Nee joh. Uiteindelijk gaat het om inhoud.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, dus we plaatsen hier videos, om vervolgens de discussie op youtube voort te zetten.
Dat wist ik niet.
Bedankt.
Tja, mondkapjes zijn niet nieuw en 5G gaat niet weg...quote:Op maandag 18 maart 2024 17:00 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
- 5G veroorzaakt klachten vergelijkbaar met die van covid
- er is grafeenoxide aangetroffen in mondkapjes, geeft dezelfde klachten
- zelfde geldt voor de PCR testen, deze zijn ook deels vervuild
Et voila het recept om mensen langdurig ziek te maken is daar. Dit zijn feiten die allemaal goed onderzocht en gedocumenteerd zijn. Alleen de msm zet de boel niet op een rijtje zodat het kwartje nog steeds niet valt bij een groep mensen.
Klopt, in het aantal kankerdiagnoses bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dan moet je dat ook in andere statistieken terug zien.
Dat vind ik nog wel het meest schadelijke aan corona, dat je er voor kiest om het corona vaccin niet aan je kind te geven prima (heb ik ook niet gedaan) maar dat er van die beroepsdebielen zijn die hun kinderen nu helemaal niet laten vaccineren is schrijnend.quote:
Goed nieuws, het aantal kinkhoest vaccinaties is dusdanig gedaald dat we op het niveau zitten van de jaren zestigquote:
Dus we moeten een vaccinatieplicht invoeren?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Goed nieuws, het aantal kinkhoest vaccinaties is dusdanig gedaald dat we op het niveau zitten van de jaren zestig![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)over-vaccinatiegraad
We kunnen het al jaren zonder die plicht, beetje jammer dat er nu teveel anti-vax wappies rondlopen.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:46 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Dus we moeten een vaccinatieplicht invoeren?
Nee joh, die vaccinatie graad moet nog lager!quote:Op maandag 18 maart 2024 20:46 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Dont shoot the messenger.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:02 schreef Questular het volgende:
[..]
We kunnen het al jaren zonder die plicht, beetje jammer dat er nu teveel anti-vax wappies rondlopen.
Wie de schoen past trekke hem aan.quote:
Stop de persen! Er zijn 4 babies overleden!! Wat een slagveld!!quote:Op maandag 18 maart 2024 21:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
4 babies overleden aan natuurlijke immuniteit...
Ja, niks ergs aan.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:26 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Stop de persen! Er zijn 4 babies overleden!! Wat een slagveld!!
Zal niet gebeuren aangezien we ook hygiënischer leven. Dat speelt ook mee.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee joh, die vaccinatie graad moet nog lager!
Kijken of we met zijn allen de klok een eeuw terug kunnen draaien.
CBS onderzoekt altijd al de oorzaak van oversterfte, ondersterfte, etcquote:Op maandag 18 maart 2024 23:09 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.dagelijksesta(...)rftecijfers?twit=687
En dat gaan we dus niet onderzoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lucht gedragen virussen als mazelen stop je daar niet mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 03:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren aangezien we ook hygiënischer leven. Dat speelt ook mee.
Die kant gaat het opquote:Op maandag 18 maart 2024 20:46 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Is in Duitsland toch al lang? Las zelfs nog dat net hier over de grens iets van 2000 gezinnen beboet zijn in NRW? Ik heb ook totaal geen moeite met die vaccinaties persoonlijk. Zou mijn kinderen als ik ze ooit nog krijg ook gewoon laten inenten daarvoor. Alleen een verplichting..... Daar steekt het bij mij dan wel weer een beetje, iemand vertellen iets te doen wat tegen de mening indruist omdat anders vadertje overheid op je stoep staat? Ik weet het niet, dat is ook weer iets waarvan ik denk, waar blijft de persoonlijke keus?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die kant gaat het op
NWS / Wetsvoorstel: vaccinatieplicht in de kinderopvang
In Duitsland zijn ze inderdaad al wat verder met een vaccinatieplicht. In Nederland zie ik het zo snel nog niet gebeuren, maar we nemen nu wel een stap in die richting.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is in Duitsland toch al lang? Las zelfs nog dat net hier over de grens iets van 2000 gezinnen beboet zijn in NRW? Ik heb ook totaal geen moeite met die vaccinaties persoonlijk. Zou mijn kinderen als ik ze ooit nog krijg ook gewoon laten inenten daarvoor. Alleen een verplichting..... Daar steekt het bij mij dan wel weer een beetje, iemand vertellen iets te doen wat tegen de mening indruist omdat anders vadertje overheid op je stoep staat? Ik weet het niet, dat is ook weer iets waarvan ik denk, waar blijft de persoonlijke keus?
Maar kinderen inenten tegen Covid waar ze minder gevaar door lopen dan vaccinaties zeker op jonge leeftijd verplicht laten prikken gaat me dan weer 2 stappen te ver.
We gaan het allemaal wel meemaken denk ik, maar goed ik ben wel nog steeds tegen een verplichting. En nogmaals het normale rijksvaccinatie programma wat ik ook doorlopen heb. No problem mee voor mijn eventuele kinderen dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ze inderdaad al wat verder met een vaccinatieplicht. In Nederland zie ik het zo snel nog niet gebeuren, maar we nemen nu wel een stap in die richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |