Hier ook, mijn vriendin is gestopt met wand van buiten isoleren, omdat ze zich door haar broek heen verbrandde aan het metaal van de steiger.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heerlijk koel vandaag, met slechts 42 graden
Geen goed buitenwerkweer nee.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:05 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hier ook, mijn vriendin is gestopt met wand van buiten isoleren, omdat ze zich door haar broek heen verbrandde aan het metaal van de steiger.
Daarom kan ze beter zonder broek werkenquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:05 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hier ook, mijn vriendin is gestopt met wand van buiten isoleren, omdat ze zich door haar broek heen verbrandde aan het metaal van de steiger.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:54 schreef Isegrim het volgende:
Muilezels worden soms wel gebruikt als bewaking voor ander vee.
Het muildier wordt mijn rijdier. Muildieren zijn uitstekende klimmers. En laten wij nou in de bergen wonen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:47 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…wat zijn de plannen met het muildier eigenlijk?
En wat is het’s naam geworden?
Bah @:wolf dichtbij.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:16 schreef Isegrim het volgende:
Zaterdag:
https://www.aquidiario.co(...)805172536029889.html
Wie kent ze nietquote:bandas como Andhrea & The Black Cats o Femfarria
Hier is het compleet grijs, wel 40 graden, rook in combinatie met saharazand.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(die zonsondergang is dik een uur voor de zonsondergang, en het rook naar kampvuur)
Hier was het gelukkig alleen een beetje alsof er smog was (maar dan zonder een noemenswaardige stad in de buurt). En alles kleurde mooi rossig en de geur van kampvuur.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hier is het compleet grijs, wel 40 graden, rook in combinatie met saharazand.
Het is op 35 kilometer afstand hemelsbreed, met de auto 1.5 uur rijden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier was het gelukkig alleen een beetje alsof er smog was (maar dan zonder een noemenswaardige stad in de buurt). En alles kleurde mooi rossig en de geur van kampvuur.
Hier dik 50km naar het zuiden en +-50km naar het noord-oosten. Mag mooi daar blijvenquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:26 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is op 35 kilometer afstand hemelsbreed, met de auto 1.5 uur rijden.
Redelijk vergelijkbaar, al was het de afgelopen twee en is het waarschijnlijk de komende twee weken ook droog. En heet, zeker voor lokale normen dik boven de 30).quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:32 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe is het normaal gesproken met de droogte in jullie omgeving @:LeeharveyOswald ? En staat er regen in de planning?
Ik dacht altijd dat in noord Spanje relatief veel regen valt. Of is dat meer richting het Baskendland en is het bij jullie van nature een stuk droger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |