quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Beetje volksbuurt?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Buurmeisje van me heet Luna. Ook echt zo'n naam voor huisdieren.
Zou ik ook niet doen. Die van mij mag wel op de bank, maar in bed gaat echt te ver met al die vacht en zandpoten enzo.quote:
Ik wilde subtiel zijn vanavond.quote:
wat negatief, prima kerel tochquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Sander lijkt me wel een tikje picky op een niet leuke manier.
lijkt me zeer onverstandig. Zou het sws hier niet meldenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:43 schreef Haags het volgende:
@:mortaxx maat wanneer ga jij hieraan meedoen?
Ja zeker prima kerel, maar heeft iets. Maar misschien valt het erg mee.quote:
Nee, mits ware liefde en te doen met werk.quote:
Heb jij ook die max 1.70 eis van @Coco ?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
ik hou ook wel van schattige, kleine dingen
Die ruitjesshirts/jassen? Te koop bij elke Boerenbond e.d. wel een statement om aan te doen op een date.quote:
Maak de outfit compleet met deze schoenenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die ruitjesshirts/jassen? Te koop bij elke Boerenbond e.d. wel een statement om aan te doen op een date.
Klazienaveen is een plaats in de gemeente Emmen, in de provincie Drenthe. Op 1 januari 2021 telde Klazienaveen 11.980 inwoners.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Klazienaveen
Hoe mooi kan het zijn @:dkup
Bij mij max 1m74quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook die max 1.70 eis van @:coco ?
Eens.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze drentenaren lijken me vriendelijke nuchtere mensen.
Genoteerdquote:
oh is het een boerending, zie het ook wel in de grote stadquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die ruitjesshirts/jassen? Te koop bij elke Boerenbond e.d. wel een statement om aan te doen op een date.
Die van die timmerman is wat modieuzer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En ik word oppervlakkig genoemd als ik zeg dat lengte een criterium isquote:
Echte werkkleding volgens mij. (Daar weet ik natuurlijk weinig van, maar ik zie het wel eens hangen.)quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh is het een boerending, zie het ook wel in de grote stad
Jongeren dragen gewoon ruitjes in de stadquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die van die timmerman is wat modieuzer.
Kwam het van een kaartje of de persoon zelf? (Ik pakte net drinken.)quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Bijzondere vraag wel, waar ben je onzeker over.
wel economisch iemand ja.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is dit een marketing man ofzo. Net te gladjes.
is niet altijd te zienquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kwam het van een kaartje of de persoon zelf? (Ik pakte net drinken.)
Vind jij Sander aantrekkelijk?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Bijzondere vraag wel, waar ben je onzeker over.
We vallen toch op innerlijk?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Zonsondergang. Helemaal leuk. Elke avond weer.
Beter dan van Schindlers listquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Een date met tatoeages van El casa de papel.
@Poefbankquote:
2 LHBT op een avond is wel veelquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
We weten niet wat er komt
Er komt dus een vrouw
Ik zei het gister nog
Is wel een beetje de standaard tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
2 LHBT op een avond is wel veel
Qua uiterlijk best wel ja.quote:
die hebben de gym nodig en zijn zo weer straightquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is wel echt een bepaald phenotype, de chubby tiener lesbienne met bril. Laatst waren er ook al een paar.
Ach ja het zijn ook maar mensen wie niemand kwaad doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
2 LHBT op een avond is wel veel
Mijn haar is ook altijd platgeslagen na het fietsen, schaatsen en hardlopen. Genot.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
Lekker platgeslagen haar.
net annie de Rooij
[ afbeelding ]
Zulks een warm badquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach ja het zijn ook maar mensen wie niemand kwaad doen
'Zou iemand deze twee op postuur geselecteerd hebben' vroeg ik me net af.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is wel echt een bepaald phenotype, de chubby tiener lesbienne met bril. Laatst waren er ook al een paar.
Je vraagt je af waar ze normaal gesproken mee date.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:00 schreef DKUp het volgende:
Hij kijkt je aan
Hij is heel realistisch
Hij is echt![]()
Een langoustinequote:Op woensdag 6 maart 2024 20:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je vraagt je af waar ze normaal gesproken mee date.
Wel een geweldig beestquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die langoustine zegt niets terug das wel jammer
Ik kan ontkrachtenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:03 schreef RipCity het volgende:
Vrouwelijke niet marokkaans/turkse taxi-chauffeur in Amsterdam.
Fake taxi dus
quote:
mjah maar niet alleen bij hem dan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
Vind deze vrouw wel bijna overkomen alsof het zijn moeder kan zijn?
Midora iszekoe?quote:
Macadamia?quote:
Slide je al in z'n insta DM?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Alkmaar heeft wel iets. Of geen feeling met vrouwen of nerd of stukje autisme.
The bigger the betterquote:
Ken dat alleen van een interview op een anime conventie waar iemand vroeg "which anime has the smelliest fanbase?" en 9 van de 10 my hero academia zeiden.quote:
Ik snap hier weinig van.quote:Izuku Midoriya (緑みどり谷や出いず久く Midoriya Izuku?), also known as Deku (デク Deku?), is the main protagonist of the My Hero Academia manga and anime series.
Even though Izuku was born Quirkless, he manages to catch the attention of the legendary Hero All Might, due to his innate heroism and a strong sense of justice, and has since become his close pupil, as well as a student in Class 1-A at U.A. High School. All Might passed on his transferable Quirk to Izuku, making him the ninth and current holder of One For All.
Die bovenarmen zijn mijn kuitenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
Ik heb alleen iets met Alessandra uit Noorwegen
[ afbeelding ]
Je blijft er wel nuchter door die prijzen.quote:
Ah, dat dus!quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ken dat alleen van een interview op een anime conventie waar iemand vroeg "which anime has the smelliest fanbase?" en 9 van de 10 my hero academia zeiden.
Alle lichamen zijn mooi. Vergeet 't warme bad niet!quote:
Fijn dat je ons op de rails houdt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alle lichamen zijn mooi. Vergeet 't warme bad niet!
Het leukste zijn de gordijntjes die ze zaterdagavond om 18:00 voor de alcohol schuiven. Je mag er dan niet eens meer naar kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je blijft er wel nuchter door die prijzen.
Te jong voor haarquote:
Leuke mensen zitten hier elke avond, misschien kun je aanschuiven.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wonen alleen maar leuke mensen
Ook de reserve-drent?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wonen alleen maar leuke mensen
Zou kunnen, was geen klik.quote:
Toen zou ze wellicht uitgehuwelijkt zijn geweestquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De maatschappij in 1813 was inderdaad een stuk beter.
had graag m'n kind groot gebracht in 40-45.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De maatschappij in 1813 was inderdaad een stuk beter.
Goed idee.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke mensen zitten hier elke avond, misschien kun je aanschuiven.
Zou ik wel doen. Maar ook wel een beetje het type voor zo'n rozen teddybeer.quote:
Ik zat nog bij het voetbal.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef DKUp het volgende:
Hoorn
Schiedam
Rotterdam
Bashley
Ansley
Ashley
Haaaai
Zou jij ook zo'n rozen teddybeer meenemen naar een eerste date?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Maar ook wel een beetje het type voor zo'n rozen teddybeer.
Nee naar bugno3 met de instagram van Rosa.
Ja, is dit een herhaling?quote:
Ik dacht dat jij voor Ajax was.quote:
Nu een herhaling tot mei zeker en dan oktober?quote:
Haha nee. Wat wel, moet ik nog over nadenken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou jij ook zo'n rozen teddybeer meenemen naar een eerste date?
Ik twijfelquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu een herhaling tot mei zeker en dan oktober?
Zou je echt iets meenemen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee. Wat wel, moet ik nog over nadenken.
Leuk als je iets meeneemt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee. Wat wel, moet ik nog over nadenken.
Weet ik niet eigenlijk. Maar vind een klein dingetje wat iets over iemand zegt vaak wel grappig. Weet niet hoe mijn date dat zou vinden.quote:
Is het iets raars wat je zou willen geven dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. Maar vind een klein dingetje wat iets over iemand zegt vaak wel grappig. Weet niet hoe mijn date dat zou vinden.
Ik heb nog niet echt in gedachten dus waarschijnlijk zou ik niks meenemen. Als het me zoveel moeite kost om iets te bedenken dan kan ik er beter niet aan beginnen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is het iets raars wat je zou willen geven dan?
Ik ben helemaal in een nare bui nu ik weet dat het kan dat dit herhaling tot de herfst is.quote:
Wat negatiefquote:
Wat, zijn dit al weer herhalingen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in een nare bui nu ik weet dat het kan dat dit herhaling tot de herfst is.
Platte buik, niks mis mee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
weer eentje die beter naar de gym kan gaan
Ze heeft haar vleermuispak weer aanquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
lijkt wel herhaling inderdaad, Denies heeft hier niet de enorme push up
Teuntje is nonbinair en stapte over naar Teunquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:37 schreef Joop_W het volgende:
Teun, is dat een vrouwennaam? Of is dat hier misplaatst om te vragen?
Ik vond het vorig seizoen een beetje en Dracula outfit, maar heeft wel meer klasse in ieder geval.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
lijkt wel herhaling inderdaad, Denies heeft hier niet de enorme push up
Zo te zien zal hij/ze/het wel non-binair zijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:37 schreef Joop_W het volgende:
Teun, is dat een vrouwennaam? Of is dat hier misplaatst om te vragen?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Teuntje is nonbinair en stapte over naar Teun
Goede kans, we wensen haar succes vanuit het warme bad hier.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zo te zien zal hij/ze/het wel non-binair zijn
die truitjequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Als je paddo’s op hebt kan je lekker trippen op die truitje
Inshallahquote:
Het is een meisjequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Valt op vrouwen maar slecht met scharen
een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn strekenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in m'n wilde jaren heb ik een tijd gehad dat ik voor bezette meisjes ging
Mja, als je zelf geen partner hebt, is dat niet vreemdgaan. Ik vind het toch de verantwoordelijkheid van de vreemdganger zelf.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in m'n wilde jaren heb ik een tijd gehad dat ik voor bezette meisjes ging
Ludiek als je zo denkt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, als je zelf geen partner hebt, is dat niet vreemdgaan. Ik vind het toch de verantwoordelijkheid van de vreemdganger zelf.
Natuurlijk heb je er zelf ook invloed op hoe en wat natuurlijk, niet alleen de vreemdgangerquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, als je zelf geen partner hebt, is dat niet vreemdgaan. Ik vind het toch de verantwoordelijkheid van de vreemdganger zelf.
Heb je je psycholoog hierover al geïnformeerd?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
ik ben wel eens in mijn kont geknepen (zonder consent)
Tradwife is helemaal populair nu.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
Hallo Venus, de jaren 50 bellen om te vragen of je daar naartoe komt als huismoeder.
met die lelijke tattoos is er weinig trad aanquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tradwife is helemaal populair nu.
Ja, dat wel, maar ik vind dat de vreemdganger beter moet weten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je er zelf ook invloed op hoe en wat natuurlijk, niet alleen de vreemdganger
Ik heb weer wat geleerd, of het mij tot blijdschap stemt is twee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tradwife is helemaal populair nu.
Je geeft ons hoop.quote:
Ik vind het vooral de schuld van de partner: als die gewoon wat leuker waren hoeft er niemand vreemd te gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik vind dat de vreemdganger beter moet weten.
Niet dat ik zelf snel achter bezette mannen aan zou gaan, want ik zou die toch nooit kunnen vertrouwen.
Kat von D?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Controversiële mening: ik vind dat vaak wel leuk bij vrouwen.
Wat een meningen hier.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind het vooral de schuld van de partner: als die gewoon wat leuker waren hoeft er niemand vreemd te gaan.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind het vooral de schuld van de partner: als die gewoon wat leuker waren hoeft er niemand vreemd te gaan.
Joop gaf me net hoop dat dit misschien even voor de vulling was.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:54 schreef DKUp het volgende:
Nou morgen dus vermoedelijk weer een herhaling?
Zeker, en heb de vrouw er ook wel even op aangekeken, maar achteraf vind ik het toch niet haar schuld. Als we elkaar nu toevallig op een feestje tegenkomen, kunnen we gewoon normaal met elkaar praten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een meningen hier.Maar wel janken als de eigen partner vreemdgaat.
Probeer eens niet alles vanuit je eigen perspectief te zien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een meningen hier.Maar wel janken als de eigen partner vreemdgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |