abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 maart 2024 @ 22:01:58 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_212887713
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
We gaan het allemaal wel meemaken denk ik, maar goed ik ben wel nog steeds tegen een verplichting. En nogmaals het normale rijksvaccinatie programma wat ik ook doorlopen heb. No problem mee voor mijn eventuele kinderen dan.
Ik ben tegen een verplichting, maar consequenties zoals dat het kind niet naar alle kinderopvangen mag lijkt mij prima. Vaccinatie graden zijn aan het dalen, waarmee vrijwel uitgegroeide ziektes weer een kans krijgen terug te komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 19 maart 2024 @ 22:04:57 #202
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212887753
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik ben tegen een verplichting, maar consequenties zoals dat het kind niet naar alle kinderopvangen mag lijkt mij prima. Vaccinatie graden zijn aan het dalen, waarmee vrijwel uitgegroeide ziektes weer een kans krijgen terug te komen.
Als dat de consequentie is die ingevoerd zou worden als wet, door de 2e en 1e kamer behandeld dan moeten die ouders zelf maar uitmaken of ze het wel of niet doen toch? Ik zou het voor het kind niet aanraden niet te doen, maar ja. Keuze van de ouders. En als die ouders er ruzie om maken dan laat een rechter er maar over beslissen.
Lach met een schone bips
  dinsdag 19 maart 2024 @ 22:09:34 #203
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212887797
Nog wat meer Covid gedoe hier? Ben die mazelen en kinkhoest wel beu :D Die vinnik nie leuk, want dat treft vooral kiddo's en kiddo's moeten kiddo's kunnen zijn.
Lach met een schone bips
pi_212887799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als dat de consequentie is die ingevoerd zou worden als wet, door de 2e en 1e kamer behandeld dan moeten die ouders zelf maar uitmaken of ze het wel of niet doen toch? Ik zou het voor het kind niet aanraden niet te doen, maar ja. Keuze van de ouders. En als die ouders er ruzie om maken dan laat een rechter er maar over beslissen.
Tja, wat is het verschil tussen kind niet naar de opvang zonder vaccinatieboekje en pappa niet naar de kroeg zonder QR code?

In beide gevallen is er dan sprake van uitsluiting, als gevolg van een gemaakte keuze.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 19 maart 2024 @ 22:11:00 #205
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212887812
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, wat is het verschil tussen kind niet naar de opvang zonder vaccinatieboekje en pappa niet naar de kroeg zonder QR code?

In beide gevallen is er dan sprake van uitsluiting, als gevolg van een gemaakte keuze.
Je vergeet nog steeds het verschil tussen bewezen vaccinaties en wat nog steeds experimenteel is omdat het er zo snel doorheen gejaagd is.
Lach met een schone bips
pi_212888009
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je vergeet nog steeds het verschil tussen bewezen vaccinaties en wat nog steeds experimenteel is omdat het er zo snel doorheen gejaagd is.
Voor jou maakt dat verschil uit, maar niet voor de ouders die hun kinderen weigeren in te enten tegen mazelen of kinkhoest.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 22:45:03 #207
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212888024
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voor jou maakt dat verschil uit, maar niet voor de ouders die hun kinderen weigeren in te enten tegen mazelen of kinkhoest.
Aight, zal dan ook wel mijn schuld zijn... Maar laten we eerlijk zijn, jij zou het liefst alle vaccinaties beschikbaar verplicht hebben?
Lach met een schone bips
pi_212888254
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Aight, zal dan ook wel mijn schuld zijn... Maar laten we eerlijk zijn, jij zou het liefst alle vaccinaties beschikbaar verplicht hebben?
Nee, ik ben voor vrije keuze.

Maar al voor covid was er veel kritiek van ouders die hun kinderen niet willen vaccineren op kinderdagverblijven die zo'n kind weigerden.
Dat werd ook gezien als vaccinatiedwang.

Ik weet dat jij geen moeite hebt met die vaccins omdat ze al jaren worden toegepast.
Daarom refereer ik naar de POV van dergelijke ouders.
Die hebben daar wel moeite mee.
Ik heb wel eens een gesprek met een dergelijke ouder gehad.
Haar jongste was niet gevaccineerd. De andere kinderen wel, en ze had daar spijt van, omdat ze daardoor niet wist hoe hun karakter was geweest als ze niet waren gevaccineerd.
Voor haar was het vaccin een gif dat haar kinderen blijvend had veranderd.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 23:23:50 #209
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212888289
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 23:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, ik ben voor vrije keuze.

Maar al voor covid was er veel kritiek van ouders die hun kinderen niet willen vaccineren op kinderdagverblijven die zo'n kind weigerden.
Dat werd ook gezien als vaccinatiedwang.

Ik weet dat jij geen moeite hebt met die vaccins omdat ze al jaren worden toegepast.
Daarom refereer ik naar de POV van dergelijke ouders.
Die hebben daar wel moeite mee.
Ik heb wel eens een gesprek met een dergelijke ouder gehad.
Haar jongste was niet gevaccineerd. De andere kinderen wel, en ze had daar spijt van, omdat ze daardoor niet wist hoe hun karakter was geweest als ze niet waren gevaccineerd.
Voor haar was het vaccin een gif dat haar kinderen blijvend had veranderd.
Maar dat is ook wat ik al eerder aangaf in dit topic, er is ook iets uit de Amish wereld uit de USA overgewaaid dat ongevaccineerde kinderen beter zouden kunnen leren, gezonder oud kunnen worden e.d. Daar geloof ik ook niet zo in. Mijn vader kreeg polio voor hij het vaccin kreeg, hij was daardoor redelijk motoriek onhandig gebleven zijn hele leven. Terwijl zijn jongere broers en zusjes het wel kregen via het rijksvaccinatie programma toen. Nergens last van gehad die anderen.
Lach met een schone bips
pi_212888673
quote:

Kwam Covid-19 dan toch uit een Chinees labo? Nieuwe studie legt uit waarom dat niet langer een complottheorie is

Exact vier jaar geleden ging België in lockdown omdat Covid-19 aan een rotvaart door onze samenleving trok. Het nieuwe virus zou afkomstig geweest zijn van een besmette vleermuis, maar al snel doken ook verhalen op over een ongeluk in een laboratorium. In een nieuwe studie leggen onderzoekers uit waarom zij dat niet langer als een complottheorie beschouwen. “Het is zelfs het meest waarschijnlijke scenario.”
Verder betaalartikel dus geen link
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212888886
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 06:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Verder betaalartikel dus geen link
Dat is toch nooit een complottheorie geweest?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_212889037
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 07:28 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Op zich wel, vanaf het begin was er het vermoeden dat China probeert te verbergen dat het virus uit een lab komt.

Tot op heden is dat niet aangetoond, dus blijft het een complottheorie.
pi_212891004
twitter
pi_212891108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat is er dan mis met zijn post?
Helemaal niks, ik ga vanaf nu de eredivisie uitslagen posten hier.
pi_212891285
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 11:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ x ]
Ik stel voor dat autorijden per direct verboden wordt.
pi_212891497
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 07:28 schreef Hallojo het volgende:

[..]
De media was weer eens niet op de hoogte, dan noemen ze het automatisch een complottheorie. Ze zijn nu eindelijk wakker geworden blijkbaar.
pi_212891887
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 12:05 schreef QAnonn het volgende:

[..]
De media was weer eens niet op de hoogte, dan noemen ze het automatisch een complottheorie. Ze zijn nu eindelijk wakker geworden blijkbaar.
En dat is onzin, vanaf het begin heeft de media gesproken over de mogelijkheid dat het uit een lab komt
Maar zonder bewijs blijft dat een theorie.
pi_212892103
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 11:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik stel voor dat autorijden per direct verboden wordt.
Jij hebt je laten betalen voor je injectie dus jouw mening is sowieso niet meer echt relevant.
pi_212892138
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 13:16 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Jij hebt je laten betalen voor je injectie dus jouw mening is sowieso niet meer echt relevant.
Tja, zo ga jij dus met anderen om ..
pi_212892359
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 13:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, zo ga jij dus met anderen om ..
We weten allemaal wat geld doet met iemands onafhankelijkheid. Ik maak daar wel onderscheid in ja. Zelfde geldt voor onderzoeken die gefinancierd zijn door big pharma. Dus ik kan je opmerking niet helemaal plaatsen?
pi_212892470
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 13:16 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Laten betalen ja?
pi_212892498
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 12:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dat is onzin, vanaf het begin heeft de media gesproken over de mogelijkheid dat het uit een lab komt
Maar zonder bewijs blijft dat een theorie.
Komt coronavirus uit Chinees lab? Zo sloop internettheorie internationale media en persbriefing van Trump binnen
U heeft het de voorbije dagen zonder twijfel wel ergens gelezen en nu beweert ook de Amerikaanse president Donald Trump het: het nieuwe coronavirus zou uit een Chinees laboratorium komen. Nochtans is daar tot op vandaag geen doorslaggevend bewijs voor. Gereputeerde virologen én de directeur van het laboratorium in kwestie die verzekeren dat het virus op een natuurlijke manier is ontstaan, lijken veel moeilijker gehoor te vinden. Hoe heeft een denkspoor dat tot voor kort enkel de uithoeken van het internet begeesterde, het geschopt tot de mainstream?

https://www.vrt.be/vrtnws(...)-zo-sprong-een-inte/
pi_212892556
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 13:55 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Laten betalen ja?
Yup. Heeft ie zelf verteld. ¤500 gekregen van big pharma. Nouja veel Amerikanen lieten zich verleiden met een hamburger, dus wat dat betreft heeft onze wantie het wel beter gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenbennie op 20-03-2024 14:14:46 ]
pi_212892591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 13:43 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
We weten allemaal wat geld doet met iemands onafhankelijkheid. Ik maak daar wel onderscheid in ja. Zelfde geldt voor onderzoeken die gefinancierd zijn door big pharma. Dus ik kan je opmerking niet helemaal plaatsen?
Ik blijf lachen om je.
pi_212892606
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 14:07 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Yup. Heeft ie zelf verteld. ¤500 gekregen van big pharma. Nouja veel Amerikanen lieten zich verleiden met een hamburger, dus wat dat betreft heeft onze wantie het wel beter gedaan.
Ja, want die Amerikanen hebben een clausule ondertekend dat ze vanaf dat moment alleen namens big Pharma mogen spreken.
Ik niet, ik heb die pagina verscheurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')