abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 maart 2024 @ 01:33:41 #201
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212736497
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 01:32 schreef Mercedes. het volgende:

[..]
Ieder zijn ding joh maar niet mijn ding.
Je hebt normale lippen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_212736524
Zooo weer helemaal bijgelezen en de filmpjes kunnen bekijken. Mijn dank daarvoor. _O_
Wat ik zie gebeuren is 2 vrienden die elkaar een beetje plagen, dat loopt uit de hand als Tom iets te ver gaat, misbruik/ gebruik/ grapje maakt van de onzekerheid van Ashley, door de nare dromen die ze heeft over haar partner. Partners kunnen alles zien wat in het BB huis gebeurt, omgekeerd niet. Ook Glenn heeft dat wel eens gezegd en dat dat een onzeker gevoel kan geven. Ook al heb je een goede relatie, zo lang van elkaar weg, kan je doen twijfelen, juist door het gemis en mssn ook door eerdere nare ervaringen. De enige die je echt kan kwetsen, zijn de mensen om wie je geeft en hier bedoel ik Tom en Ashley mee. Juist om dat ze om elkaar geven, kunnen ze elkaar kwetsen. Tom ging te ver, maar geloof niet dat hij het zo bedoelde en haar bewust heeft willen kwetsen. De nare woorden die hier over zowel Ashley als Tom vind ik niet kunnen, Wij weten niet precies wat ze elkaar verteld hebben in vertrouwen en kunnen dus niet over alles oordelen. Ik veroordeel noch Tom, noch Ashley. het gemis van familie/ partner wort erger, het spel vergt zijn tol, voor iedereen en er komen meer irritaties over en weer. Heel normaal. Ik denk dat de vriendschap tussen Ashley en Tom wel weer goed komt, net als met Glenn.
if it's meant to be, it will be
pi_212736525
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 01:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zooo weer helemaal bijgelezen en de filmpjes kunnen bekijken. Mijn dank daarvoor. _O_
Wat ik zie gebeuren is 2 vrienden die elkaar een beetje plagen, dat loopt uit de hand als Tom iets te ver gaat, misbruik/ gebruik/ grapje maakt van de onzekerheid van Ashley, door de nare dromen die ze heeft over haar partner. Partners kunnen alles zien wat in het BB huis gebeurt, omgekeerd niet. Ook Glenn heeft dat wel eens gezegd en dat dat een onzeker gevoel kan geven. Ook al heb je een goede relatie, zo lang van elkaar weg, kan je doen twijfelen, juist door het gemis en mssn ook door eerdere nare ervaringen. De enige die je echt kan kwetsen, zijn de mensen om wie je geeft en hier bedoel ik Tom en Ashley mee. Juist om dat ze om elkaar geven, kunnen ze elkaar kwetsen. Tom ging te ver, maar geloof niet dat hij het zo bedoelde en haar bewust heeft willen kwetsen. De nare woorden die hier over zowel Ashley als Tom vind ik niet kunnen, Wij weten niet precies wat ze elkaar verteld hebben in vertrouwen en kunnen dus niet over alles oordelen. Ik veroordeel noch Tom, noch Ashley. het gemis van familie/ partner wort erger, het spel vergt zijn tol, voor iedereen en er komen meer irritaties over en weer. Heel normaal. Ik denk dat de vriendschap tussen Ashley en Tom wel weer goed komt, net als met Glenn.
Als het geen spel zou zijn, zou ik je geloven. Maar het is wel een spel.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 02:00:10 #204
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212736530
Karen wil Tom toch
Musica Español
Come On
pi_212736534
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 01:54 schreef Mercedes. het volgende:

[..]
Als het geen spel zou zijn, zou ik je geloven. Maar het is wel een spel.
natuurlijk is het een spel. Maar je hebt wel te maken met échte mensen, met gevoelens en emoties.
Je kan het spel spelen, maar niet voorkomen dat je vriendschappen opbouwt en met die mensen de eindstrijd aan wilt gaan. Ik heb geen haat naar wie ook van de bewoners, ik ken ze niet persoonlijk. Ik vind wel de 1 meer toevoegen dan de ander, qua kijkplezier.
Sommigen vind ik saai, anderen weer spraakmakend.

Ik vind de "oorlog" hier tussen fans soms fascinerender dan het spel van de bewoners ^O^
if it's meant to be, it will be
  vrijdag 8 maart 2024 @ 02:13:38 #206
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212736540
Het is saai en spraakmakend zeker niet ... Wie vertelt het de bewoners? of
Musica Español
Come On
pi_212736574
Snap niet dat die Tom zo hoog staat, beetje lage en minne opmerking van zijn kant naar Ashley. Dit kan nog wel eens in zijn nadeel gaan backfire'en de komende tijd.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 8 maart 2024 @ 03:06:12 #208
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212736590
Ik vind Tom een beetje een slappe gast die meeloopt met de rest of so .. Mooibooi , nah .. Karen laat ie ook links liggen .. misschien is ie op mannen ?
Musica Español
Come On
pi_212736836
Goedemorgen... c_/

Agh den Danny weer zoete broodjes aant bakken, de schat... :9
Gewoon omdat het kan!
  vrijdag 8 maart 2024 @ 07:24:26 #210
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212736846
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 01:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom alleen over d e opmerking van Tom die niet kan? En niet over Ashley die op zeer denigrerende toon een verhaal wat in vertrouwen is verteld op tafel gooien nadat ze het ook nog eens verdraaid had????

Ze zaten allebei fout, Ashley moet leren dat ze ook moet kunnen incasseren als ze uitdeelt!
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_212736855
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 00:41 schreef Mercedes. het volgende:
Ik heb met verbazing gekeken wat er gebeurde tussen Tom en Ashley vandaag. Ashley is zo geslepen dat ze in de laatste fase de mensen van haar groepje waarvan ze zeker weet dat ze populair zijn, voor de bus gooit. Eerst Glenn deze week en een paar dagen weer goed maken. En nu doet ze dat met Tom. En morgen of overmorgen maakt ze het weer goed met Tom. Een geslepen valse tante die Ashley die het spel kei kei hard speelt. Vrienden voor de bus gooit voor haar eigen gewin. Tom en Glenn beginnen het door te krijgen. Maar het is te laat.

De allerleukste scenario zou zijn, een Alice en Ashley op de bank......
Ja ze is bikkelhard, ik denk ook dat dit allemaal voorbedachte rade is, helemaal als ik al haar uitspraken in de intros bekijk
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 07:32:59 #212
388664 crew  Dotteke
pi_212736889
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 07:24 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Waarom alleen over d e opmerking van Tom die niet kan? En niet over Ashley die op zeer denigrerende toon een verhaal wat in vertrouwen is verteld op tafel gooien nadat ze het ook nog eens verdraaid had????

Ze zaten allebei fout, Ashley moet leren dat ze ook moet kunnen incasseren als ze uitdeelt!
Welk verhaal heeft ze op tafel gegooid?
Ik heb alles gemist gisteren avond, ik heb niets over een vertrouwelijk verhaal in de SV gelezen. Of ik heb niet goed gelezen ga even terug lezen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 8 maart 2024 @ 07:38:08 #213
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212736911
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb alles gemist gisteren avond, ik heb niets over een vertrouwelijk verhaal in de SV gelezen. Of ik heb niet goed gelezen ga even terug lezen :D
Over de ketting van Tom
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 07:41:37 #214
388664 crew  Dotteke
pi_212736922
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 07:38 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Over de ketting van Tom
^O^ ALs dat in vertrouwen is verteld is ze zelf ook vies bezig

Ik zag het trouwens als gekscheren wat Tom deed, inhakend op de dromen die ze heeft
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_212736935
Ik zeg wie de bal kaatst kan hem terug verwachten... boontje/loontje en zulks..

Wat ik kwalijker vind is dat ze gewoon haar partner te kakke zet, lekker om zo te praten over je man/ vriend...misschien heeft hij wel eens een scheve schaats gereden maar dat gaat toch verder geen mens iets aan... en als je daar dan zo bang voor bent, snap ik überhaupt niet wat je 3 maanden in BB komt doen.
Gewoon omdat het kan!
  vrijdag 8 maart 2024 @ 07:49:56 #216
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212736961
Ik vond het ook erg dat ze op Tom zijn schuldgevoel in zat te praten met "Ja maar mijn kinderen zien/horen dit ook!!"

Had ze daar zelf niet eerder aan kunnen denken met haar "Bossie roozuh! 3 voor un 10tje!!"-slaaiemmer en taalgebruik??

En daarbij, Tom heeft óók een kind... denkt ze daar wel eens aan??
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_212736966
Danny weer lekker fris en fruitig... staat de broden in de oven gaar te kijken.. zijn weer mooie modelletjes..
Gewoon omdat het kan!
pi_212736990
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik zag het trouwens als gekscheren wat Tom deed, inhakend op de dromen die ze heeft
Het is echt een draak van een vrouw... ik heb zelden zo'n lelijk mens gezien...

Tom z'n uitspraken waren best pittig maar ik snap waarom..
Gewoon omdat het kan!
pi_212737002
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat Tom vlak voor het bb avontuur een brief had geschreven naar een meisje en hij een beetje verliefd was, staat in SV
pi_212737003
Verhaal van die ketting heeft al lang in de CoS gestaan, dus is al eerder over gesproken.
pi_212737007
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]

vertrouwen? heel Nederland keek mee
pi_212737013
Danny is brood aan het bakken denk ik. Zal wel de eerste keer zijn, want hij leest uitgebreid de instructie die ze gekregen hebben .. O-)
pi_212737037
Ik weet nu al wie die eraf gevallen korst wil hebben... ik wil het, ik wil het... _O-
Gewoon omdat het kan!
pi_212737047
Nou Danny wat sta je te keutelen kerel... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_212737054
Ooh hij gaat nu liggen te keutelen... _O-
Gewoon omdat het kan!
pi_212737060
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet nu al wie die eraf gevallen korst wil hebben... ik wil het, ik wil het... _O-
Je hebt zo'n 2 uur om er te komen .. dan gaan ze eten denk ik.
pi_212737078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:07 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Je hebt zo'n 2 uur om er te komen .. dan gaan ze eten denk ik.
Nou ik zit te watertanden hoor.. :9
Gewoon omdat het kan!
pi_212737093
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik zeg wie de bal kaatst kan hem terug verwachten... boontje/loontje en zulks..

Wat ik kwalijker vind is dat ze gewoon haar partner te kakke zet, lekker om zo te praten over je man/ vriend...misschien heeft hij wel eens een scheve schaats gereden maar dat gaat toch verder geen mens iets aan... en als je daar dan zo bang voor bent, snap ik überhaupt niet wat je 3 maanden in BB komt doen.
Ze vertelt over wat ze droomt. En dromen kun je niet sturen, maar kunnen wel heel echt aanvoelen

(ervaring mee :D )

En Tom ging gewoon iets te ver in zijn plagerijen, iets teveel "ouwejongens krentenbrood" En dat gebeurde misschien wel over en weer, maar de opmerkingen over de ketting waren veel minder kwetsend ( in mijn ogen) dan de opmerkingen en vooral de bewegingen erbij van Tom.

ze hebben zich allebei wat laten gaan, Tom zat er ook duidelijk mee achteraf, en Ashley heeft zich in de slaapkamer teruggetrokken om even goed onder de dekens en buiten de camera lekker te janken en alle opgekropte emotie er even uit te gooien.

Of ze er nog over praten valt te bezien, ze hebben het geen van tweeen zo kwaad bedoeld denk ik, en als er iets van vriendschap is, zal er heus wel over gesproken worden en kunnen ze er overheen stappen.
pi_212737149
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:12 schreef Verida het volgende:

[..]
Ze vertelt over wat ze droomt. En dromen kun je niet sturen, maar kunnen wel heel echt aanvoelen

En Tom ging gewoon iets te ver in zijn plagerijen, iets teveel "ouwejongens krentenbrood" En dat gebeurde misschien wel over en weer, maar de opmerkingen over de ketting waren veel minder kwetsend ( in mijn ogen) dan de opmerkingen en vooral de bewegingen erbij van Tom.

ze hebben zich allebei wat laten gaan, Tom zat er ook duidelijk mee achteraf, en Ashley heeft zich in de slaapkamer teruggetrokken om even goed onder de dekens en buiten de camera lekker te janken en alle opgekropte emotie er even uit te gooien.

Of ze er nog over praten valt te bezien, ze hebben het geen van tweeen zo kwaad bedoeld denk ik, en als er iets van vriendschap is, zal er heus wel over gesproken worden en kunnen ze er overheen stappen.
Ik vind dat je dat soort dingen met de psycholoog moet bespreken, zal ze ook heus doen... ik vind dat je dit soort dromen niet an publiek moet vertellen want zoals we weten hoe het hier gaat worden dingen onnodig uit z'n verband getrokken... en komen zo ook bij haar partner terecht..
Gewoon omdat het kan!
pi_212737168
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:09 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Nou ik zit te watertanden hoor.. :9
Gooit snel 'n broodje in de broodrooster, roomboter en kaas staat klaar :9~

Goedemorgen Cos c_/
pi_212737175
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:18 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik vind dat je dat soort dingen met de psycholoog moet bespreken, zal ze ook heus doen... ik vind dat je dit soort dromen niet an publiek moet vertellen want zoals we weten hoe het hier gaat worden dingen onnodig uit z'n verband getrokken... en komen zo ook bij haar partner terecht..
Ze vertellen daar toch wel meer wat ze dromen? En wat zou er mis zijn als het bij haar partner terecht komt dat ze dit droomt? Die weet misschien allang af van haar soms bizarre dromen. Als ze het droomt, wil dat toch niet zeggen dat ze hem niet vertrouwt?

en dat het hier in de Cos uit zijn verband wordt getrokken is niet zo verwonderlijk, Zelfs al zou ze dromen over haar tuin en dit vertellen dat wordt het nog uit zijn verband getrokken.
pi_212737176
quote:

[..]

Dromen kan je ook uit je duim zuigen, ik geloof die Skagense slaaibek niet met d'r verzinseltjes :N
pi_212737198
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:21 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Dromen kan je ook uit je duim zuigen, ik geloof die Skagense slaaibek niet met d'r verzinseltjes :N
Dan geloof je het niet :D

Maakt mij verder niet uit hoor, ik heb alleen mijn idee erover gegeven :D
  vrijdag 8 maart 2024 @ 08:25:32 #234
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212737207
quote:

Ja en dat weten wij (en zij daar in het huis) dus niet. Iedereen daar riep gelijk dat Tom te ver was gegaan en excuses moest maken, maar niemand die dacht aan het gevoel van Tom. Zijn gevoel hierbij werd ondergesneeuwd door het verdriet van Ashley, terwijl hij ook gekwetst was en in welke mate kan niemand voelen.

Vond het, simpel gezegd, een beetje overkomen als "Ja jij hebt een gebroken arm, maar zij mist een been dus mag jij niet klagen!"-situatie.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_212737211
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:24 schreef Verida het volgende:

[..]
Dan geloof je het niet :D

Maakt mij verder niet uit hoor, ik heb alleen mijn idee erover gegeven :D
Het is bij Ashley gewoon het praten alleen al, ze wil het hoogste woord hebben
en zeer zeker niet onderbroken of tegen gesproken worden O-)
pi_212737236
Ashley is ook wakker en uit bed.
pi_212737241
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley is ook wakker en uit bed.
zet ff het geluid zachter... :+
pi_212737251
Ja .. grappig.
pi_212737252
Ashley was daarvoor wel heel erg aan het irriteren.
Wat is t verschil tussen jou en mij. Toen begon ze over de ketting en zei zoiets van dat er thuis iemand op hem wacht. Dat viel bij Tom verkeerd, dat zag je.
Ze bracht het alsof hij van 2 walletjes wil eten.
Ook een beschuldiging die niet door de beugel kan, vermomd als grap.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 08:30:13 #240
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_212737260
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 00:39 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]
Dat mocht in BB 1 t/m 6 ook niet :N
Ik kan mij nog bb ees herinneren waar het verboden was te praten over nominaties. Met straffe op genomineerd zijn of zoiets.

Goedemorgen. c_/

Ik zag Danny op de bank slapen volledig gekleed. Waarschijnlijk heeft hij de klerezooi van anderen opgeruimd( om daar later over te klagen) en brood gebakken/gemaakt.

edit: ik heb de verkeerde gequote dat moest de post van Chuffie zijn. :@
No mercy for animal abusers
pi_212737268
De dag begint zoals ie geeindigd is ... met spelletjes..
pi_212737272
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:21 schreef Verida het volgende:

[..]
Ze vertellen daar toch wel meer wat ze dromen? En wat zou er mis zijn als het bij haar partner terecht komt dat ze dit droomt? Die weet misschien allang af van haar soms bizarre dromen. Als ze het droomt, wil dat toch niet zeggen dat ze hem niet vertrouwt?

en dat het hier in de Cos uit zijn verband wordt getrokken is niet zo verwonderlijk, Zelfs al zou ze dromen over haar tuin en dit vertellen dat wordt het nog uit zijn verband getrokken.
Prima, ik zie het anders dan jij het ziet.. ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_212737281
Danny gaat met al z'n vrienden rummikubben :)
pi_212737295
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:29 schreef woxxel2 het volgende:
Wat is t verschil tussen jou en mij. Toen begon ze over de ketting en zei zoiets van dat er thuis iemand op hem wacht. Dat viel bij Tom verkeerd, dat zag je.
tuurlijk ging het over en weer.

maar het is een aanname dat ze dit zei alsof hij van twee walletjes wilde eten, ze heeft dat niet met zoveel worden gezegd, en het is ook niet door Tom gezegd dat hij het zo opgevat zou hebben.

En de opmerking van Tom met bijbehorende bewegingen was echt een heel stuk duidelijker.

maar ze zijn beiden doorgegaan, hadden beter op tijd kunnen stoppen.
pi_212737300
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:20 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Gooit snel 'n broodje in de broodrooster, roomboter en kaas staat klaar :9~

Goedemorgen Cos c_/
Mogge Fritsie.. O+
Ook lekker... :9
Maar ik wil het brood van den Danny, die korst... :9
Gewoon omdat het kan!
pi_212737305
En ja hoor weer rummicub spelen. Maat wat een voorhoofd groeven heeft ashley in haar gezicht zeg. Ze had daar toch spul in gespoten is dat na een paar weken uitgewerkt dan.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 08:34:45 #247
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_212737312
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:29 schreef woxxel2 het volgende:
Op het filmpje er van kan je zien dat ze hem zat te jennen/plagen/uitdagen. Met een lacherig gezicht. Als je niet kan incasseren moet je niet uitdagen.
No mercy for animal abusers
pi_212737314
Danny laat wel zien van de week dat hij beïnvloedbaar is. Niet best voor een politieagent lijkt me. En hij wil geen meeloper zijn maar is het wel. Laf mannetje.
pi_212737327
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:33 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor weer rummicub spelen. Maat wat een voorhoofd groeven heeft ashley in haar gezicht zeg. Ze had daar toch spul in gespoten is dat na een paar weken uitgewerkt dan.
*Hoe merk je dat Botox is uitgewerkt?
Na drie tot zes maanden is ongeveer 75% van de rimpels teruggekeerd. Wanneer dit punt bereikt is, noemen we de botox uitgewerkt. Het is normaal dat je na zes tot acht weken al meer beweging gaat zien.
pi_212737329
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:34 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Op het filmpje er van kan je zien dat ze hem zat te jennen/plagen/uitdagen. Met een lacherig gezicht. Als je niet kan incasseren moet je niet uitdagen.
Helemaal eens. Zij begin maar tom ging wat te ver. Maar ze praat er zelf over op de streams dat ze droomt over Bart en dat hij vreemgaat en de relatie over is. Ik zeg nogmaals als je relatie goed is twijfel je niet aan elkaar. En droom je niet over vreemdgaan enzo. En de opmerking dit zien mijn kinderen ook he sloeg ook nergens op want ze bepraat gewoon wat ze droomt met de anderen op de streams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')