True that! Hier in dit huis zaten goeie horren toen we het kochten en ik heb met terugwerkende kracht echt spijt dat ik daar geen werk van gemaakt heb in het vorige huis.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als een kind (of volwassene for that matter, specifieker de volwassene die naast mij lag) veel woelt, is een klamboe een behoorlijke miskoop. Als je je omdraait, neem je het overtrek met je mee en dan gaat ook de klamboe mee omhoog. Als je je terugdraait, lig je dan op de rand, en kans dat je de klamboe van het plafond trekt. Of over het gezicht van degene die naast je ligt. Rotdingen
.
Wij hebben nu horren voor de ramen en dat werkt eigenlijk het beste. Nu nog maar 1-2x per jaar een mug op de kamer.
Laat me raden: je houdt niet van wit?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:06 schreef BE het volgende:
[..]
True that! Hier in dit huis zaten goeie horren toen we het kochten en ik heb met terugwerkende kracht echt spijt dat ik daar geen werk van gemaakt heb in het vorige huis.Absoluut de investering waard!
(Inmiddels de oude vieze witte vervangen door mooie antraciet grijze.)
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Laat me raden: je houdt niet van wit?![]()
Horren hebben we uiteraard. Ondanks dat vliegt er natuurlijk weleens wat naar binnen en hij krijgt zulke grote bulten ervan![]()
Mmm, en we hebben een 'woeler'....
Ik had ook geprobeerd mn wachtwoord te veranderen, maar ik kreeg geen codes en na de storing kon ik er gewoon weer in zoals anders. Ik hoop dat het voor jou straks ook weer werkt!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:00 schreef Troel het volgende:
Nouja, anderen misschien wel, maar ik niet.
Ik zet altijd punaises in de hoeken, werkt als een trein!quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb plakhorren van action van een euro per stukWerkt prima alleen bij de ramen van man laten ze steeds los
![]()
Ik dacht eerst dat ik nog in een ander topic zat waar het nu gaat over dekbedden die niet goed in de overtrekken blijven zitten. Maar dit leek me wel een erg rigoureuze oplossingquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:12 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik zet altijd punaises in de hoeken, werkt als een trein!
Auw!quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:15 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik nog in een ander topic zat waar het nu gaat over dekbedden die niet goed in de overtrekken blijven zitten. Maar dit leek me wel een erg rigoureuze oplossing
Mijn beste tip is een ventilator en die dan heel zachtjes laten blazen. Mijn zoon heeft steeds een enorme reactie op muggenbulten en we hebben al inzethorren maar zodra we een kleine ventilator aanzetten als het weer echt muggentijd is wordt hij in bed eigenlijk niet meer geprikt. Die ventilator is niet direct op hem gericht maar heeft tot doel de lucht in beweging houden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Laat me raden: je houdt niet van wit?![]()
Horren hebben we uiteraard. Ondanks dat vliegt er natuurlijk weleens wat naar binnen en hij krijgt zulke grote bulten ervan![]()
Mmm, en we hebben een 'woeler'....
Kunststof kozijnen, dan heb ik straks geen kozijn meer overquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:12 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik zet altijd punaises in de hoeken, werkt als een trein!
Oh kak... en dat spat zo ontzettend ver weg ook altijd en plakplakplak!quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:32 schreef hilliebillie het volgende:
Horrenopsom![]()
Hier geen horren. Ze prikken in principe alleen man dus zolang hij naast me ligt heb ik er geen last van![]()
Nee, het zijn er over het algemeen maar enkele, hoor hem niet klagen over het algemeen, alleen wanneer hij net gestoken is moppert ie af en toe even.
Bij de kinderen valt het eigenlijk ook wel mee qua muggenbulten, af en toe eentje.
In ieder geval niet de moeite om horren op te hangen. Wat ook nog lastig is bij raam van dochter, die gaat naar buiten open met zo’n stang met gaatje die je dan moet vastzetten.
Scherven brengen nog steeds geluk? Ben net ruimte aan het maken in mijn koelkast voor de hello fresh die net is binnen gekomen, haal ik er een open 6-pack bier uit, stond het voorste flesje er te los in. Die ligt nu in duizend stukjes op de vloer
Gisteren net alles gepoetst..
Oh ja, ik ben arm, dus niet bij stilgestaan dat niet iedereen rotte woningbouwkozijnen heeftquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kunststof kozijnen, dan heb ik straks geen kozijn meer over![]()
Boh @:hilliebillie Een splinterige plakzooi dusSucces met poetsen!
Ketchup is ook zo fijn als dat uit de koelkast knaltOf de grote pot gel die op de koelkast staat en dan nét een stukje op de deur...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben arm, dus niet bij stilgestaan dat niet iedereen rotte woningbouwkozijnen heeft
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Maar als ze zo rot zijn, moet de wbv ze toch vervangen? Deden ze hier in de flat toen wel, tijdens de renovatie. En wij net verhuisd waren
Das behoorlijk kut danquote:
Buitenkant zal oké zijn, maar van binnen is het een bende. Mijn nieuwe buurvrouw is bezig met klussen en ook zij gaf aan dat de WB niks wil doen, zelfs de schimmel op de slaapkamers mag ze zelf fixenquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das behoorlijk kut dan
Overigens stammen mijn kunststof kozijnen uit 1995 en blijken ze lek door verkeerde plaatsingHeel de wijk heeft daar last van dus zijn ze bezig met een oplossing voor alle woningen. Geen idee alleen wanneer, hoe en wat
Wowquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:07 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Buitenkant zal oké zijn, maar van binnen is het een bende. Mijn nieuwe buurvrouw is bezig met klussen en ook zij gaf aan dat de WB niks wil doen, zelfs de schimmel op de slaapkamers mag ze zelf fixen
Woningbouwquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
WowDe woonbond?
Schimmel is met bleek weg te krijgen maar de oorzaak moet worden opgelost.
Bedoel dezequote:Op woensdag 6 maart 2024 09:13 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Woningbouw
Het tocht en giert hier in huis, slecht geïsoleerd dit dat. Ze schijnen er wel mee bezig te zijn, maar dat wordt weer een 10 jaren plan.
Ah, ik dacht dat er verwarring was over de afkorting WBquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:23 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Bedoel dezehttps://www.woonbond.nl/huurderslijn/
Ze zijn zeker verplicht om er iets aan te doen nu met de energietransitie. Hier in de flats zijn ze bezig met isoleren en er komt stadsverwarming. Das dan niet iets om vrolijk van te wordenmaar het wordt wél allemaal gedaan.
Je zou eens moeten kijken wat voor stappen jij kunt zetten richting de verhuurder, zeker als je buren mee kunt krijgen. Samen sta je toch sterker
Ah, zoquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:29 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat er verwarring was over de afkorting WB
Thanks, ik zal er eens naar kijken.
Best een goeie tip. Ik ga me er eens in verdiepen. Hier ook tot allergische reacties aan toe, dus er moet even iets anders.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Mijn beste tip is een ventilator en die dan heel zachtjes laten blazen. Mijn zoon heeft steeds een enorme reactie op muggenbulten en we hebben al inzethorren maar zodra we een kleine ventilator aanzetten als het weer echt muggentijd is wordt hij in bed eigenlijk niet meer geprikt. Die ventilator is niet direct op hem gericht maar heeft tot doel de lucht in beweging houden.
Degene die we hebben verbruikt maar een paar watt dus wat dat betreft valt het ook wel mee in de groene/duurzame gedachte.
Voor die uitzetstang zijn wel alternatieven, wij hadden die uitzetdingen ook en daar hebben we zo'n telescoop geval voor in de plaats gezet en dat gaat prima. Alleen als het waait dan waait het raam nog wel eens dicht (of open) omdat het niet zo stevig zit als zo'n uitzetstang met gaatjes.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:32 schreef hilliebillie het volgende:
Horrenopsom![]()
Hier geen horren. Ze prikken in principe alleen man dus zolang hij naast me ligt heb ik er geen last van![]()
Nee, het zijn er over het algemeen maar enkele, hoor hem niet klagen over het algemeen, alleen wanneer hij net gestoken is moppert ie af en toe even.
Bij de kinderen valt het eigenlijk ook wel mee qua muggenbulten, af en toe eentje.
In ieder geval niet de moeite om horren op te hangen. Wat ook nog lastig is bij raam van dochter, die gaat naar buiten open met zo’n stang met gaatje die je dan moet vastzetten.
Scherven brengen nog steeds geluk? Ben net ruimte aan het maken in mijn koelkast voor de hello fresh die net is binnen gekomen, haal ik er een open 6-pack bier uit, stond het voorste flesje er te los in. Die ligt nu in duizend stukjes op de vloer
Gisteren net alles gepoetst..
Ja denk dat het wel gelukt is, ik haal zo de jongste op dus dan kan die een rondje op blote voeten proberen of alles weg isquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:24 schreef Nijna het volgende:
[..]
Voor die uitzetstang zijn wel alternatieven, wij hadden die uitzetdingen ook en daar hebben we zo'n telescoop geval voor in de plaats gezet en dat gaat prima. Alleen als het waait dan waait het raam nog wel eens dicht (of open) omdat het niet zo stevig zit als zo'n uitzetstang met gaatjes.
Gelukt met opruimen? Wij grappen altijd dat we oma dan een rondje moeten laten lopen om te zien of alle scherven weg zijn...
Eens! Ik heb in m'n dagcrème sowieso een spf, maar toch extra smeren ja.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:29 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ja echt doen hoor, ik draag het hele jaar zonnebrand en ik vind dat echt iets wat iedereen zou moeten doen.
Huidkanker komt zo erg veel voor.
De ijssalon is hier nog niet open. Sluit altijd van okt tot april ofzoquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:38 schreef exode het volgende:
De fysio van B zit recht tegenover de Italaanse ijssalon dus wij hebben net na zijn fysiosessie een welverdiend citroen ijsje in de zon op
Hier het hele jaar openquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
De ijssalon is hier nog niet open. Sluit altijd van okt tot april ofzo
Wat? De band? Of is beach boys een merk?quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:59 schreef Vanyel het volgende:
Sinds ik vorig jaar op een terras de Hawaiian tropic dry oil continuous spray van een collega mocht bietsen, ben ik helemaal verkocht. De geur die ik als puber al woest aantrekkelijk vond van de verder afschuwelijke geoliede Beach Boys, niet smeren, toch factor 30 en zo drempelverlagend voor mij dat ik hem duizend vaker gebruik dan welk ander zonnespul ook.
Eerste zin achterop is natuurlijk niet in het gezicht spuiten. Dat doe ik natuurlijk wel, en dan hou ik heeeel lang mijn adem in en mijn ogen dicht.
Korean skincare, ik ben echt fan van https://www.boozyshop.nl/(...)un-stick-spf-50.htmlquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:03 schreef exode het volgende:
Ik heb nog geen niet plakkerige gezichtscreme met SPF gevonden of een simpele zonnebrand speciaal voor het gezicht die niet plakt. Mijn huid is vettig en ik zweet snel
Zonder je handen wordt, vooral bij een spray, erg lastig. Of ben jij net zo lenig als zo’n slangenmens uit het circus?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:21 schreef Nijna het volgende:
Ik neem me elk jaar voor om nu iets voor mn gezicht te halen qua zonnebrand. Ik smeer gewoon hetzelfde als waar ik ook mn armen enzo mee insmeer.
Volgens mij van biodermal.
Eigenlijk zoek ik iets wat je kan sprayen of smeren zonder je handen.
Ik doe mijn oorrandjes vaak met zo'n sunblock labello.
Uh... nee dat ben ik niet. Ik heb alleen een hekel aan vette handen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zonder je handen wordt, vooral bij een spray, erg lastig. Of ben jij net zo lenig als zo’n slangenmens uit het circus?
Te gespierde te gebruinde gasten met te lang vettig haar en glimmende olie op hun strandlijven. Autocorrect maakte daar hoofdletters vanquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat? De band? Of is beach boys een merk?
Te gespierde te gebruinde gasten met te lang vettig haar en glimmende olie op hun strandlijven. Autocorrect maakte daar hoofdletters vanquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat? De band? Of is beach boys een merk?
Mijn spray houdt je handen ook schoonquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
Uh... nee dat ben ik niet. Ik heb alleen een hekel aan vette handen.
Dus ik smeer me vaak thuis in en was daarna mijn handen. Maar onderweg is dat soms een beetje lastig, dus ik dacht als er nou een soort simpele oplossing is...
Maar misschien is zo'n stick van @:Budabuddumbam wel eens het proberen waard!
Zeg maar een labello maar dan xxlgaat vast vlotter
.
Plakhandenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dus ik smeer me vaak thuis in en was daarna mijn handen. Maar onderweg is dat soms een beetje lastig, dus ik dacht als er nou een soort simpele oplossing is...
.
Het was een grapje. Jij bedoelde dat je je handen niet wilde gebruiken om het uit te smeren en ik las jouw post alsof je helemaal je handen niet wilde gebruiken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
.
Oeps...quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef amaranta het volgende:
Wat ook niet grappig is. Vandaag was de voorverkoop voor Conan Gray. Dochter had geen toetsen dus die zou kaartjes regelen voor haar en haar vriendinnen. (Samen met papa die zou betalen)
10 uur en de website voor Amsterdam geeft aan dat er geen kaarten zijn. Dus ze gaat kijken voor Brussel en weet zes kaarten te bemachtigen.
Iets later gaat toch de verkoop voor Amsterdam open en heeft (papa) dus ook voor Amsterdam 6 kaarten gekocht
Nu even kijken hoe we die zes kaarten voor Brussel kwijt gaan raken want ze kunnen dus (nog?)niet doorverkocht worden aldus ticketmaster
Oei, wel fijn dat ze kaartjes heeft kunnen bemachtigen. Maar wel balen dat ze niet door te verkopen zijn. Hopelijk komt dat alsnog snel die mogelijkheid 🤞🏻quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef amaranta het volgende:
Wat ook niet grappig is. Vandaag was de voorverkoop voor Conan Gray. Dochter had geen toetsen dus die zou kaartjes regelen voor haar en haar vriendinnen. (Samen met papa die zou betalen)
10 uur en de website voor Amsterdam geeft aan dat er geen kaarten zijn. Dus ze gaat kijken voor Brussel en weet zes kaarten te bemachtigen.
Iets later gaat toch de verkoop voor Amsterdam open en heeft (papa) dus ook voor Amsterdam 6 kaarten gekocht
Nu even kijken hoe we die zes kaarten voor Brussel kwijt gaan raken want ze kunnen dus (nog?)niet doorverkocht worden aldus ticketmaster
Dat hele kaarten kopen verhaal is één grote stress.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef amaranta het volgende:
Ja. Zij dacht. Dan koop ik wel voor Brussel anders heb ik niks. Ik zou het daar dan bij gelaten hebben. MaarGoed. Komt vast goed. Desnoods ga ik zelf naar Brusselquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:41 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dat hele kaarten kopen verhaal is één grote stress.
Wellicht dat die mogelijkheid er nog wel komt nadat de reguliere verkoop is gestart. Dit was in de voorverkoop.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:36 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Oei, wel fijn dat ze kaartjes heeft kunnen bemachtigen. Maar wel balen dat ze niet door te verkopen zijn. Hopelijk komt dat alsnog snel die mogelijkheid 🤞🏻
Is dat wat dan ja, Conan Gray? (vraagt oma)quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Zij dacht. Dan koop ik wel voor Brussel anders heb ik niks. Ik zou het daar dan bij gelaten hebben. MaarGoed. Komt vast goed. Desnoods ga ik zelf naar Brussel
Jaa, dit is echt zo gaaf en als kleinzoon oud genoeg is, gaat ie lekker meequote:Op donderdag 7 maart 2024 08:37 schreef hilliebillie het volgende:
Wat leuk dat het hele gezin zo enthousiast is Mushanga, en dat jullie samen kunnen gaan!
Ja omdat de reguliere sale nog niet is geweest, als die is geweest dan gaat de doorverkoopfunctie aan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef amaranta het volgende:
Er waren geruchten en aanwijzingen dat er dit jaar 1 zou zijn (https://festileaks.com/20(...)tigt-tour-voor-2024/). Dus mijn vriend heeft me een zelfgemaakte bon gegeven die in te ruilen zou zou zijn voor een kaartje. Maar ik heb tot op heden ook niks kunnen vinden over een concertquote:Op donderdag 7 maart 2024 07:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik zou een jaar of 10 geleden met een vriendin naar een concert van Toto gaan. Vriendin kon niet en toen wilde dochter wel mee. Sindsdien gaan we samen en dan het liefst VIP![]()
Inmiddels is zoon ook besmet met het Toto virus en zijn hij én schoonzoon de laatste keer meegeweestNiet VIP want dat was er toen niet, helaas.
Zoon wil graag naar Bon Jovi, maar dan moet er wél een concert zijn.
Ik heb voor mijn gezicht de zonnebrandcrème hieronder. Daar krijg ik geen plakkerige handen van en ook geen raar glimmend gezicht:quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:21 schreef Nijna het volgende:
Ik neem me elk jaar voor om nu iets voor mn gezicht te halen qua zonnebrand. Ik smeer gewoon hetzelfde als waar ik ook mn armen enzo mee insmeer.
Volgens mij van biodermal.
Eigenlijk zoek ik iets wat je kan sprayen of smeren zonder je handen.
Ik doe mijn oorrandjes vaak met zo'n sunblock labello.
Wat een ontzettend leuk idee die zelfgemaakte bonquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er waren geruchten en aanwijzingen dat er dit jaar 1 zou zijn (https://festileaks.com/20(...)tigt-tour-voor-2024/). Dus mijn vriend heeft me een zelfgemaakte bon gegeven die in te ruilen zou zou zijn voor een kaartje. Maar ik heb tot op heden ook niks kunnen vinden over een concert
Gaaf!quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:43 schreef Amsel het volgende:
Ik ben honderd jaar geleden naar een Bon Jovi concert geweest. Supertof!
Oooh, das wel heel erg balen geweestquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:58 schreef Troel het volgende:
Ik kan er nog steeds niet in
Ow en TOTO![]()
Ik had twee jaar terug een kaartje dat ik op het laatst verkocht heb omdat ik met mijn niersteen niet naar Amsterdam wilde rijden (qua veiligheid vond ik dat niet verstandig).
Hij zingt iets over een polyester truizoiets. Wel een prima nummer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Is dat wat dan ja, Conan Gray? (vraagt oma)
Herkenbaar. Nichtjes zetten ook hun wekker voor kaartjes voor Taylor Swift enzo.
Ze gaan trouwens binnenkort mee naar een concert van een band waar wij (zus en ik) altijd de wekker voor hebben gezet (Keane). Genaaaaant
Ja, dat dachten wij ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:16 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik ben echt expert kaartjes kopen ondertussen, ticketmaster is wel echt de hel.
[..]
Ja omdat de reguliere sale nog niet is geweest, als die is geweest dan gaat de doorverkoopfunctie aan.
En dan hopen dat het snel uitverkocht is dat je er niet op achteruit gaat in geld.
Alle kinderen hier hebben een Paula’s Choice routine. Heel tevreden!quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn gezicht de zonnebrandcrème hieronder. Daar krijg ik geen plakkerige handen van en ook geen raar glimmend gezicht:
[ afbeelding ]
Ik ga aan m’n kind vragen of ze er heen wil. Wat is de datum?quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zingt iets over een polyester truizoiets. Wel een prima nummer.
Is dat keane van Somewhere only we know? Ik krijg altijd instant vakantiegevoel bij dat nummer.
Ik hou echt niet van die cancel-cultuur. Of vooral niet van die groepshysterie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:53 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik ga aan m’n kind vragen of ze er heen wil. Wat is de datum?
En LJ is gecanceld ja. Helaas. Of in ieder geval minstens de zanger.
Mijn 16-jarige heeft vandaag een contract voor een zomerbaantje getekend: bij de fluisterbootjesverhuur hier aan de plassen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:57 schreef Cathmar het volgende:
M’n bijna 14 jarige heeft zometeen een sollicitatiegesprek. Gisteren weer een open dag van een middelbare met m’n duo (groep 7).
Gaat zo snel
Klinkt fijn, waar koop je het, als ik vragen mag? (ik zie overal 'niet leverbaar').quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn gezicht de zonnebrandcrème hieronder. Daar krijg ik geen plakkerige handen van en ook geen raar glimmend gezicht:
[ afbeelding ]
stoer!quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:37 schreef BE het volgende:
[..]
Mijn 16-jarige heeft vandaag een contract voor een zomerbaantje getekend: bij de fluisterbootjesverhuur hier aan de plassen.Lijkt mij echt een prima manier om je zomervakantie door te brengen!
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:26 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon gaat naar concerten van metal-achtige bands. Altijd kaartjes zat en zeker geen gezinsuitje![]()
Vanavond is hij naar Dead Poet Society. Ik werd al heel even enthousiast, maar nee mama, dat is niet die film
Oh crap, zo te zien hebben ze het vervangen door een ander product dat veel duurder is en waar veel minder in zit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:01 schreef trui het volgende:
[..]
Klinkt fijn, waar koop je het, als ik vragen mag? (ik zie overal 'niet leverbaar').
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh crap, zo te zien hebben ze het vervangen door een ander product dat veel duurder is en waar veel minder in zit.
Ik was ook al aan het zoeken, maar kwam alleen een tube van 44 euro tegen met een heel kleine inhoud... Jammer!quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh crap, zo te zien hebben ze het vervangen door een ander product dat veel duurder is en waar veel minder in zit.
Het was 28 euro voor 160ml. Nu is het 44 euro voor 60ml. Wtf.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het zoeken, maar kwam alleen een tube van 44 euro tegen met een heel kleine inhoud... Jammer!
Zo schattigquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:37 schreef BE het volgende:
[..]
Mijn 16-jarige heeft vandaag een contract voor een zomerbaantje getekend: bij de fluisterbootjesverhuur hier aan de plassen.Lijkt mij echt een prima manier om je zomervakantie door te brengen!
Wij gebruiken die al jaren. Altijd erg tevreden over.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vorig jaar voor het eerst de zonnebrandcreme van Action gebruikt en die beviel me erg goed. Ik gebruikte de octocryleen-vrije variant.
https://www.action.com/nl-nl/brand/zenova/
4 november in Brussel. Maar er zijn reguliere kaarten te koop.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:53 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik ga aan m’n kind vragen of ze er heen wil. Wat is de datum?
En LJ is gecanceld ja. Helaas. Of in ieder geval minstens de zanger.
Ik houd van mijn sproetjes, heul veul heb ik er.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:31 schreef Vicky het volgende:
Ik vind mijn sproetjes juist verschrikkelijk. Vroeger heb je geprobeerd ze te bleken 🤣🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |