https://www.rtlnieuws.nl/(...)ump-dieren-who-chinaquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:59 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Komt coronavirus uit Chinees lab? Zo sloop internettheorie internationale media en persbriefing van Trump binnen
U heeft het de voorbije dagen zonder twijfel wel ergens gelezen en nu beweert ook de Amerikaanse president Donald Trump het: het nieuwe coronavirus zou uit een Chinees laboratorium komen. Nochtans is daar tot op vandaag geen doorslaggevend bewijs voor. Gereputeerde virologen én de directeur van het laboratorium in kwestie die verzekeren dat het virus op een natuurlijke manier is ontstaan, lijken veel moeilijker gehoor te vinden. Hoe heeft een denkspoor dat tot voor kort enkel de uithoeken van het internet begeesterde, het geschopt tot de mainstream?
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-zo-sprong-een-inte/

Yup en de Marion Koopmansjes trokken alles uit de kast om het te ridiculiseren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ump-dieren-who-china
1 mei 2020.
Toen was deze complottheorie al main stream.

Je bent bekend met het gezegde "Wie betaalt die bepaalt" neem ik aan?quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, want die Amerikanen hebben een clausule ondertekend dat ze vanaf dat moment alleen namens big Pharma mogen spreken.
Ik niet, ik heb die pagina verscheurd.

Yup, en ook het verkeerde gebruik daarvan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:26 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je bent bekend met het gezegde "Wie betaalt die bepaalt" neem ik aan?

En dat was tegen je zere been kennelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:24 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Yup en de Marion Koopmansjes trokken alles uit de kast om het te ridiculiseren.

Klopt, inhoudelijk reageren op een stuk onzin is onzinnig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:23 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke reactie dus.

Lekker zwart/wit weer maar zo rol jij nou eenmaal.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, en ook het verkeerde gebruik daarvan.
Bepaalt degene die jou betaalt wat jij hier typt?
Dat zou veel verklaren.

Zou je willen onderbouwen waarom het onzin is?quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, inhoudelijk reageren op een stuk onzin is onzinnig.

Wiens brood men eet diens woord men spreekt. Dat verklaard een hoop.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Yup. Heeft ie zelf verteld. ¤500 gekregen van big pharma. Nouja veel Amerikanen lieten zich verleiden met een hamburger, dus wat dat betreft heeft onze wantie het wel beter gedaan.

Ja, precies.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:55 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Wiens brood men eet diens woord men spreekt. Dat verklaard een hoop.
Dat geldt voor jullie beiden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:11 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Lekker zwart/wit weer maar zo rol jij nou eenmaal.

Stel dat jij voor mij een brood haalt en ik betaal je daar voor.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:19 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zou je willen onderbouwen waarom het onzin is?

Ach kijk nou, het schandknaapje van big pharma komt ons even in een hoekje drukken. Wat schattig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Stel dat jij voor mij een brood haalt en ik betaal je daar voor.
Betekent dat jij dan vanaf dat moment alleen maar spreekt namens mij?
Want zo zwartwit breng je het nu wel.
Eigenlijk nog zwartwitter, want het gaat hier om een dienst voor een ander bedrijf dan degene die onder vuur ligt met de vaccins.

Triggered...quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:03 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ach kijk nou, het schandknaapje van big pharma komt ons even in een hoekje drukken. Wat schattig.

Take it or leave it.quote:
Vrolijker wordt 't helaas niet.quote:David Martin.
David Martin die ook in het op de derde Covid-top in het Europese Parlement aanwezig was op 3 Mei 2023 met een spraakmakende inbreng daar.

Weet je wat het is? Dit filmpje staat op Rumble dus gaat 1 kant al weer niet serieus nemen... En zo blijven we in cirkels draaien.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:49 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Take it or leave it.
[..]
Vrolijker wordt 't helaas niet.

quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Dit filmpje staat op Rumble dus gaat 1 kant al weer niet serieus nemen... En zo blijven we in cirkels draaien.

Tja, zo gaat dat hier.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:52 schreef NatteLont het volgende:
Ik zit hier zo af en toe eens mee te lezen of er schot in de zaak komt. Nog steeds aan het discussiëren? Dit gedoe over en weer is al een lange tijd bezig. Waarom zit iedereen hier elkaar zo in de haren? Iedereen behoort elkaar toch gewoon te helpen en informeren? Als je dit hebt beluisterd tot het eind van de video waarin alles wat je weten wilt uit de doeken wordt gedaan dan is het gewoon klaar. Op. Uit. Af. Er valt niets te weerleggen. Ik zou zeggen probeer het eens. In jezelf. Tegenover jezelf. Niet met elkaar of tegen elkaar in deze 'discussie'. Weerleg het privé. Alleen. Dan ben je een vent.
David Martin.
David Martin die ook in het op de derde Covid-top in het Europese Parlement aanwezig was op 3 Mei 2023 met een spraakmakende inbreng daar. Ik begrijp de laatdunkendheid in deze discussie niet tegenover elkaar. Wat een enorme tijdverspilling doen jullie elkaar hier aan.![]()
Grow up!

Ja er hoeft ook niet over gediscussieerd te worden naar mijn idee.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat hier.
Het is leuker iemand een schandknaapje te noemen dan ergens echt op in te gaan.
Anyway de video is nogal lang, maar de link is best interessant. Het laat een beeld zien dat hier nog niet eerder aan bod is gekomen volgens mij.

quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef Wantie het volgende:
Tja, zo gaat dat hier.
Anyway de video is nogal lang, maar de link is best interessant. Het laat een beeld zien dat hier nog niet eerder aan bod is gekomen volgens mij.
Ik meen dat wat uit de link kwam ook nog wel terug te vinden is in de voorgaande serie voor die gesloten werd en we met the Aftermath verder gingen. Of ik heb dat ergens anders gelezen, ik weet niet meer.. Information overload.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:25 schreef NatteLont het volgende:
Ja er hoeft ook niet over gediscussieerd te worden naar mijn idee.
Just take it in. Hou het bij jezelf.

Zoveel mensen, zoveel wensenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:23 schreef NatteLont het volgende:
[..]zucht En wat is het probleem dan? Hun lege schedel?
Uiteraard staat het op Rumble en zie je het uiteraard niet bij de NPO.
man man

En waarom plaats je dan geen TR?quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef Wantie het volgende:

Hij zet zichzelf voor lul.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En waarom plaats je dan geen TR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |