abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212898867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 18:52 schreef NatteLont het volgende:
//rumble.com/v3lflua-episode-8-silenced-with-tommy-robinson-dr-david-martin.html]David Martin[/url].

David Martin die ook in het op de derde Covid-top in het Europese Parlement aanwezig was op 3 Mei 2023 met een spraakmakende inbreng daar. Ik begrijp de laatdunkendheid in deze discussie niet tegenover elkaar. Wat een enorme tijdverspilling doen jullie elkaar hier aan. :N

Filmpje grotendeels bekeken.

Deze David Martin beweert onder andere dat het coronavirus veel gevaarlijker is dan wij eigenlijk denken en dat het ook steeds gevaarlijker word omdat het erg snel kan muteren.

Met zo'n mening zal je je hier niet snel populair maken. In plaats van een biowapen word het hier eerder een onschuldig griepje genoemd en er word voortdurend de draak gestoken met mensen die telkens een nieuwe booster nemen omdat het virus snel muteert en ze nieuwe bescherming nodig hebben.

Wel bijzonder dat deze man al 30 jaar iedereen waarschuwt voor corona.
Ben benieuwd wat men hier van deze Dr. Martin gaat vinden. :M
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212898878
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Ik meen dat wat uit de link kwam ook nog wel terug te vinden is in de voorgaande serie voor die gesloten werd en we met the Aftermath verder gingen. Of ik heb dat ergens anders gelezen, ik weet niet meer.. Information overload.
Ik poste het ene filmpje (de 2e) van het Europees parlement gisteren. Maar niemand merkte het op naar mijn idee.
Ik dacht laat ik het nog eens proberen. Ik vind het nogal wat wat daar werd gezegd. :{
  woensdag 20 maart 2024 @ 21:42:07 #253
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212898899
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 21:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij zet zichzelf voor lul.
Ik ga hem daar niet tegen beschermen.
Ook weer een mening die van beide kanten anders bekeken zal worden..

En gaat niet om beschermen of wat dan ook, schelden moeten we allemaal niet doen. Dat maakt het een beetje leefbaarder.
Lach met een schone bips
  woensdag 20 maart 2024 @ 21:46:37 #254
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212898962
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Deze David Martin beweert onder andere dat het coronavirus veel gevaarlijker is dan wij eigenlijk denken en dat het ook steeds gevaarlijker word omdat het erg snel kan muteren.

Met zo'n mening zal je je hier niet snel populair maken. In plaats van een biowapen word het hier eerder een onschuldig griepje genoemd en er word voortdurend de draak gestoken met mensen die telkens een nieuwe booster nemen omdat het virus snel muteert en ze nieuwe bescherming nodig hebben.

Ken die gast verder niet, maar in de oude topic reeks is toch al heel vaak besproken dat corona virussen zo snel kunnen muteren dat vaccinatie niet zal helpen? Maar ja, een virus muteert om in leven te blijven en doorgaans worden ze ook zwakker zoals we tot nu toe gezien hebben.. Ik ga morgen ook ff dat filmpje kijken, ben nu Bullet Train aan kijken, beetje zonde om halverwege af te zetten :P
Lach met een schone bips
pi_212899054
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nou ik heb begrepen dat het helemaal niet zo onschuldig is, en juist in combinatie met de prik en gain of function pas ongewenste dingen gaat doen wanneer je het Corona virus steeds weer op loopt want beschermen deed het niet wat ik altijd al heel raar heb gevonden maar daar heb ik verder dus nauwelijks verstand van dus zit er volgens mij niets anders op om dat zelf op te zoeken. Ik kan daar dus geen uitspraken over doen. Ik ben ook maar een toeschouwer. Wat mij steekt in deze topics is dat men elkaar hier steeds belachelijk maakt. We zitten allemaal samen in deze troep. We moeten er het beste van maken met elkaar.
pi_212899193
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ook weer een mening die van beide kanten anders bekeken zal worden..
Ja, hij denkt dat hij mij voor lul zet.
quote:
En gaat niet om beschermen of wat dan ook, schelden moeten we allemaal niet doen. Dat maakt het een beetje leefbaarder.
Ik laat dat verder aan jou over .
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212899231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 21:52 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Nou ik heb begrepen dat het helemaal niet zo onschuldig is, en juist in combinatie met de prik en gain of function pas ongewenste dingen gaat doen wanneer je het Corona virus steeds weer op loopt want beschermen deed het niet wat ik altijd al heel raar heb gevonden maar daar heb ik verder dus nauwelijks verstand van dus zit er volgens mij niets anders op om dat zelf op te zoeken. Ik kan daar dus geen uitspraken over doen. Ik ben ook maar een toeschouwer. Wat mij steekt in deze topics is dat men elkaar hier steeds belachelijk maakt. We zitten allemaal samen in deze troep. We moeten er het beste van maken met elkaar.
Dat het vaccin onvoldoende bescherming biedt is niet zo vreemd.
Het enige dat het vaccin doet is het lichaam op een gecontroleerde manier kennis laten maken met de pathogeen, om het immuunsysteem te triggeren.
Daarna ligt de bal bij dat immuunsysteem.
En bij natuurlijke besmetting bouw je al geen permanente immuniteit op.
Enerzijds doordat het virus snel muteert, anderzijds doordat het lichaam de antistoffen op een gegeven moment opruimt.
  woensdag 20 maart 2024 @ 22:15:09 #258
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212899330
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 22:04 schreef Wantie het volgende:
Ik laat dat verder aan jou over .
Ik lees echt niet iedere post in dit topic, heb meerdere topics te volgen en ook in andere sub forums. Dus tja, ben meestal alleen in de avond online dus zonder TR's zie ik niet alles wat niet goed is.

Maar blijft jouw eigen keuze :)
Lach met een schone bips
  woensdag 20 maart 2024 @ 22:16:49 #259
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212899343
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 22:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het enige dat het vaccin doet is het lichaam op een gecontroleerde manier kennis laten maken met de pathogeen, om het immuunsysteem te triggeren.
Daarna ligt de bal bij dat immuunsysteem.
En bij natuurlijke besmetting bouw je al geen permanente immuniteit op.
Enerzijds doordat het virus snel muteert, anderzijds doordat het lichaam de antistoffen op een gegeven moment opruimt.
Nou ja, T-Cellen herkennen een infectie en maken de antistoffen net zo snel weer aan :)

Na natuurlijke infectie uiteraard, ook na enkele mutaties. Dat doen de vaccins niet.
Lach met een schone bips
pi_212899588
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, T-Cellen herkennen een infectie en maken de antistoffen net zo snel weer aan :)

Na natuurlijke infectie uiteraard, ook na enkele mutaties. Dat doen de vaccins niet.
Klopt, maar daar zijn vaccins niet voor bedoeld.
Het immuunsysteem doet dat, en het vaccin triggered het immuunsysteem.

Antistoffen aanmaken duurt even, mensen kunnen ondertussen ziek worden van Covid.
Soms erger dan de eerste keer.
pi_212899594
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik lees echt niet iedere post in dit topic, heb meerdere topics te volgen en ook in andere sub forums. Dus tja, ben meestal alleen in de avond online dus zonder TR's zie ik niet alles wat niet goed is.

Maar blijft jouw eigen keuze :)
Inmiddels heb je de tekst gezien.
pi_212899610
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 22:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ok maar sinds van alle kanten bekend is geworden dat deze kennismaking met het virus echt alles behalve gecontroleerd gebeurt, dus in de arm, maar op verschillende plaats in het lichaam voor langere tijd ontstekingen geeft, dan geeft dat veel stof om over te piekeren. Gewoonlijk was het altijd zo dat een vaccin zo goed als een levenslange bescherming zou geven. Men is nu al aan, wat is het, een zevende booster voorbij en de problemen zijn niet uit de wereld. Sterker nog: Men doet er werkelijk van alles aan om ernstige problemen met bijwerkingen af te zwakken of onder het tapijt te vegen. Ik ben 1 keer Astra Zenica geprikt en werd behoorlijk ziek. Ik de Pfizer prik na wat wikken en wegen afgeslagen. Het fanatisme in de maatschappij en van de politiek dat zinde mij totaal niet.
Zo opvallend en zo bedrukkend. Zo veel rare dingen meegemaakt met mensen. Zo veel vreemde beelden gezien van over heel de wereld. Zo veel haat over en weer. Het werd mij op een gegeven moment duidelijk dat er een heel vies hersenspoelend luchtje aan dit alles zit.
pi_212899646
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 22:47 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ok maar sinds van alle kanten bekend is geworden dat deze kennismaking met het virus echt alles behalve gecontroleerd gebeurt, dus in de arm, maar op verschillende plaats in het lichaam voor langere tijd ontstekingen geeft, dan geeft dat veel stof om over te piekeren. Gewoonlijk was het altijd zo dat een vaccin zo goed als een levenslange bescherming zou geven. Men is nu al aan, wat is het, een zevende booster voorbij en de problemen zijn niet uit de wereld. Sterker nog: Men doet er werkelijk van alles aan om ernstige problemen met bijwerkingen af te zwakken of onder het tapijt te vegen. Ik ben 1 keer Astra Zenica geprikt en werd behoorlijk ziek. Ik de Pfizer prik na wat wikken en wegen afgeslagen. Het fanatisme in de maatschappij en van de politiek dat zinde mij totaal niet.
Zo opvallend en zo bedrukkend. Zo veel rare dingen meegemaakt met mensen. Zo veel vreemde beelden gezien van over heel de wereld. Zo veel haat over en weer. Het werd mij op een gegeven moment duidelijk dat er een heel vies hersenspoelend luchtje aan dit alles zit.
Dat een vaccin levenslange bescherming geeft klopt niet.

Er zijn vaccins die dat doen en vaccins die dat niet doen.

En dat hangt af van de pathogeen en hoe het immuunsysteem daarop reageert.

Bij mazelen bijvoorbeeld ben je na 1 c ziek levenslang immuun, omdat de antistoffen levenslang in je bloed blijven, en het virus amper muteert.

Bij covid ligt dat anders, het virus muteert vrij snel en het lichaam stopt relatief snel met antistoffen.

Datzelfde zie je gebeuren bij een vaccin tegen de ziekte.
pi_212899693
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 22:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat een vaccin levenslange bescherming geeft klopt niet.

Er zijn vaccins die dat doen en vaccins die dat niet doen.

En dat hangt af van de pathogeen en hoe het immuunsysteem daarop reageert.

Bij mazelen bijvoorbeeld ben je na 1 c ziek levenslang immuun, omdat de antistoffen levenslang in je bloed blijven, en het virus amper muteert.

Bij covid ligt dat anders, het virus muteert vrij snel en het lichaam stopt relatief snel met antistoffen.

Datzelfde zie je gebeuren bij een vaccin tegen de ziekte.
Je kan er lang en kort over praten. Allemaal bijzaak om het nog goed te praten na zoveel censuur en ontwijken van het debat in het groot. Artsen en immunologen etc. die worden weggestuurd en gecensureerd. Er is totaal geen gezonde dialoog geweest in al die jaren. De "waarheid" wordt ons opgedrongen via een trechter en alles ontspruit uiteindelijk uit dezelfde bron daar waar kritiek wordt genegeerd. Inmiddels is het me duidelijk dat er helemaal niets meer van klopt. Al hangt men nog zo'n mooi verhaal op.
  woensdag 20 maart 2024 @ 23:44:28 #265
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212899870
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 22:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Inmiddels heb je de tekst gezien.
Nope, heb niet terug gekeken.. Was filmpje aan kijken en af en toe hier meekijken..
Lach met een schone bips
  woensdag 20 maart 2024 @ 23:50:12 #266
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212899897
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 22:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, maar daar zijn vaccins niet voor bedoeld.
Het immuunsysteem doet dat, en het vaccin triggered het immuunsysteem.

Antistoffen aanmaken duurt even, mensen kunnen ondertussen ziek worden van Covid.
Soms erger dan de eerste keer.
Hier ga je redelijk mank wel, je T-Cellen hebben een geheugen en herkennen een pathogeen. Deze kan veranderd zijn want dat is nou eenmaal wat virussen doen. Maar T-Cellen reageren sneller dan een vaccin dat op een pathogeen gebaseerd is die voor oudere variant van een pathogeen ontwikkeld is. Daarom blijft natuurlijke immuniteit de beste manier van bescherming voor de langere termijn.
Lach met een schone bips
pi_212900347
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hier ga je redelijk mank wel, je T-Cellen hebben een geheugen en herkennen een pathogeen. Deze kan veranderd zijn want dat is nou eenmaal wat virussen doen. Maar T-Cellen reageren sneller dan een vaccin dat op een pathogeen gebaseerd is die voor oudere variant van een pathogeen ontwikkeld is. Daarom blijft natuurlijke immuniteit de beste manier van bescherming voor de langere termijn.
Wat maakt dan het verschil of je bent ingeënt tegen Wuhan en besmet raakt met Delta of eerst ziek bent geweest van Wuhan en vervolgens besmet raakt van Delta.

In beide gevallen heb je immuniteit opgebouwd op basis van een andere virus variant.

Daarnaast duurt het enkele dagen voordat T cellen in actie komen.
De T cellen maken bovendien niet zelf de antilichamen, dat doen B cellen in opdracht van de T cellen.
T cellen worden op hun beurt geactiveerd door dendritische cellen.

Alle 3 behoren tot de tweede verdedigingslinie.

De dendritische cellen absorberen het pathogeen en gaan in het lichaam op zoek naar de T cellen die deze in het geheugen hebben.
Wanneer gevonden gaan die T cellen zichzelf vermeerderen en op zoek naar B cellen die de antistoffen gaan maken.
Die gaan zichzelf vervolgens om vermeerderen en maken de antistoffen aan.
Dat proces duurt enkele dagen.

En dat is de reden waarom je niet volledig immuun bent tegen Covid.
Je lichaam reageert wel onmiddellijk op het virus, met de eerste defensie linie.
Dat betreft oa de macrofagen, neutrofielen en het complementaire systeem.
Die vernietigen de pathogenen door ze te verslinden, open te rijten en te bestoken met chemicaliën.
Daarbij wordt ook schade aangericht aan menselijke cellen. Daarnaast wordt je lichaamstemperatuur verhoogd.
Dat is wat je ziek maakt, naast de schade die het virus aanricht.

[ Bericht 36% gewijzigd door Wantie op 21-03-2024 07:08:58 ]
pi_212900350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nope, heb niet terug gekeken.. Was filmpje aan kijken en af en toe hier meekijken..
Dus in feite is niet bekend of een TR wel of niet geplaatst had moeten worden.
pi_212902694
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ken die gast verder niet, maar in de oude topic reeks is toch al heel vaak besproken dat corona virussen zo snel kunnen muteren dat vaccinatie niet zal helpen? Maar ja, een virus muteert om in leven te blijven en doorgaans worden ze ook zwakker zoals we tot nu toe gezien hebben.. Ik ga morgen ook ff dat filmpje kijken, ben nu Bullet Train aan kijken, beetje zonde om halverwege af te zetten :P
Beetje zonde om tijdens de film op je telefoon te zitten ;)
  donderdag 21 maart 2024 @ 19:40:03 #270
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212907197
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 06:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus in feite is niet bekend of een TR wel of niet geplaatst had moeten worden.
Natuurlijk zou er bij name calling een tr geplaatst moeten worden, dit is namelijk niet de bedoeling en dan zal daar ook op gereageerd worden. We zijn maar met een bepaald aantal mods op dit forum en ik weet niet hoeveel actieve users iedere dag dus wij kunnen niet iedere post lezen.

We zijn een community allemaal samen, admins, fa’s mods EN zeker ook iedere user. We moeten het allemaal samen doen en daarom kunnen er ook tr’s geplaatst worden. Wij zien dan een melding in de topic list waarna we kunnen besluiten in te grijpen op de post waarvoor de tr gezet is. En nogmaals name calling is gewoon niet wenselijk op geen enkele wijze.
Lach met een schone bips
  donderdag 21 maart 2024 @ 19:40:35 #271
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212907205
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 11:30 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Beetje zonde om tijdens de film op je telefoon te zitten ;)
#dedication 🙂
Lach met een schone bips
pi_212961299
twitter
pi_212969809
De media gebruikt Eric om vaccins zwart te maken ;(
Conscience do cost.
pi_213057432
Laten gezonde mensen zich tegenwoordig nog vaccineren? Ik ken echt helemaal niemand die dat doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')