Ik antwoord altijd maar dat ik graag teveel betaalquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:54 schreef Blues het volgende:
g werd weer gebeld door iets met glasvezel.
Met de bejaarde slogan: dus u wilt niet overstappen en teveel blijven betalen?
Toen de glasvezelkabel hier onlangs de grond in ging stonden er 'spontaan' 2 Odido gasten aan de deur die hun introductie begonnen met 'Hé meneer, wat betaal jij nu voor je internet?'.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:31 schreef sigme het volgende:
Ik had gister m’n glasvezelboer aan de lijn. Die wou me ook al minder laten betalen maar alleen als ik meer afnam. Dat zag ik niet zitten en toen waren we, allervriendelijkst, wel klaar en hebben we elkaar een goede avond gewenst.
Ik heb nu, zonder glasvezel, 500 Mbit/s download en 50 Mbit/s upload, twee mediaboxen + onbeperkt vaste telefonie.quote:Getoond aanbod is i.c.m. 1-jarig Internet + TV abonnement (tot max. 2 Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 8 mnd betaal je min. ¤ 50/mnd (voor 100 Mbit/s).
Verwachte maximumsnelheid op je adres: 100 Mbit/s down | 30 Mbit/s up.
Als het walnoot heet, er uitziet als een walnoot en smaakt als een walnoot, dan mag je er toch vanuit gaan dat het een walnoot is en dat als je daar allergisch voor bent dat je het niet moet eten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:43 schreef z80 het volgende:
Wij van de afdeling opendeuren komen even de open deur intrappen.
Veiligheidswaarschuwing: Dirk waarschuwt voor 1Bite Gepelde walnoten.
Na controle is gebleken dat het allergeen walnoot niet vermeld staat op de verpakking.
Eet de noten niet als u een allergie voor walnoten heeft.
Ja kut is dat. Van die zichzelfbelangrijkvindersquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef derLudolf het volgende:
Wat een slechte starter bij het schaatsen. Volgens mij was deze vrouw ook in Heerenveen met het NK afstanden toen ik er was afgelopen december. Laat schaatsers te lang wachten.
Wat heb je daar wel of niet voor hoeven doen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:02 schreef borisz het volgende:
Ziggy stopt me steeds cadeautjes toe. Twee jaar op rij niets voor ESPN hoeven te betalen en daarvoor ook niet voor alle TV Zenders en een jaar Film1. Al heb ik van die laatste twee bijna niet gebruik gemaakt.
Er is een oosten wind, dat zal het probleem zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Morgen krijgen we hier volgens de deskundigen 11 uur volop zon.
De gevoelstemperatuur is echter maar 4 graden…
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is een oosten wind, dat zal het probleem zijn.
Slimme meidquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik stap inmiddels elk jaar over, tot nu toe steeds heen en weer tussen Ziggo en KPN. De eerste paar jaar dat ik hier woonde kreeg ik bij aangeven te willen overstappen steeds gewoon de nieuwe klanten korting bij KPN, dus toen bleef ik daar. Toen ze daarmee stopten gaan hoppen, scheelt gewoon teveel geld om niet te doen. Afgelopen twee jaar erg goeie deals, ¤35 per maand voor een jaar bij 1Gbit glasvezel bij KPN en sinds augustus 12 maanden voor ¤42 met 1Gbit bij Ziggo.
Ik ga denk ik dit weekend de overstap naar Odido alvast vastleggen voor per augustus. Hun deal is echt goed nu, KPN komt niet verder dan 6 maanden 50% korting. Bij Odido 8 maanden voor ¤30, en dan 4 maanden voor ¤70. Plus ¤45 cashback via cashbackXL, en ik zet dan per augustus mn sim only mobiel abbo naar Ben, dan gaat er nog eens ¤5 per maand af. Dan zit ik op afgerond ¤35 per maand weer voor een jaar op 1Gbit glasvezel. Da's ook de beste deal die ik ooit van KPN heb gehad, dus kans dat KPN daar in de komende maanden nog onder duikt lijkt me klein.
Wel echt nog nooit iemand aan de deur gehad voor internet abonnement.. Wel voor energie paar jaar geleden, een man die vroeg of de man des huizes ook thuis was want het ging over de energie. Dat was 'ie niet, dus ik zei, die is vanmiddag weer thuis. Was ie in middag nog keer, dit keer deed ex open. Die man vragen over waar we nu zitten, wat we nu betalen en hoeveel kWh we verbruiken enzo. Ex mij roepen, want hij had geen idee, dat regelde ik altijd. Intern smakelijk gelachen om verkoopmeneer zn gezicht toen ik beneden kwam, en hem toen vriendelijk laten weten dat we geen interesse hadden.
Als hier trouwens iemand iets weet over internetkabels trekken, en dan niet zozeer over hoe (dat kan ik wel) maar over welke: advies/antwoord op mijn vragen wordt gewaardeerd.
Ik heb 1x een vraag moeten beantwoorden van Welk cijfer geef je Ziggy? en daarna mocht ik een pakket uitzoeken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb je daar wel of niet voor hoeven doen?
Volgens mij heb ik nog nooit een cadeautje van ze gekregen…
Vroeger telfort en tele2 gehad. Altijd gezeik. Nu al 12+ jaar kpn. Nooit gezeik.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef Syrena het volgende:
Hier laatst KPN aan de deur.
Mijn man deed open. Ik hoor die jongen op een gegeven moment zeggen: Dus ik kan u niet overtuigen om over te stappen?
Dus ik brul vanaf de bank: NEE, DAT IS MIJ OOK NIET GELUKT
ik had Telfort toen ie bij mij kwam wonen. We hebben een jaar twee providers gehad, omdat ik de schurft had aan Ziggo en hij er niet weg wilde. Uiteindelijk maar toegegeven, maar zodra het eens niet werkt....
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:43 schreef z80 het volgende:
Wij van de afdeling opendeuren komen even de open deur intrappen.
Veiligheidswaarschuwing: Dirk waarschuwt voor 1Bite Gepelde walnoten.
Na controle is gebleken dat het allergeen walnoot niet vermeld staat op de verpakking.
Eet de noten niet als u een allergie voor walnoten heeft.
Eindelijk! Die boom stond ook wel flink in de weg zeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Licht in huis en uitzichtHet is nog meer verschil dan ik had gedacht
ik wil eigenlijk ook wel paas takken, maar vrees dat m'n monsters met de versiering aan de haal gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zon![]()
Paastakken uit plantsoen geknipt die (enigszins) voor mijn tuinpoortje hingen.
Kom ik normaal niet aan toe want een buurman hield alle openbare ruimten rond het pleintje bij. Maar die was dementerend en is vorig jaar opgenomenDus nu moeten we de gemeente regelmatig tot de orde roepen dat ze ons hoekje niet vergeten.
Huis doorgekamd op zoek naar versiering voor genoemde paastakken. Dat bleek weinig en niet echt leuk meer, dus vanmiddag, op de terugweg van mijn ontwikkel gesprek (daar gaaaan we weer…) maar even langs bij Intratuin.
Krulhazelaarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk ook wel paas takken, maar vrees dat m'n monsters met de versiering aan de haal gaan![]()
uit wat voor boom moet ik die takken trekken?
Klinkt alsof jullie het goed hebben thuis!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:34 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, van de teruggave van de belastingdienst hoef je het ook niet meer te hebben, vooral vanwege de hoge WOZ waarde. Die is in 2 jaar tijd met bijna een ton opgehoogd.![]()
Kon je vroegâh nog een vakantie financieren van je teruggave, nu krijgen we onder de streep nog maar 161 euro terug en is dat net genoeg voor een niet al te uitgebreid diner met z'n tweeën...
Erg herkenbaarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:34 schreef MadMaster het volgende:
Kon je vroegâh nog een vakantie financieren van je teruggave, nu krijgen we onder de streep nog maar 161 euro terug en is dat net genoeg voor een niet al te uitgebreid diner met z'n tweeën...
Als je weet dat je door de omstandigheden bij moet betalen en er rekening mee houdt, dan is de pil iets minder bitter.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Welke teruggave van de Belastingdienst![]()
¤1695 betalen, en ik had al ¤567 betaald bij de voorlopige aanslag..
Ik mag natuurlijk niet zeuren, want deels door twee banen en deels door vrh, maar toch is het elk jaar weer stom![]()
Ik zet er wel maandelijks al geld voor in een apart potje, en dat is precies genoeg, maar ik had het bedrag wel iets lager ingeschat dan dit (dacht dat ik wat over zou houden).
We betalen maar 0,8% rente over een heel laag (spaar)hypotheek bedrag.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:02 schreef borisz het volgende:
Ik krijg 845 terug... Maar ja wordt ieder jaar minder ivm minder betaalde rente
Het was hier bij elkaar zo'n ¤600 meer dan vorig jaar, terwijl ik juist voor 2023 het percentage bijzonder tarief bij beide banen wel goed had laten zetten ipv te laag zoals standaard staat, dus dat viel me toch wel behoorlijk tegen. Maar wist inderdaad wel dat ik zou moeten betalen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je weet dat je door de omstandigheden bij moet betalen en er rekening mee houdt, dan is de pil iets minder bitter.
Ik gok er op dat wij volgend jaar ook bij moeten gaan betalen...
Kan nog steeds. Kwestie van meer betalen door het jaar heen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:34 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, van de teruggave van de belastingdienst hoef je het ook niet meer te hebben, vooral vanwege de hoge WOZ waarde. Die is in 2 jaar tijd met bijna een ton opgehoogd.![]()
Ik ken hem als kronkelhazelaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |