Heb jij ook die max 1.70 eis van @Coco ?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
ik hou ook wel van schattige, kleine dingen
Die ruitjesshirts/jassen? Te koop bij elke Boerenbond e.d. wel een statement om aan te doen op een date.quote:
Maak de outfit compleet met deze schoenenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die ruitjesshirts/jassen? Te koop bij elke Boerenbond e.d. wel een statement om aan te doen op een date.
Klazienaveen is een plaats in de gemeente Emmen, in de provincie Drenthe. Op 1 januari 2021 telde Klazienaveen 11.980 inwoners.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Klazienaveen
Hoe mooi kan het zijn @:dkup
Bij mij max 1m74quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook die max 1.70 eis van @:coco ?
Eens.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze drentenaren lijken me vriendelijke nuchtere mensen.
Genoteerdquote:
oh is het een boerending, zie het ook wel in de grote stadquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die ruitjesshirts/jassen? Te koop bij elke Boerenbond e.d. wel een statement om aan te doen op een date.
Die van die timmerman is wat modieuzer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En ik word oppervlakkig genoemd als ik zeg dat lengte een criterium isquote:
Echte werkkleding volgens mij. (Daar weet ik natuurlijk weinig van, maar ik zie het wel eens hangen.)quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh is het een boerending, zie het ook wel in de grote stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |