Die katquote:Op maandag 13 mei 2024 23:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Deze hier ook nog even spammen
https://www.instagram.com(...)gsh=MzlwOHpxbTFsaGU2
Slim om dat alvast af te dichtenquote:Op maandag 13 mei 2024 21:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
(Over dat doodgaan: Nederlanders die niet getrouwd zijn en voor de rente sparen bij Openbank lopen wel het risico dat hun in Nederland erkende partner niet het katholieke stempel van approval heeft hier, en dat dus bij overlijden in NL hun partner geen recht heeft op het eigen geld. Of er belasting over moet betalen. Wij zijn ook specifiek vanwege ons vertrek getrouwd, om eea wat makkelijker te maken).
Dat heeft denk ik niks met de katholieke kerk te maken, maar met het lokale erfrecht. Dat is in Spanje op autonoom niveau geregeld en dus in Asturias anders dan in bv. Navarra. In Spanje hebben ze ook gewoon een geregistreerd partnerschap. Spanje is helemaal niet zo Katholiek.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
(Over dat doodgaan: Nederlanders die niet getrouwd zijn en voor de rente sparen bij Openbank lopen wel het risico dat hun in Nederland erkende partner niet het katholieke stempel van approval heeft hier, en dat dus bij overlijden in NL hun partner geen recht heeft op het eigen geld. Of er belasting over moet betalen. Wij zijn ook specifiek vanwege ons vertrek getrouwd, om eea wat makkelijker te maken).
Dank!quote:Op zondag 26 mei 2024 20:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Mooie verscheidenheid aan allerlei bloemen en planten !
Mooie foto's
Dankquote:
Dankquote:Op zondag 26 mei 2024 22:38 schreef Managarm het volgende:
Mooie foto's, nog mooi groen daar. Hier begint het allemaal dood te gaan.
Dankquote:Op zondag 26 mei 2024 22:36 schreef flipsen het volgende:
En alle beestjes ook kunnen benoemen?Mooie plaatjes hoor
Oh wauw, wat prachtigquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf een pand op onze kandidatenlijst.
Heel mooi.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, is het huis ook zo mooi?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
+-40quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:24 schreef AnneX het volgende:
Goeie vraag van Managarm.
Hoeveel panden staan er op jullie lijst?
Haha, je wilde toch een renovatieproject? Buitenkant valt aan te passen. Ik deed dat ook, op google maps locatie op zoeken en gaan kijken, nu nog overigens, help onze huurder met het vinden van een terrein/huis.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]nee, van buiten onwijs lelijk. Nu alleen wezen gluren, volgens goed gebruik reageert de makelaar niet dus maar even langs het kantoor.
Wauw, erg mooi hoor! Dat is het totaal andere Spanje als waar ik zit (aan de kust onder Alicante). Hier is het praktisch een woestijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:28 schreef Managarm het volgende:
[..]
Haha, je wilde toch een renovatieproject? Buitenkant valt aan te passen. Ik deed dat ook, op google maps locatie op zoeken en gaan kijken, nu nog overigens, help onze huurder met het vinden van een terrein/huis.
Jazekerquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:28 schreef Managarm het volgende:
[..]
Haha, je wilde toch een renovatieproject? Buitenkant valt aan te passen. Ik deed dat ook, op google maps locatie op zoeken en gaan kijken, nu nog overigens, help onze huurder met het vinden van een terrein/huis.
Vier seizoenen in een week hier, dus alles super groen. Bilbao is iets van 200?ish km naar het oosten vanaf hierquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wauw, erg mooi hoor! Dat is het totaal andere Spanje als waar ik zit (aan de kust onder Alicante). Hier is het praktisch een woestijn
Ik heb ook collega's in Bilbao en A Coruña wonen dus we grappen wel vaker via de teams calls over de enorme verschillen in landschap en klimaat hier in Spanje.
Ik zit op 400 kilometer en ook al een wereld van verschil, het noorden van Portugal is ook al een stuk groener.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vier seizoenen in een week hier, dus alles super groen. Bilbao is iets van 200?ish km naar het oosten vanaf hier
Één die we super tof vinden. Tik aan de bovenrand van ons budget, maar nog wel te betalen. Maar we hebben geen haast, dus we werken gewoon de Excel sheet afquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:19 schreef Managarm het volgende:
Dus nog niets waar je gelijk bij dacht, dat is hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |