Beetje selectief welquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:57 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik zie de meeste in de woonkamer op de bank gezellig kletsen
BB gaat ook eisen dat er iets anders moet gebeuren. Alleen mannen nomineren ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
Nu weer bij karen en glenn praten over nomineren want duurt zo lang. Jimmy zegt ook het is anders te.voorspelbaar
Ach jee Ceesquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die uitdrukking komt van Cees af. Een deelnemer van Utopia. Niet Invullen Voor Een Ander
[ afbeelding ]
Ty en randy ook niet...glenn ook niet zoquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom die angst om naar huis te gaan van sommige. Er kan er maar 1 het geld winnen. En als je thuis een leuk gezin hebt dan is het toch niet vervelend om heen te gaan. Alice maakt zich er nooit druk om
Big Brother heeft daar in ook een klein deel in. Met mijn queen en er is maar één is het eigenlijk al begonnen....Het lievelingetje van Big Brother.....althans dat dacht ze....ze mocht terug komen en dan zo'n rol die ze met verve speelde maar het is in haar bol geschoten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom baal ik dat mensen maar ashley die macht geven..ze bepaald alles en drukt overal haar stemming op
Waar mee bedoel je?quote:
Het is vooral Ashley die het opeist, doen zulke mensen altijd. Een groep mensen reageert daar vaak afwachtend op, maar ik denk des te meer als je weet dat er zoveel camera’s op je gericht zijn en je een microfoon om je nek hebt hangen. Als je dat verkeerd doet kan het je kop en je avontuur kosten. Plus mensen hebben gewoon geen zin in dit klotegezeik van zulke bezeten egoïsten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:55 schreef Koos1958 het volgende: [..] Daarom baal ik dat mensen maar ashley die macht geven..ze bepaald alles en drukt overal haar stemming op
quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
we mogen niets zeggen, anders gaat er geld van de pot af zegt dennie
Alsof Ashley dat wat boeitquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
we mogen niets zeggen, anders gaat er geld van de pot af zegt dennie
Mooi, heerlijke deelnemer, helaas overleden ...quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:00 schreef mazaru het volgende:
Die uitdrukking komt van Cees af. Een deelnemer van Utopia. Niet Invullen Voor Een Ander
[ afbeelding ]
Maar die in de woonkamer kunnen beter relativeren en lachen om hun eigen situatie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:02 schreef Puzzie het volgende:
Roddelclub in de woonkamer is niet anders dan de roddelclub in in een slaapkamer
‘Die boete ken me niks schele, ik moet het gewoon wetuh’quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alsof Ashley dat wat boeit![]()
Die gaat tot en met morgen lopen vissen
Ja nee dat is natuurlijk weer heeel andersquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:05 schreef marky het volgende:
[..]
Maar die in de woonkamer kunnen beter relativeren en lachen om hun eigen situatie.
Gister was leuke dag. Maar je hebt de groep ashley dit altijd en eeuwig in die.groene kamer samenschoolt en die.andere.in woonkamerquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:05 schreef PunkieePie het volgende:
Zo jammer dat je ze zo weinig met z'n alle in de woonkamer ziet kletsen. Altijd maar in kleinere groepjes..
Ja Ashley heeft woonkamer allergie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:05 schreef PunkieePie het volgende:
Zo jammer dat je ze zo weinig met z'n alle in de woonkamer ziet kletsen. Altijd maar in kleinere groepjes..
quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister was leuke dag. Maar je hebt de groep ashley dit altijd en eeuwig in die.groene kamer samenschoolt en die.andere.in woonkamer
Daar mag je de qeeun voor bedanken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:05 schreef PunkieePie het volgende:
Ronnie staat er niet op denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Roni vindt het heeeel spannend
[ afbeelding ]
Ach kom op, alsof ze iedereen daar om haar vinger windt..Je geeft haar nu wel heel veel teveel credits. Het zijn volwassen mensen toch..Ze zijn er allemaal zelf bij. Niemand houdt ze een pistool tegen het hoofdquote:
geloof er echt niets van, vind Danny helemaal slap ouwehoerenquote:
Geen idee, zou het gewoon mooi vinden als ze daarmee dat gevis voorkomenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof er echt niets van, vind Danny helemaal slap ouwehoeren
En is al dat gekonkel niet begonnen met een samenspelen om Ashley eruit te krijgen?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ach kom op, alsof ze iedereen daar om haar vinger windt..Je geeft haar nu wel heel veel teveel credits. Het zijn volwassen mensen toch..Ze zijn er allemaal zelf bij. Niemand houdt ze een pistool tegen het hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |