Sterkte Herman 😗quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn laatste bestraling was 10 januariDus dat is het niet. Ben nu erg moe en ga liggen. Dat wordt dan tot morgen en keep de halve zolen alive. Oh en Chemi, ik had hier op je kunnen reageren. Ha ha. Dan maar een dikke knuffel.
Sterkte. Bij mij geen bestralingen. De tumoren op beide bijnieren(uitzaaiingen vanuit de longen) waren zo groot dat bestraling niet mogelijk was. Alleen chemo en immunotherapie. Inmiddels ben ik mijn smaak compleet kwijt en vaak een misselijk gevoel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn laatste bestraling was 10 januariDus dat is het niet. Ben nu erg moe en ga liggen. Dat wordt dan tot morgen en keep de halve zolen alive. Oh en Chemi, ik had hier op je kunnen reageren. Ha ha. Dan maar een dikke knuffel.
Hoop voor je dat het allemaal nog bij gaat trekken. Haha, trekken!quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeilijk. Is ook voor ieder mens anders. Ik wilde ook niets meer. Ik had zelfs al euthanasie papieren in orde laten maken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:26 schreef Eightyone het volgende:
Wat heb je liever als je door een dergelijke medische mallemolen moet? Een eventueel einde binnen een paar jaar, of nog jaren doorsukkelen?
Doe mij het eerste maar.
Heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Sterkte. Bij mij geen bestralingen. De tumoren op beide bijnieren(uitzaaiingen vanuit de longen) waren zo groot dat bestraling niet mogelijk was. Alleen chemo en immunotherapie. Inmiddels ben ik mijn smaak compleet kwijt en vaak een misselijk gevoel.
Zoals ik me nu voel is de levenskwaliteit niet groot. Maar hoop doet leven.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:26 schreef Eightyone het volgende:
Wat heb je liever als je door een dergelijke medische mallemolen moet? Een eventueel einde binnen een paar jaar, of nog jaren doorsukkelen?
Doe mij het eerste maar.
Sterkte vriend.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:21 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Terwijl ik goeiemorgen type belt Marianne. De begeleidster van de Iris zorg. Dat ze aan me denkt. en dat ze me morgen met alle liefde naar het Jeroen Bosch rijdt. Er bij is als ik te horen krijg of de 35 bestralingen hebben geholpen. Hoe de rest van m'n leven er uit zal gaan zien.
Het vooruitzicht om Marianne te zien, dat ik in goede handen ben, maakt het achterom kijken minder emotioneel. Terwijl ik nog effe zwelg in muziek van ooit. Waar zij ook van houdt. Toch weer een traantje. Al is het net na 12 uur. Het is altijd onze tijd. Laten we daar eens bij stil staan.
Herman.
Wat goed!quote:Op zondag 5 mei 2024 18:27 schreef Ole het volgende:
Met toestemming van TS
(Iets met computerproblemen)
De kanker is op dit moment weg![]()
Verder wilde hij nog wat clips plaatsen, maar die ga ik nog even zoeken
quote:Op zondag 5 mei 2024 18:27 schreef Ole het volgende:
Met toestemming van TS
quote:
Heel goed nieuws.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:27 schreef Ole het volgende:
Met toestemming van TS
Topnieuws zeg!quote:Op zondag 5 mei 2024 18:27 schreef Ole het volgende:
Met toestemming van TS
quote:Op zondag 5 mei 2024 18:33 schreef Ole het volgende:
Bommel weer zonder stroom omdat Tong met zijn pjoeter heeft zitten klooien.
quote:
quote:
quote:
Door het raam getyft nadat een modje weer zuur bezig is geweest tegen je?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:14 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor de lieve berichtjes. Computer lag er uit.
Het was een zure bom.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Door het raam getyft nadat een modje weer zuur bezig is geweest tegen je?
Of lag hij er niet ZO letterlijk uit?
Je kent je klassiekersquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
Tja Tong, voetbal is simpel, maar moeilijkste is simpel voetballen
Blij om te horen dat het iets beter gaat baas!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:09 schreef tong80 het volgende:
Voel me de laatste dagen steeds beter. Of is het minder slecht ? Weet bijna niet meer hoe het voelt zonder klachten. Op een gegeven moment wist ik niet meer waar bepaalde klachten vandaan kwamen. Qua "logen' is/was het moeilijk kiezen.
Donderdag naar de cardioloog. Opletten dat ik hem niet meneer Wijn noem. Dat-ie denkt dat ik 'm in de zeik neem. Qua dijenkletser. Zo heet m'n uroloog namelijk. M'n cardioloog heet Polat. Hoe mijn neuroloog heet ben ik vergeten. Hij vertelde wel aan me na de MRI scan, dat m'n hersenen waren gekrompen. Ik zei tegen hem dat Cor dat ook had. Cor ? Vroeg-ie. Ja, Cor Sakow.
Maar goed, ik mag van mezelf de laatste dagen weer langer opblijven. Toch prettig om weer eens 's avonds live wedstrijden te zien. Vanavond de topper NAC-Excelsior. "Vroeger" had ik gezelschap van een wijntje. Die laat ik tegenwoordig onberoerd. Net zoals Bergwijn en Wijnaldum me onberoerd laten. Koeman moet het roer eens omgooien straks op het EK. Gewoon Piet Wijnberg en Bennie Wijnstekers alsnog oproepen. Of nog meer jong bloed. Dat Sjakie straks voor de camera zegt dat het tijd werd. Al 50 jaar voor de kat z'n k*t z'n conditie op peil aan het houden is.
P.S.: 3-2 bij rust.
Herman/Tong.......
[ afbeelding ]
Wat fijn, Tong.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:09 schreef tong80 het volgende:
Voel me de laatste dagen steeds beter. Of is het minder slecht ? Weet bijna niet meer hoe het voelt zonder klachten.
Nee, puur lichamelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fijn, Tong.Zou het komen doordat je wat meer ruimte in je hoofd hebt na de goeie uitslag?
Ja, ik bedoelde dat je misschien minder stress hebt en je lichaam erop reageert? Omdat het zo samenvalt na zo lange tijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, puur lichamelijk.Plus er valt weinig ruimte meer te winnen in m'n hoofd.
Ik begreep je al. Maar ik kan het goed mentaal handelen. Niet altijd natuurlijk. Maar het is nooit psychosomatisch.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dat je misschien minder stress hebt en je lichaam erop reageert? Omdat het zo samenvalt na zo lange tijd.
Fijn om te horen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:09 schreef tong80 het volgende:
Voel me de laatste dagen steeds beter. Of is het minder slecht ? Weet bijna niet meer hoe het voelt zonder klachten. Op een gegeven moment wist ik niet meer waar bepaalde klachten vandaan kwamen. Qua "logen' is/was het moeilijk kiezen.
Donderdag naar de cardioloog. Opletten dat ik hem niet meneer Wijn noem. Dat-ie denkt dat ik 'm in de zeik neem. Qua dijenkletser. Zo heet m'n uroloog namelijk. M'n cardioloog heet Polat. Hoe mijn neuroloog heet ben ik vergeten. Hij vertelde wel aan me na de MRI scan, dat m'n hersenen waren gekrompen. Ik zei tegen hem dat Cor dat ook had. Cor ? Vroeg-ie. Ja, Cor Sakow.
Maar goed, ik mag van mezelf de laatste dagen weer langer opblijven. Toch prettig om weer eens 's avonds live wedstrijden te zien. Vanavond de topper NAC-Excelsior. "Vroeger" had ik gezelschap van een wijntje. Die laat ik tegenwoordig onberoerd. Net zoals Bergwijn en Wijnaldum me onberoerd laten. Koeman moet het roer eens omgooien straks op het EK. Gewoon Piet Wijnberg en Bennie Wijnstekers alsnog oproepen. Of nog meer jong bloed. Dat Sjakie straks voor de camera zegt dat het tijd werd. Al 50 jaar voor de kat z'n k*t z'n conditie op peil aan het houden is.
P.S.: 3-2 bij rust.
Herman/Tong.......
[ afbeelding ]
Voelde me wel niet "lekker" maar dat is meer doordat ik ook hartpatient ben en heel veel medicatie heb. De effecten van bestralingen zijn nu wel verdwenen. Of bijna weg. Ben nog steeds niet 100 %. Maar loop ook bij Neuro-en cardioloog. Bij mij is nooit helemaal duidelijk wat van waar komt. Plus dat m'n medicatie steeds wisselt. En de ene medicatie reageer je anders op dan bij andere. Morgen naar cardioloog en heb ik wel een paar vragen. Vannacht bv weer fibrilaties en daardoor nu weer minder "fit"quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Geen vermoeidheidsklachten na bestraling?
Profiteer van je fitte dagen, je kunt niet meer plannen wanneer je je weer fit voelt, dus doe leuke dingen op je fitte dagen en laat de boel gewoon de boel op je mindere dagen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 07:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voelde me wel niet "lekker" maar dat is meer doordat ik ook hartpatient ben en heel veel medicatie heb. De effecten van bestralingen zijn nu wel verdwenen. Of bijna weg. Ben nog steeds niet 100 %. Maar loop ook bij Neuro-en cardioloog. Bij mij is nooit helemaal duidelijk wat van waar komt. Plus dat m'n medicatie steeds wisselt. En de ene medicatie reageer je anders op dan bij andere. Morgen naar cardioloog en heb ik wel een paar vragen. Vannacht bv weer fibrilaties en daardoor nu weer minder "fit"
Die is doot en komt uit Ammerzoden. Heeft wel een standbeeld.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Profiteer van je fitte dagen, je kunt niet meer plannen wanneer je je weer fit voelt, dus doe leuke dingen op je fitte dagen en laat de boel gewoon de boel op je mindere dagen.
Kan jou het schelen.
Je bent net als Boet van Dulmen toch al een bekende Bommelaar
Nondedju, dacht dat hij uit Bommel kwam. Ik heb hem nog wel zien racen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is doot en komt uit Ammerzoden. Heeft wel een standbeeld.
Trouwens jouw advies is heel m'n leven al mijn devies.
Het ligt wel in de Bommelerwaard maar hoort bij de gemeente Maasdriel. Hij overleed trouwens door een verkeersongeluk. We hebben in Bommel wel een Nederlands kampioen uit die tijd. Bert Struik. Heb ik nog een paar jaar mee gevoetbald.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nondedju, dacht dat hij uit Bommel kwam. Ik heb hem nog wel zien racen.
Den Boet uit ammerooiiijjjjquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is doot en komt uit Ammerzoden. Heeft wel een standbeeld.
Trouwens jouw advies is heel m'n leven al mijn devies.
Hey....spuit 11 is er ook!quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:10 schreef free_willie het volgende:
[..]
Heb je weer aandacht nodig ofzo ?
Niet!quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:23 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hey....spuit 11 is er ook!
Ammerooije idd ha ha haquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Den Boet uit ammerooiiijjjj
Overleden in stijl zullen we maar zeggen
Ik werkte vroeger, heeeeeeeeeeeel lang geleden in Den Bosch in het ziekenhuis, het Willem Alexander Ziekenhuis, dat is weg geloof ik? Nou ja, iig, daar kwamen toch best veel mensen vanuit de Bommelerwaard, of Heusden en Altena, kan ook omdat het het enige protestante ziekenhuis was.quote:
Nee, 4 keer wel wat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger, heeeeeeeeeeeel lang geleden in Den Bosch in het ziekenhuis, het Willem Alexander Ziekenhuis, dat is weg geloof ik? Nou ja, iig, daar kwamen toch best veel mensen vanuit de Bommelerwaard, of Heusden en Altena, kan ook omdat het het enige protestante ziekenhuis was.
En wat hebben we aan deze post: 3x niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |