Verida het volgende:
Het is bij Ashley gewoon het praten alleen al, ze wil het hoogste woord hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet
Maakt mij verder niet uit hoor, ik heb alleen mijn idee erover gegeven
Ik kan mij nog bb ees herinneren waar het verboden was te praten over nominaties. Met straffe op genomineerd zijn of zoiets.quote:
Prima, ik zie het anders dan jij het ziet..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze vertellen daar toch wel meer wat ze dromen? En wat zou er mis zijn als het bij haar partner terecht komt dat ze dit droomt? Die weet misschien allang af van haar soms bizarre dromen. Als ze het droomt, wil dat toch niet zeggen dat ze hem niet vertrouwt?
en dat het hier in de Cos uit zijn verband wordt getrokken is niet zo verwonderlijk, Zelfs al zou ze dromen over haar tuin en dit vertellen dat wordt het nog uit zijn verband getrokken.
tuurlijk ging het over en weer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:29 schreef woxxel2 het volgende:
Ashley was daarvoor wel heel erg aan het irriteren.
Wat is t verschil tussen jou en mij. Toen begon ze over de ketting en zei zoiets van dat er thuis iemand op hem wacht. Dat viel bij Tom verkeerd, dat zag je.
Ze bracht het alsof hij van 2 walletjes wil eten.
Ook een beschuldiging die niet door de beugel kan, vermomd als grap.
Mogge Fritsie..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gooit snel 'n broodje in de broodrooster, roomboter en kaas staat klaar![]()
Goedemorgen Cos
Op het filmpje er van kan je zien dat ze hem zat te jennen/plagen/uitdagen. Met een lacherig gezicht. Als je niet kan incasseren moet je niet uitdagen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:29 schreef woxxel2 het volgende:
Ashley was daarvoor wel heel erg aan het irriteren.
Wat is t verschil tussen jou en mij. Toen begon ze over de ketting en zei zoiets van dat er thuis iemand op hem wacht. Dat viel bij Tom verkeerd, dat zag je.
Ze bracht het alsof hij van 2 walletjes wil eten.
Ook een beschuldiging die niet door de beugel kan, vermomd als grap.
*Hoe merk je dat Botox is uitgewerkt?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:33 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor weer rummicub spelen. Maat wat een voorhoofd groeven heeft ashley in haar gezicht zeg. Ze had daar toch spul in gespoten is dat na een paar weken uitgewerkt dan.
Helemaal eens. Zij begin maar tom ging wat te ver. Maar ze praat er zelf over op de streams dat ze droomt over Bart en dat hij vreemgaat en de relatie over is. Ik zeg nogmaals als je relatie goed is twijfel je niet aan elkaar. En droom je niet over vreemdgaan enzo. En de opmerking dit zien mijn kinderen ook he sloeg ook nergens op want ze bepraat gewoon wat ze droomt met de anderen op de streamsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Op het filmpje er van kan je zien dat ze hem zat te jennen/plagen/uitdagen. Met een lacherig gezicht. Als je niet kan incasseren moet je niet uitdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |