Wat is dat trouwens tenenkrommend. Ik ben zelf de grootste EU-scepticus die er is, maar ik zoek niet overal een complot achter. Het is gewoon een tof nummer dat bovendien iets anders thematiseert dan de rechts-conservatieven denken. Dat clubje van Raisa wordt geregeerd door blinde woede.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:03 schreef blackswangreen het volgende:
Wappies en politici gaan met je lied aan de haal, (...).
Hij lijkt me een type dat er vooral goed van gaat genietenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat hij er enorm van geniet en dat het hem niet een enorme druk geeft dat hij 'dus wel móet winnen', maar het lijkt me iemand die zich de pis niet zo snel lauw laat maken.
Ach ja, er was al eerder een "rel" omdat Joost een lied met een Russische rapper heeft gemaakt waarin hij zogenaamd z'n liefde voor Rusland bezingt (wat wel meevalt, het is duidelijk sarcasme, maar goed). Dat hebben die Nederlandse Poetin-vazallen niet meegekregen denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens tenenkrommend. Ik ben zelf de grootste EU-scepticus die er is, maar ik zoek niet overal een complot achter. Het is gewoon een tof nummer dat bovendien iets anders thematiseert dan de rechts-conservatieven denken. Dat clubje van Raisa wordt geregeerd door blinde woede.
Ik weet het, ik zeg niets nieuws, maar het lucht wel op.
Ik vind de EU een machtig mooie organisatie. Maar ik heb European Law gestudeerd, dus ik begrijp het dan ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens tenenkrommend. Ik ben zelf de grootste EU-scepticus die er is, maar ik zoek niet overal een complot achter. Het is gewoon een tof nummer dat bovendien iets anders thematiseert dan de rechts-conservatieven denken. Dat clubje van Raisa wordt geregeerd door blinde woede.
Ik weet het, ik zeg niets nieuws, maar het lucht wel op.
En dat terwijl het filmpje pas op de laatste dag van februari op het kanaal kwamquote:
Het aantal streams buiten Nederland en België neemt toe. Gisteren 300.000 van de 1.2 miljoen streams, oftewel een kwart.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een verdeling Nederland/elders zou interessant zijn.
https://kworb.net/spotify/track/0uHrMbMv3c78398pIANDqR.htmlquote:
Kworb.net.quote:
Heb ik ook. Lekker is dat, stuk beter dan vorig jaarquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij lijkt me een type dat er vooral goed van gaat genieten![]()
Ik voel ook totaal niet spanning of we gaan winnen. Dit jaar vind ik het ook vooral enorm genieten tot nu toe
Grappenmaker.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik vind de EU een machtig mooie organisatie. Maar ik heb European Law gestudeerd, dus ik begrijp het dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |